Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedän miehen joka pettää: paljastanko?

Vierailija
01.11.2018 |

Olen saanut mutkien kautta tietää, että kaverini (miespuolinen) pettää kihlattuansa aikalailla aina kun on tilaisuus. Nainen ei tiedä asiasta mitään ja kuvittelee elävänsä hyvässä parisuhteessa... Nyt ärsyttää että tiedän, koska edessä on klassinen ongelma. Kerronko naiselle miehensä seikkailuista vai en? Onko se minun tehtäväni? Ja toisaalta miten hoitaisin tämän niin ettei kaveri saa tietää että minä paljastin hänet?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tietosi edes varmaa? Mikset kysy kaverilta suoraan miksi pettää tai pettääkö edes?

Tiedän että pettää. Minulle on kerrottu asiasta ja minulle on näytetty hänen lähettämiä viestejä. Näistä viesteistä päätellen kaverin kihlattu ei siis ole mitään lupaa antanut kun mies pyysi olemaan varovainen ja pitämään asian salaisuutena.

AP

Eli joku tuttusi säätää varatun kanssa?

Vierailija
22/42 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko siis vielä korostaa että kyseessä ei selkeästikään ole avoin suhde eikä miehellä ole lupaa polkea jokaista kylän pyörää, sillä hänen lähettämissä viesteissä pyydetään olemaan hiljaa ettei puoliso saa tietää. Kyseisissä viesteissä myöskin puhutaan itse pettämisestä, että sekään ei tässä nyt ole epäselvää. En tietystikään sanoisi mitään jos asia minua epäilyttäisi.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tietosi edes varmaa? Mikset kysy kaverilta suoraan miksi pettää tai pettääkö edes?

Tiedän että pettää. Minulle on kerrottu asiasta ja minulle on näytetty hänen lähettämiä viestejä. Näistä viesteistä päätellen kaverin kihlattu ei siis ole mitään lupaa antanut kun mies pyysi olemaan varovainen ja pitämään asian salaisuutena.

AP

Luotettava kaveripiiri 😂 kukaan ei tiedä että toinen tietää 😂

No sellainen porukka tämä näyttää olevan... Tuntuu että kaikki muut tietävät tästä paitsi kaverin puoliso. Siksi tämä tuntuukin erityisen pahalta. Jos minun mieheni pettäisi ja kaikki tietäisivät siitä eivätkä kertoisi minulle se olisi mielestäni kuvottavaa.

AP

Tai sitten puoliso vaan sulkee silmät puolisonsa tekemisiltä ja mies vain olettaa ettei tämä tiedä.

Vierailija
24/42 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Kyllä. Työkaveri. Tämä pettäjäkaveri ei tiedä että kyseinen nainen on samassa paikassa töissä kuin minä.

AP

Vierailija
25/42 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

No sellainen porukka tämä näyttää olevan... Tuntuu että kaikki muut tietävät tästä paitsi kaverin puoliso. Siksi tämä tuntuukin erityisen pahalta. Jos minun mieheni pettäisi ja kaikki tietäisivät siitä eivätkä kertoisi minulle se olisi mielestäni kuvottavaa.

AP

Vaikea uskoa ettei nainen tiedä mitään, jos koko muu porukka tietää.

Vierailija
26/42 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Kyllä. Työkaveri. Tämä pettäjäkaveri ei tiedä että kyseinen nainen on samassa paikassa töissä kuin minä.

AP

Nyt sinun on ehdottomasti kerrottava. Muut saa laittaa poppari uuniin, kun kihjattu on katkera sekä sinulle ja tuolle toiselle työkaverille, kun kerran kaikki kolme olette samassa työpaikssa vaikka pettäjäkaveri ei sitä tiedäkään :D

Vierailija
27/42 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

AP

Vaikea uskoa ettei nainen tiedä mitään, jos koko muu porukka tietää.

Kyseessä on miehen kaveriporukka, hänen puolisoaan näemme ehkä kerran vuodessa.

AP

Vierailija
28/42 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

AP

Kaikki kolme olette samassa työpaikassa, mutta tämä pettäjäkaveri ei tätä tiedä?

Vierailija
29/42 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täältä sitä kysyt pitäisikö kertoa.

Vierailija
30/42 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla olisi jotain kaunaa petturia kohtaan niin kertoisin. Muuten evvk. Jokainen selvittäköln omat sotkunsa. Kannattaa laittaa koneella kirjoitwttu lappu postissa.

Vierailija
31/42 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

AP

Kaikki kolme olette samassa työpaikassa, mutta tämä pettäjäkaveri ei tätä tiedä?

Ei vaan kaveri on pannut minun työkaveriani. Mies ei ole samassa paikassa töissä.

AP

Vierailija
32/42 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin kyllä ainakin tietää.

Mutta varaudu todistamaan asia. Pelkästään sun sana ei välttämättä riitä.

Varaudu myös siihen, että saat vihat niskaasi..

Vierailija
33/42 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ei ole asiasi kertoa. Minä ainakin tiedän, että kihlattuni pettää minua, vaikka esitänkin että en tiedä asiasta mitään. Minulla on omat suunnitelmani.

Vierailija
34/42 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti kerrot. Jos mulla nainen kävisi vieraissa niin haluaisin ehdottomasti tietää. En lynkkaisi viestintuojaa missään tapauksessa. Mulla on oikeus elää parisuhteessa jossa kunnioitetaan kumppania, ja oksettaakin ajatus panna naista jonka *illussa on uitettu vieraan miehen melaa. Jos vieraisiin tekee mieli, niin sitten tehdään ero, ja tekisin eron viipymättä ja kyselemättä mikäli vierasta on käyty panemassa. M42

Vierailija
35/42 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti pitää kertoa, haluaisin itsekin tietää! Lähetä sähköpostiviesti anonyymisti petetylle naiselle.

Vierailija
36/42 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopi hopi, ettei popparit jäähdy!

Vierailija
37/42 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti pitää kertoa, haluaisin itsekin tietää! Lähetä sähköpostiviesti anonyymisti petetylle naiselle.

Ja muista kertoa viestissä riittävän tarkkoja yksityiskohtia ajankohdasta ja paikasta, kulkiko mies autolla (rekisterinumero mukaan) jne. Muutoin anonyymi vihje saattaa mennä naisella osastolle "en usko".

Vierailija
38/42 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä anonyymisti messenger-viesti.

;D

Vierailija
39/42 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kertonut vastaavassa tilanteessa. Oli samoin työkaverini, joka petti toisen työkaverin kanssa vaimoaan. Kerroin naamatusten vaimolle. Ei ollut yllätys, oli ennenkin pettänyt ja  jäänyt kiinni useasti ja eronnutkin aiemmin kun 1.vaimo heitti pellolle. Minua ällötti olla samassa työpaikassa ja katsella sitä silmäpeliä ja etuisuuksien saamista. Kerroin myös uudelle työkaverille heistä. Jos ei kestä tekojensa seurauksia, ei niitä pidä tehdä.

En kadu. Kerron aina kun tiedän. Varokaa!

Vierailija
40/42 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti tilanne omalle kohdalle. Haluaisitko tietää, jos miehesi pettää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi