Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miltä tuntuu kun aikuisen lapsen seurustelukumppanit vaihtuvat tiheään?

Vierailija
01.11.2018 |

Mietiskelen vain tässä joutessani ex-anoppiani. Hänellä on kolme lasta, joista kahdella pitkät, vakaat parisuhteet taustalla. Tämä kolmas taas on ex-mieheni, jonka kanssa meidän piti elää elämämme loppuun asti... Hän tuntuu rakastavan rakastumista. Kun suhteessa tulee ennemmin tai myöhemmin arki vastaan, hän vaihtaa kumppania. Pisin suhde hänellä oli minun kanssani, lähes viisi vuotta.
Tuon viiden vuoden aikana ehdimme anopin kanssa kiintyä kovasti toisiimme. Erottuani miehestäni emme ole ole juurikaan olleet tekemisissä.
Miltä se tuntuu ottaa aina vastaan uusi kumppaniehdokas, ehkä tutustua häneen lähemminkin ja sitten joutuu taas jättämään hyvästit. Uskaltaako näitä vaihtuvia kumppaneita ottaa enää edes kovin tosissaan sukuunsa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutten tajua, miksi sinun ja anopin kaveruuden piti loppua vaikka suhde mieheen loppui.

Vierailija
2/4 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kai siinä joku lojaliteettiristiriita, jos kaveraa lapsensa exän kanssa, mieluummin kuin uuden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kai siinä joku lojaliteettiristiriita, jos kaveraa lapsensa exän kanssa, mieluummin kuin uuden.

Ja sen uudenKIN kanssa ei voi kaveerata, koska......?

Vierailija
4/4 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin nuorena vähän kuin exäsi, mutta en  koskaan esitellyt tuoreita hoitojani vanhemmilleni. Vasta sitten, kun oltiin muuttamassa saman katon alle eli seurusteltu jo pari vuotta. Samoin ovat tehneet omat lapseni tai ainakaan täällä ei ole rampannut jatkuvasti uusia seurustelukumppaneita.