Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies nalkuttaa vauvapalstalustani

Vierailija
31.10.2018 |

Hänen mielestään se on typerää, koska jo lähtökohtaisesti palsta on pelkkiä provoja ja trolleja. Aihe Vapaasta ei ole kertakaikkiaan mitään hyötyä, se tyhmentää ja palstailu on tyhmien hommaa.

Itse olen toista mieltä, ja olen yrittänyt selittää, että provoista ja trolleista huolimatta palstalla sikiää usein hyvää keskustelua. Hän ei ota kuuleviin korviinsa vaan pitää minua ihan vajaana.

Hän siis halveksuu palstailuani, ja on tuonut mielipiteensä esiin usein ja kovaan ääneen.
Mitä tekisitte minun tilanteessani, vähentäisittekö palstailua (/lopettaisitteko kokonaan) vai antaisitteko olla?

Mitä mieltä teidän miehet on Aihe Vapaalla roikkumisesta?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään, koska olen itse täällä. Meillä vaimo jarruttelee kirjoitteluani. Olisin juuri äsken halunnut varoittaa kaikkia tekniikka ja talouslehden uutisesta jossa peloteltiin auringon sammumisesta ja siitä että kun niin käy niin viikossa on -15 ja vuoden päästä -70. Jonkun vuoden päästä lämpö tasaantuu -240 pakkas asteeseen.

https://www.tekniikkatalous.fi/kaikki_uutiset/jos-aurinko-sammuisi-suur…

Vierailija
2/3 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään, koska olen itse täällä. Meillä vaimo jarruttelee kirjoitteluani. Olisin juuri äsken halunnut varoittaa kaikkia tekniikka ja talouslehden uutisesta jossa peloteltiin auringon sammumisesta ja siitä että kun niin käy niin viikossa on -15 ja vuoden päästä -70. Jonkun vuoden päästä lämpö tasaantuu -240 pakkas asteeseen.

https://www.tekniikkatalous.fi/kaikki_uutiset/jos-aurinko-sammuisi-suur…

Siinä voisi saunavuoron hintaa nostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ikinä nalkuta mulle, enkä mä sille.