Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saisivat Palsanmäen Aki ja Heli kyllä hävetä noita ökytulojaan, kun ovat niin kitsaasti maksaneet tavaroista!

Vierailija
01.11.2018 |

Kauhea valitus aina ja silti voittoa tulee vaikka kuinka, vaikka Markulle tuskin maksavat paljonkaan ruoka- ja bensapalkkaa enempää.

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä typerys luulet heidän tulojensa tulevan huutokaupasta?! 🤣

Vierailija
2/65 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon saavat varmaan siitä, kun tekevät telkkariohjelmaa ja sitten heillä on kaikenlaisia esiintymisiä yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on loistava esimerkki kuinka rahvaasta tulee porvari. Käytös on sen mukaista.

Vierailija
4/65 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväntekeväisyyspohjaltako sitä huutokauppaa pitäisi pyörittää? (Tosin on heillä ollut hyväntekeväisyyshuutokauppojakin).

Vierailija
5/65 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhea valitus aina ja silti voittoa tulee vaikka kuinka, vaikka Markulle tuskin maksavat paljonkaan ruoka- ja bensapalkkaa enempää.

Markku on 9e/päivä-työllistetty. Näin kylillä kerrottiin.

Vierailija
6/65 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää rasvaista ruokaa ovat ainakin syöneet, röyh!

Vierailija
7/65 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksa ymmärtää ainaista kitinää niistä hinnoista. Mun nähdäkseni jokainen on siellä vapaaehtoisesti myymässä tavaroitaan. Ja pakko ei ole kenenkään halvalla myydä. Yhtä hyvin voi sanoa että ei. Ja myydä jollekin toiselle kunnon hintaan jos mahdollista.

Vierailija
8/65 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyvät meklauskeikoilla vuoden aikoina paljon, eivät varmaan ihan ilmaiseksi liikahda Hirvaskankaalta, palkkiot jne. Mutta jos ap olet kade, niin tervetuloa tänne yrittäjien maailmaan! Oletko kuullut sanonnan, että parempi rikkaan renkinä, kuin köyhänä yrittäjänä?

Vierailija
9/65 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en jaksa ymmärtää ainaista kitinää niistä hinnoista. Mun nähdäkseni jokainen on siellä vapaaehtoisesti myymässä tavaroitaan. Ja pakko ei ole kenenkään halvalla myydä. Yhtä hyvin voi sanoa että ei. Ja myydä jollekin toiselle kunnon hintaan jos mahdollista.

Suurin osa on vain iloinen, että pääsee romuistaan eroon. Vaikka olisivat arvokkaitakin, itse niitä ei yleensä jakseta myydä.

Vierailija
10/65 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Markku on 9e/päivä-työllistetty. Näin kylillä kerrottiin.

Hei kamoon! Ettekö tiedä että Markku on rooli joka on kirjoitettu ohjelmaan? Markku on paikallinen maansiirto- ja koneyrittäjä ja vielä varakas sellainen! Ei se ole oikea renki vaan fintiivinen hahmo!

T. Paikallinen

Vierailija
11/65 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai nyt kun vitosen pannusta maksetaan tonni.

Vierailija
12/65 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole tarkoitus, että ostetaan halvemmalla ja sitten myydään kalliimmalla. Ei pysty mikään kauppa pystyssä, jos ei voittoa synny. Eikö heillä ollut ihan kamala tilanne taloudellisesti ennen kuin aloittivat tämän ohjelman.

Olisiko hyvä ohjelma, jos joutuisivat myymään paljon tappiolla? Ohjelma alkaa kyllä jo oikeasti kyllästyttämään eli kuinka kauan mahtaa vielä tulla?

Vierailija
13/65 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostavat omalle naamalleen ruutuaikaa siis pääsevät romuistaan eroon ja oikein telkkariin.

Niitä tavaroita voisivat näyttää enemmän kuin näitä henkilöitä.

Niin ja annetaanpa hirvaskankaalaisten olla rauhassa ei viitsitä kadehtia.

Vierailija
14/65 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Ja näitä keskusteluja on täällä ihmeellisen usein. Heidän tuloistaan iso osa tulee TV-ohjelmasta. Ennen tuota he ovat olleet erittäin isoissa vaikeuksissa rahallisesti. 

Ja jos aikoo tehdä voittoa, niin pakkohan ne tuotteet on osaa halvemmalla kuin myyvät. Miksei kukaan valita siitä, että kauppa myy tuotteen noin viisi kertaa kalliimmamma kuin mitä osaa niitä liikkeeseensä. 

Vierailija
15/65 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kai nyt kun vitosen pannusta maksetaan tonni.

Ihan vapaaehtoisesti ihmiset maksavat mitä maksavat.

Vierailija
16/65 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kait Markkukin palkkiot saa siitä, kun esiintyy ohjelmassa. Ei mikään köyhä kanssa ole, kun ajaakin hienolla autolla.

Vierailija
17/65 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä voittoa kyllä mitään hirveesti ole tullut ainakin mitä mä olen ohjelmaa katsonut. Joskus osuu kohdalle joku hyvä, ja kuparipannusta saa ihan hyvin. Mitä ihmettä täällä kitistään suurista voitoista😂

Vierailija
18/65 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No AP voi perustaa oman huutokauppabusineksen. Katsotaan sitten kuinka paljon on varaa maksaa ihmisten tavaroista. 

Olisi mielenkiintoista tietää, mikä on huutokauppa päivän tuotto. Telkkarissahan näytetään tietysti ne suurimmat voitot, jotta AP:n kaltaiset ihmiset voivat sitten päivitellä asiaa. 

Vierailija
19/65 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kateuden laatua ja määrää.

Ne on itse tehneet työllään omaisuutensa. Varakkaissa on paljon ihmisiä jotka on vaan perinyt tai saanut avioliiton kautta, tekemättä itse mitään.

Vierailija
20/65 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on aina ihmetyttänyt, miten ihmisillä on varaa ostaa romua niin isoilla summilla. Eilisessä jaksossakin joku teki yli 2000 euron ”heräteostoksen”, pappa-Tunturin, jolla ei kuulemma aio edes ajaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän