Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedän miehen joka pettää: paljastanko?

Vierailija
01.11.2018 |

Olen saanut mutkien kautta tietää, että kaverini (miespuolinen) pettää kihlattuansa aikalailla aina kun on tilaisuus. Nainen ei tiedä asiasta mitään ja kuvittelee elävänsä hyvässä parisuhteessa... Nyt ärsyttää että tiedän, koska edessä on klassinen ongelma. Kerronko naiselle miehensä seikkailuista vai en? Onko se minun tehtäväni? Ja toisaalta miten hoitaisin tämän niin ettei kaveri saa tietää että minä paljastin hänet?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä luulet ettei kaverisi tiedä?

Aika moni tietää, muttei halua että muutkin "tietää".

Vierailija
2/42 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihlattu on jo iso tyttö, jos on sokea miehensä käytökselle se on ihan omaa tyhmyyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita postikortti kirjekuoressa.

Vierailija
4/42 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus-syndrooma<3

Vierailija
5/42 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elätkö heidän kanssaan päivittäistä arkea, että tiedät heidän kahden välisistä sopimuksista ihan kaiken?

Vierailija
6/42 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelenko eläväni hyvässä parisuhteessa, kun miehelläni on "lupa käydä vieraissa"?

Vierailija
7/42 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä h**tti teitä "paljastanko" -trollaajia vaivaa? Mitä jos nyt vaan hankkisit ihan oman elämän.

Vierailija
8/42 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tietosi edes varmaa? Mikset kysy kaverilta suoraan miksi pettää tai pettääkö edes?

Vierailija
9/42 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä h**tti teitä pettäjiä vaivaa? 

Vierailija
10/42 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut mutkien kautta tietää...

Vierailija
11/42 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä sinäkin siltä vähän kikkeliä niin ehkä tuo kyttäämisvimmasi helpottaa.

Vierailija
12/42 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sadisti, kun haluat tuottaa tietoisesti pahaa mieltä?

Vierailija
13/42 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tietosi edes varmaa? Mikset kysy kaverilta suoraan miksi pettää tai pettääkö edes?

Tiedän että pettää. Minulle on kerrottu asiasta ja minulle on näytetty hänen lähettämiä viestejä. Näistä viesteistä päätellen kaverin kihlattu ei siis ole mitään lupaa antanut kun mies pyysi olemaan varovainen ja pitämään asian salaisuutena.

AP

Vierailija
14/42 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ihmeessä, mies on sen ansainnut!

Vierailija
15/42 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä h**tti teitä pettäjiä vaivaa? 

Kun olet koko lapsuutesi saanut kuulla kuinka sinusta ei ole mihinkään, isä oli juoppo ja äiti juoksi vieraissa. Ei sitä oikein aikuisena osaa elää mitään oppikirjaelämään, jossa menee kaikki tismalleen oikein niin kuin jossain raamatussa sanotaan. Miten sinä elätkö sinä muuten raamatun mukaan vai onko vain tämä käsky sinulle joku oman pään pyhä totuus, jota pitää paheksua?

Vierailija
16/42 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän että pettää. Minulle on kerrottu asiasta ja minulle on näytetty hänen lähettämiä viestejä. Näistä viesteistä päätellen kaverin kihlattu ei siis ole mitään lupaa antanut kun mies pyysi olemaan varovainen ja pitämään asian salaisuutena.

AP

Luotettava kaveripiiri 😂 kukaan ei tiedä että toinen tietää 😂

Vierailija
17/42 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo "monien mutkien kautta" ei sitten ole luotettavia lähteitä. Kannattaa muistaa, että yllättävän paljon löytyy pahansisuisia, spekuloija, väärien juorujen levittelijöitä ja luulotautisia ihmisiä.

Ennen kuin sinulla on mitään konkreettista, niin olisi ihan ultratyperää pistää toisen suhdetta koetukselle tuollaisen takia. Sittenkin jos on jotain konkreettista, niin kannattaa miettiä asiat etukäteen monelta kantilta. Et olisi eka, joka vastaavassa tilanteessa saisi vain naisenkin vihat päälle.

Vierailija
18/42 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko avoimessa suhteessa olevana kysyä mitä te käryttelijät oikein saatte tuosta tuosta jeesustelusta? Pelkättekö te noin paljon oman suhteenne puolesta?

Vierailija
19/42 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Luotettava kaveripiiri 😂 kukaan ei tiedä että toinen tietää 😂

No sellainen porukka tämä näyttää olevan... Tuntuu että kaikki muut tietävät tästä paitsi kaverin puoliso. Siksi tämä tuntuukin erityisen pahalta. Jos minun mieheni pettäisi ja kaikki tietäisivät siitä eivätkä kertoisi minulle se olisi mielestäni kuvottavaa.

AP

Vierailija
20/42 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kertoisin. Enkä edes välitä että saisi tietää että paljastin. En haluaisi olla pettäjän kaveri.

Meinasi mennä välit poikki vanhan kaverin (20 vuoden kaveruussuhde) kanssa, kun vähän "läksytin" häntä kun kertoi että on harrastanut seksiä naisen kanssa jonka tiesi varatuksi. Munatonta touhua.

M29

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi