Nainen, missä ja milloin viimeksi näit omasta mielestäsi hyvännäköisen/komean miehen?
Kommentit (62)
Entäs ap, milloin ja missä sinä olet viimeksi nähnyt hyvännäköisen miehen\naisen?
Tänään töiden merkeissä. Oli luokanopettajana koulussa. Oikein silmäkarkki 😍.
About kuukausi sitten samassa linkussa kanssani. Ihana surffiletti joihin oon heikkona :-)
Tiistaina eräässä työtilaisuudessa. ihan sairaan komea kyömynenäinen ponnaripää, sellainen boheemilla tavalla komea tyyppi.
Työpaikallani. Lisäksi yksi todella komea mies tulee samaan bussiin aamuisin ja iltapäivisin työpäivinä. Tullaan ja lähdetään samalta pysäkiltä :) Kävelen hänen takanaan ja ihailen komeaa kroppaa, ja naamastakin on todella hyvännäköinen.
10 vuotta sitten Tivoli Sariolassa. Suomalaiset miehet on kyllä nii helvatan rumia että komeeta miestä ei näe kuin kerran vuosikymmenessä.
Sairaalassa lääkäri. Ihan sairaan komea, sellainen lääkärisarja/harlekiini-komea. Ei ollut perinteinen suomalainen,oli kreikkalainen nimi hänellä. Tästä on nyt about kuukausi-pari aikaa
Vierailija kirjoitti:
Outlander -sarjassa se Jamie.
En yleensä tykästy näyttelijöihin, mutta tuo on jotenkin ihana.
Kyllä, samaa mieltä ja toinen on Ross Poldark <3
Vierailija kirjoitti:
Tänään oli työpaikan yhteiskuntosalilla. Muutama sana vaihdettiin ja häivyin nopeasti paikalta. Olen nähnyt ennenkin käytävässä ja puoliksi tervehditty. Eri firmassa töissä onneksi. En halua antaa väärää käsitystä. Vaikka kasvoistani paistaisi reaktio, en haluaisi oikeasti minkäänlaista sutinaa.
Omaa miestä en sano, mutta moni täällä varmasti sanoisi. Kaupan kassalle kun yhdessä mennään, niin minä olen näkymätön ja mies saa uskomattoman hyvää palvelua - palvelua, josta en naisena naiselta osaisi uneksiakaan.
Sama. En ole mustasukkainen, pikemmin kateellinen ja hämmentynyt, kun tuntuu tosiaan että minä olen täysin näkymätön ja vain miestä palvellaan. Valitettavasti en itse tee samaa vaikutusta miesmyyjiin :D
Televisiossa eilen illalla. Tai siis Yle Areenasta katsoin sarjaa.
Ikkunasta katsellessani näen usein kadulla kävelemässä miehen, jonka tiedän kaukaakin hyvännäköiseksi, sillä olen joskus nähnyt hänet lähempää kaupassa tai jossakin
Yleiseen silmään komeaksi olettamiani näen kyllä päivittäin, mutta omaa silmää miellyttäviä ei tule vastaan ihan niin usein.
Vierailija kirjoitti:
Mun töissä käy välillä sellainen komea viikingin näköinen mies. Kävisipä joka päivä. Piristää kummasti. :)
... MINÄ ??!!
Olenko se minä ?
Maanantaina töissä. Huh huh,hyvä että pokka piti!
Totta kai sanon, että äsken ihan omassa sängyssä. Mies kävi viettämässä ruokatuntinsa kotona. Pitkä, tumma ja komean on edelleen.
Joka päivä kadulla, bussissa, kaupassa, autossa joka puolella!
Vierailija kirjoitti:
Tiistaina eräässä työtilaisuudessa. ihan sairaan komea kyömynenäinen ponnaripää, sellainen boheemilla tavalla komea tyyppi.
Onneks mulla on kotona tällainen.
Ihanaa, kun oma mies hivelee silmiä.
Tiistaina lastaan painiotteluun tuova isä, joka avasi minulle ulko-oven kun lähdimme poikani kanssa nallepainista. Sen miehen hymy ylettyi silmiin asti.