Ovatko italialaiset naiset kauniita?
Ja ovatko tyylikkäitä vai onko se taas sitä " kaveri kertoi" juttuja?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisilla on usein tosi kaunis (kuulas)iho ja korkeat poskipäät, mutta sitten ihmiset ovat aika lihavia. Plus hiukset on rumasti leikattu, etenkin naisilla.
Suomalaiset tunnistaa heti lentokentällä juuri näistä asioista.
T. Nro 9
Sinutkin.
Minua luullaan myös italialaiseksi. Olen pieni tumma nainen.
Vierailija kirjoitti:
Useimmat kyllä ovat. Ovat hoikkia, naisellisia, huoliteltuja ja haluavat näyttää hyvältä. Lisäksi vanhenevat aivan käsittämättömän tyylikkäästi. Monet nelikymppiset ja viisikymppisetkin italialaiset naiset näyttävät todella nuorekkailta!
Hoikkia? Kyllä sieltä Italiasta löytyy paljon itsensä pastalla lihottaneita tanttoja ja enemmän italialaiset naiset ovat kurvikkaita kuin hoikkia.
Ajattelin vaan kun googletin tänään sitä Italian poliitiikkoa Matteo Salvinia ja hänen tyttöystäväänsä, joka ei mielestäni ole ollenkaan kaunis. Aika vanhan näköinen 35-vuotiaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisilla on usein tosi kaunis (kuulas)iho ja korkeat poskipäät, mutta sitten ihmiset ovat aika lihavia. Plus hiukset on rumasti leikattu, etenkin naisilla.
Suomalaiset tunnistaa heti lentokentällä juuri näistä asioista.
T. Nro 9
Sinutkin.
Enpä usko. Olen puoliksi suomalainen, enkä ole tyypillisen suomalaisen näköinen. ;)
Ja mulla on hyvä tyyli.
Jos saisin vaihtaa tämän vaalean "ihan okei"-tukkani, vitivalkean ihoni ja hailakan vihreät silmät italialaisen runsaaseen, tummaan ja paksuun tukkaan, sekä hunajaiseen ihoon, niin kyllä sen sheivaamisen hinnan jaksaisin kantaa.