sisäänpäinkääntyneet nännit
Nainen 25v parisuhteessa 5vuotta.
Tuntuu niin kurjalta, että naisellisuus katoaa sillä sekunnilla kun näen nännini. Ovat normaalisti kuopassa sisällä, jos kylmä niin tulevat ulos, mutta siltikään nänni ei ole nätti pyöreä nipukka. Vaan nännissä näkyy ”viilto” eli se kohta josta se alkaa menemään sisällepäin vaikka nöpöttäisikin.
Kun puristan nännin nipukkaa se kääntyy sisälle. Voitte kuvitella kuinka yritän keksiä tekosyitä joka kerta, kun mies haluaa koskea nänneihin. Ja ei voi nukkua edes ilman paitaa ettei mies näe onkalo nännejäni.
Kaikenmaailman nänni pumppuja olen kokeillut sekä imetykseen tarvittavia pumppuja.
Onko mitään apukeinoja, että nännit pysyisivät kasassa?
Nännilävistys voisi olla yksi, mutta saano lävistäjä laitettua korun kun nänni karkailee?
surullinen
Kommentit (5)
Nännit ovat jokaisella erilaisia, ei kannata stressata, opettele pitämään omistasi, imettäessä noi pienet nännit ovat joskus hankala yhdistelmä ja rintakumit kannataa ottaa silloin käyttöön, mikä ei taida olla vielä juuri ajankohtaista...
Eikö ne terhakoidu seksin aikana tai jos niitä nuollaan. Itsellä oli sama ongelma ja ostin aikuisviihde kaupasta ns. Nänni nipistimet, sellaiset mihin sai laitettua pienet painot (ei mitään isoja). Pidin noita nipistimiä aina iltaisin kun katsoin telkkaria. Vähän kivuliaalta aluksi tuntui, mutt niihin tottuu ja onhan ne vähän seksikkäätkin. Aika usein alkoi tekemään mieli seksiä, ja minulla silloin nännit turpoavat eivätkä ole sisäänpäin kääntyneet.
Kuukauden nänni nipistin kuuri auttoi ja aluksi toinen alkoi pysymään ojennuksessa ja vähän myöhemmin toinen. Otin nuo esille kerran kun aloimme harrastamaan seksiä ja sanoin miehelleni että minua kiihoittaisi kokeilla näitä. Sen jälkeen olen säännöllisesti saanut nipistin "kuurin" mieheltäni. Eikä enää pelota niin se että jäisi kiinni noiden käytöstä. Voin sanoa että odotin sinua sekstailemaan ja että esileikitin itseäni.
Vierailija kirjoitti:
Siis, sisäänpäinkääntyneet nännit on yks rintasyövän oire. Oothan käynyt lääkärissä.
Ollut koko elämäni tälläiset. AP
Onko tämä viesti trolli, vai voiko joku oikeasti nolostella? Tiedätkö, rintoja on tosi monenlaisia, ja tuo on yksi normaali variaatio. Minulla samanlaiset, eikä ole koskaan tullut mieheen hävetä. Onko mies sanonut sinulle rumasti? Jos on, niin ihme tyyppi, ei jatkoon!
Nännit pullahti lopullisesti ulos ekan imetyksen jälkeen <3
Siis, sisäänpäinkääntyneet nännit on yks rintasyövän oire. Oothan käynyt lääkärissä.