Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään on monilla krapula.

Vierailija
10.04.2023 |

Hä hää tunnen siitä vahingoniloa kun en itse ryypännyt pääsiäisenä. Huomenna joudutte tärisevät juopot töihin. Aahh, hah, hah, haa. Morkkista, oksentelua, tärinää, tuskanhikeä ja vielä liskojen yö edessä. Eikö ookkin hienoa kun alkoholi on ainoa laillinen päihde?

Kommentit (24)

1/24 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minulla ei ole.

Elämää kannattaa elää eikä valittaa joka asiasta

Vierailija
2/24 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen viikon kuluttua on vappu ja sitten otetaan taas krapulanteko juomia. Ryypätkää oikein niin maan perusteellisesti. Mitä kovempi känni niin sitä rankempi krapula. Älkääkä turhaan ajatelko että muitakin tapoja voisi olla joista ei tarvisi kärsiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ja koska menen tekemään peth testin tämän kuun lopussa niin on hyvä syy olla juomatta.

Vierailija
4/24 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ja koska menen tekemään peth testin tämän kuun lopussa niin on hyvä syy olla juomatta.

Ilman sitä olisit siis vetänyt pääsiäisenä normaalit neljä päivää keittoa. Tänään monet maksaa sitä hintaa ainoasta sallitusta hauskanpidosta.

Vierailija
5/24 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tk eläkkeellä, en joudu yhtään minnekään.

Vierailija
6/24 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei ole krapulaa, mutta joudun silti sietämään alkoholisoituneiden krapulaista ulinaa. Mielestäni alkoholin verotusta tulee korottaa jyrkästi.

Vierailija
7/24 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä he, jotka väittävät, etteivät juo paljon, juuri juovatkin paljon, eli naurat siis itsellesi tai voiko olla niin, että olet kateellinen kun ei ollut vara ostaa punaviiniä tai muuta juhlapöytään, voihan toi sinun uikutus johtua myös köyhyydestä?

Vierailija
8/24 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin jo lauantaihin juhlimisen. Tämä oli ihan tavallinen viikonloppu. 

Vierailija
9/24 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilman sitä olisit siis vetänyt pääsiäisenä normaalit neljä päivää keittoa. Tänään monet maksaa sitä hintaa ainoasta sallitusta hauskanpidosta.

En olisi juonut. Teen näitä testejä vapaaehtoisesti.

En ole koskaan juonut juhlapyhinä eikä ole alko-ongelmaa. Pidän peth testiä kuitenkin ihan hyvänä tsempparina.

Vierailija
10/24 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on vähä väsy, ei mitään pahaa krapulaa, hyvä mieli on,

eikä tässä mihkään töihin tartte lähtee. Kannattais sunkin ottaa ilolientä niin voiit unohtaa muiden tekemiset vähäks aikaa.

Vierailija
11/24 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join vain lauantaina joten jo tänään jo pirteä olo. Eilinen meni kyllä nukkuessa. Hyvä oli kuitata umivelat.

Vierailija
12/24 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin?? Mitä ne on? Huomenna otetaan taas keittoa.

Vierailija
13/24 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä ei ole krapulaa, mutta joudun silti sietämään alkoholisoituneiden krapulaista ulinaa. Mielestäni alkoholin verotusta tulee korottaa jyrkästi.

Meikäläisen kaveripiirissä juodaan nykyään lähinnä kotiviiniä ja minun keittämääni pontikkaa. Eräänlaista veronkiertoa sekin ja tienaankin sillä vähän.

Vierailija
14/24 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meikäläisen kaveripiirissä juodaan nykyään lähinnä kotiviiniä ja minun keittämääni pontikkaa. Eräänlaista veronkiertoa sekin ja tienaankin sillä vähän.

Minkä hintaiseksi kotiviini tulee?

Vierailija
15/24 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join lauantaina. Eilen oli väsymystä, ei muuta.

Vierailija
16/24 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle on kyllä sallittu monia muitakin tapoja pitää hauskaa, äskenkin kävin koiran kanssa juoksulenkillä ja kohtaa pääsee jigaamaan, kun jäät sulaa.

Vierailija
17/24 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krapulan kaltainen olo mulla kyllä on, mutta se johtuu kolmesta yövuorosta. Ja koska opiskelen töiden ohessa, niin vaikka lopetin tänään aamulla valvomisen niin huomenna aamulla pitää olla reippaana työharjoittelussa.

Vierailija
18/24 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä huilailin eilisen kun en millään malttanut hillitä. Nyt taas valmis.

Vierailija
19/24 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä he, jotka väittävät, etteivät juo paljon, juuri juovatkin paljon, eli naurat siis itsellesi tai voiko olla niin, että olet kateellinen kun ei ollut vara ostaa punaviiniä tai muuta juhlapöytään, voihan toi sinun uikutus johtua myös köyhyydestä?

Muutama tonni käteistä ihan pelkästään päihteitä varten. En vaan osta niillä alkoholia.

Vierailija
20/24 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on oikein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi