Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, missä ja milloin viimeksi näit omasta mielestäsi hyvännäköisen/komean miehen?

Vierailija
31.10.2018 |

Ja Please, älä sano että oma mies ja kotona.

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiistaina lastaan painiotteluun tuova isä, joka avasi minulle ulko-oven kun lähdimme poikani kanssa nallepainista. Sen miehen hymy ylettyi silmiin asti.

Vierailija
42/62 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs ap, milloin ja missä sinä olet viimeksi nähnyt hyvännäköisen miehen\naisen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään töiden merkeissä. Oli luokanopettajana koulussa. Oikein silmäkarkki 😍.

Vierailija
44/62 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
45/62 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

About kuukausi sitten samassa linkussa kanssani. Ihana surffiletti joihin oon heikkona :-)

Vierailija
46/62 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussissa toissapäivänä.

Vierailija
47/62 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiistaina eräässä työtilaisuudessa. ihan sairaan komea kyömynenäinen ponnaripää, sellainen boheemilla tavalla komea tyyppi.

Vierailija
48/62 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikallani. Lisäksi yksi todella komea mies tulee samaan bussiin aamuisin ja iltapäivisin työpäivinä. Tullaan ja lähdetään samalta pysäkiltä :) Kävelen hänen takanaan ja ihailen komeaa kroppaa, ja naamastakin on todella hyvännäköinen.

Vierailija
49/62 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna omassa sängyssäni.

Vierailija
50/62 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta sitten Tivoli Sariolassa. Suomalaiset miehet on kyllä nii helvatan rumia että komeeta miestä ei näe kuin kerran vuosikymmenessä.

Vierailija
51/62 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalassa lääkäri. Ihan sairaan komea, sellainen lääkärisarja/harlekiini-komea. Ei ollut perinteinen suomalainen,oli kreikkalainen nimi hänellä. Tästä on nyt about kuukausi-pari aikaa

Vierailija
52/62 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 vuotta sitten.

Vierailija
53/62 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outlander -sarjassa se Jamie.

En yleensä tykästy näyttelijöihin, mutta tuo on jotenkin ihana.

Kyllä, samaa mieltä ja toinen on Ross Poldark <3

Vierailija
54/62 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään oli työpaikan yhteiskuntosalilla. Muutama sana vaihdettiin ja häivyin nopeasti paikalta. Olen nähnyt ennenkin käytävässä ja puoliksi tervehditty. Eri firmassa töissä onneksi. En halua antaa väärää käsitystä. Vaikka kasvoistani paistaisi reaktio, en haluaisi oikeasti minkäänlaista sutinaa.

Omaa miestä en sano, mutta moni täällä varmasti sanoisi. Kaupan kassalle kun yhdessä mennään, niin minä olen näkymätön ja mies saa uskomattoman hyvää palvelua - palvelua, josta en naisena naiselta osaisi uneksiakaan.

Sama. En ole mustasukkainen, pikemmin kateellinen ja hämmentynyt, kun tuntuu tosiaan että minä olen täysin näkymätön ja vain miestä palvellaan. Valitettavasti en itse tee samaa vaikutusta miesmyyjiin :D

Vierailija
55/62 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Televisiossa eilen illalla. Tai siis Yle Areenasta katsoin sarjaa.

Ikkunasta katsellessani näen usein kadulla kävelemässä miehen, jonka tiedän kaukaakin hyvännäköiseksi, sillä olen joskus nähnyt hänet lähempää kaupassa tai jossakin

Yleiseen silmään komeaksi olettamiani näen kyllä päivittäin, mutta omaa silmää miellyttäviä ei tule vastaan ihan niin usein.

Vierailija
56/62 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun töissä käy välillä sellainen komea viikingin näköinen mies. Kävisipä joka päivä. Piristää kummasti.  :)

... MINÄ ??!!

Olenko se minä ?

Vierailija
57/62 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantaina töissä. Huh huh,hyvä että pokka piti!

Vierailija
58/62 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai sanon, että äsken ihan omassa sängyssä. Mies kävi viettämässä ruokatuntinsa kotona. Pitkä, tumma ja komean on edelleen.

Vierailija
59/62 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä kadulla, bussissa, kaupassa, autossa joka puolella!

Vierailija
60/62 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiistaina eräässä työtilaisuudessa. ihan sairaan komea kyömynenäinen ponnaripää, sellainen boheemilla tavalla komea tyyppi.

Onneks mulla on kotona tällainen.

Ihanaa, kun oma mies hivelee silmiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän