Nainen, missä ja milloin viimeksi näit omasta mielestäsi hyvännäköisen/komean miehen?
Kommentit (62)
Toissapäivänä töissä, ja sitä edeltävä kerta viikko sitten sunnuntaina.
Maanantaina näin kaupan kassalla komean miehen, vähän myöhemmin sain häneltä viestin 😍
Hmm. Kuukausi sitten levittelin hänelle jalkojani.
Yx tuttu adonis. Törmäilen silloin tällöin.
Tinderissä, wa-profiilikuvassaan ja fbssään, lempparitindermatchini. :DD Näin kuvansa viimeksi tnä.
En jaksa hirveästi katsella mitään komeita miehiä, kun en kuitenkaan saa ketään. Ehkä jossain baarissa.
Telkkarissa ja tänään potilastöissä.
Naapurin aikuistunut poika. Valitettavasti aivan dorka kuten isänsäkin.
Komein koskaan näkemäni mies on tuossa kotisohvalla lekotteleva aviomieheni. Siksi alunperin meninkin tekemään hänelle aloitteen baarissa.
Toiseksi komeimman miehen näen usein tutulla kuntosalilla.
Tänä aamuna rautatieasemalla oli todella hyvännäköinen mies. Vaihdoimme muutaman
katseen mutta sitten piti mennä junaan (menimme eri juniin). Harmi! Ja ei, tämä ei ole provo.
Syyslomalla Turkissa. Paljon, PALJON komeita miehiä.
😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
T: Vaalea nuori nainen.
Tänään töissä. Olen lastentarhanopettaja ja kyllähän noita komeitakin isiä duunissa pyörii jälkikasvuaan tuomassa/hakemassa. Eipä silti että muksujen vanhempien ulkonäkö minua hirveästi kiinnostaisi kuitenkaan.
Tänään kaupassa. En tosin uskaltanut katsella tarkemmin, koska olen ujo ja hän katsoi minua kiinnostuneena, jolloin minua alkoi ujostuttaa enemmän.
Just äsken Madmen sarjassa, Don Draper
Jos ei nyt komean tai hyvännäköisen, niin ainakin todella miellyttävän näköisen näin viimeksi tänään töissä.
Bussissa oli yksi, kauppakeskuksessa oli montakin, huoltoasemalla ihan hyvä, lähikaupassa kolmas edessä aika siisti.
T. Sinkku
Mun töissä käy välillä sellainen komea viikingin näköinen mies. Kävisipä joka päivä. Piristää kummasti. :)