Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa ihmisten isot tulot

Vierailija
01.11.2018 |

Kun meidän perheemme elää tosi pienillä tuloilla.

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se avaa silmiä näkemään että mahdollista on myös suuremmat tulot? Jos vain näkee vaivaa ja toimii sen eteen.

Vierailija
2/59 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee sitten jotain asian eteen, niin muutkin ovat toimineet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset vastaa puhelimeen? 

Vierailija
4/59 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinua muiden tulot ahdistaa? Ymmärrän että itse haluaisi tienata enemmän ja rahan puute ahdistaa, mutta ei muiden tulot kai sinulta ole pois. Päinvastoin jopa, ne isotuloisimmat maksaa myös isoimmat verot.

Vierailija
5/59 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monen työttömyyspäivärahan maksaa nämä Supercell-miehet! Jos veroja menee n.25 milj euroa tuloista niin kyllä heitä enemmän kannattaa kiittää kuin kadehtia!

Vierailija
6/59 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvätuloiset elättävät verorahoillaan köyhiä ja luovat uusia työpaikkoja heille, jotka eivät itse työllistä itseään.

Vierailija
7/59 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kans. En pysty lukemaan tämän päivän uutisia. Ja eniten ahdistaa just toi, että minunkin pitäisi pystyä isoihin tuloihin, kun muutama onnekaskin on pystynyt.

Vierailija
8/59 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuositulot minulla 110k ja veroja maksan yhteensä yli 60 000€ vuodessa. Ei kannata paljoa kadehtia. 

Vierailija
9/59 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monen työttömyyspäivärahan maksaa nämä Supercell-miehet! Jos veroja menee n.25 milj euroa tuloista niin kyllä heitä enemmän kannattaa kiittää kuin kadehtia!

Niinpä. Eniten veroja maksaneille pitäisi antaa mitali.

Vierailija
10/59 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuositulot minulla 110k ja veroja maksan yhteensä yli 60 000€ vuodessa. Ei kannata paljoa kadehtia. 

Mmmm... Raukan nettotulot on siis 4167 €/kk. Jaxuhalit!

Vierailija
11/59 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mediasta tulee helposti väärä kuva. Isoja tuloja (yli 100000e vuodessa) on vain hyvin harvoilla henkilöillä.

Vierailija
12/59 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se avaa silmiä näkemään että mahdollista on myös suuremmat tulot? Jos vain näkee vaivaa ja toimii sen eteen.

Mikään vaivannäkö ei takaa isoja tuloja, kukaanhan ei maksa siitä mitään sinänsä että joku näkee vaivaa. Moni on nähnyt vaivaa, mutta ei ole saanut isoja tuloja. Toisaalta kaikki isotuloiset eivät ole välttämättä nähneet mitään erityistä vaivaa. Jollakin on esim. lahjoja.

Vierailija
13/59 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kun on niin pirun tiukkaa. Lapset kilpaurheilee, iso asuntolaina ja normaalit tulot. Ahdistaa katsoa ja ihailla kuinka noilla tuloilla tämä elämä olis hitosti helpompaa.

Vierailija
14/59 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on aina kauhean kateellisia rikkaille. Mun mielestä nämä verotiedot ei saisi olla julkisia olenkaan. Ei kuulu muille toisten tulot!

Vierailija
15/59 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kun on niin pirun tiukkaa. Lapset kilpaurheilee, iso asuntolaina ja normaalit tulot. Ahdistaa katsoa ja ihailla kuinka noilla tuloilla tämä elämä olis hitosti helpompaa.

Olette itse päättäneet tehdä lapsia, rahoittaa vieläpä heidän kilpaurheilun ja olette päättäneet ottaa asuntolainan. Kaikki täysin omia valintoja.

Vierailija
16/59 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laskitko alvit mukaan?

Vierailija
17/59 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mitään et saa ja uli uli ja vinku vinku. Mistä teitä kaikkeen tyytymättömiä ahneita porsaita oikein riittää...olisit tyytyväinen kun on työtä, rahaa ja omaisuutta, mutta ei, enemmän pitäs olla. Sinäkin voit lopettaa vaikka heti jos on niin kauheeta ja luopua tuosta kaikesta ja alkaa kituuttamaan. Ai ei kiinnosta? Ei tietenkään, mutta olisit sitten edes hiljaa.

Vierailija
18/59 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika iso osa noista suurituloisimmista on kultalusikka p*ssä syntyneitä perijöitä ja perijättäriä. :)

Vierailija
19/59 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinaisesti kadehdi näiltä ihmisiltä rahaa. Lähinnä sitä kompetenssia, millä he ovat saaneet asioita aikaiseksi. Itsestä tuntuu, etten osaa, uskalla, pysty ja jaksa. Kärsin huonosta itsetunnosta, sosiaalisesta ja yleisestä ahdistuksesta ja kadehdin juuri sitä, että nämä ihmiset osaavat ja kykenevät muuttamaan oman osaamisen ja älykkyyden rahaksi. Olen tehnyt vuosia töitä itseni kanssa, että saisin edes opiskelut loppuun ja jonkinlaista työtä. Paljon tienanneet ovat myös tehneet kovasti töitä ja ansainneet rahansa. 

Vierailija
20/59 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en viitsi edes lotota, koska en kaipaa miljoonia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi