Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Offerillan ym. diilit

aaaaapppppp
31.10.2018 |

Kertokaahan kokemuksianne Offerillan ja muiden vastaavien (onkohan niitä edes enää muita?) diileistä! Erityisesti kiinnostaa noi kauneudenhoito-aiheiset hommat. Jos ostan lahjakortin kampaajallakäyntiin, niin leikkaako ne mulle Kouvola-tukan? Tai jos ostan täyteaine"hoitoon", niin millasta naamaa sopii odottaa? Ovatko kasvohoitojen tekijät oikeasti kosmetologeja tai hierojat hierojia? Toisin sanoen: uskallanko ostaa?

Lisäks tuntuu, että tuolla pyörii noi samat yritykset vuodesta toiseen; Bellaz Beauty Center, Estemed, Denova, Pearl's Charm... Eikä näistä yrityksistä tai niiden palveluista juurikaan löydy asiakkaiden kokemuksia esim. Yelpistä. Vaikuttaa suurimmalta osin nämä yritykset olevan ulkomaalaistaustaisten ihmisten ylläpitämiä.

Ja hakusanat: botox täyteaine juvederm citydeal

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/6 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoja kokemuksia. Ne jotka hoitavat hommat hyvin, ei ole tarvetta tuollaisille kampanjoille.

Paria olen kokeillut. Toinen oli joku kasvohoitosarja. Muija oli antanut päällekkäisiä aikoja, unohti kirjoittaa ajanvaraukseen yms. Toinen oli jalkahieronta, joka vastas sitä että olisin itse levittänyt jalkarasvan jalkoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy Empulta. Ihanaa luksusta arkeen.

Vierailija
4/6 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ostanut sieltä lähinnä ruoka- ja liikuntajuttuja. 90% kaikki ok.

Vierailija
5/6 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin äidilleni lahjakortin (n.140e) jouluksi mesolankahoitoon, johon piti kuulua 15kpl 3D mesolankoja, hänelle suositeltiin laittamaan eri lankoja (paksumpia) ja laittoivat vain kaksi lankaa 140e hinnalla ja eivätkä veloittaneet erikseen mesolankojen hintaa vaan veloittivat lahjakortin hinnan, vaikka kaksi lankaa heidän mukaansa maksaa yht. 80e. Paksumpien mesolankojen kohdalla tulee aina AINA puudutus (varsinkin poskien kohdalla iho on herkempi), mutta äidiltäni EI KYSYTTY, EIKÄ LAITETTU vaan hoito sattui hemmetisti (haluavat tehdä voittoa sen takia ei laitettu puudutusta) ja hoidon jälkeen langan päät jäivät näkyville muodostaen donitsinmuotoisen kohouman langan ympärille, joka on hoitovirhe. Äitini on ennen käynyt mesolankahoidossa, joka kerta on tullut puudutus, eikä ikinä tullut mitään kohoumaa/kuoppaa! HOITO KESTI 10 MINUUTTIA. Vaikka muissa hoitoloissa lukee, että siinä kestää 30-60minuuttia. EN SUOSITTELE! Hoitaja on tosi kiero! Kehui äitini ihoa hyväksi, (jottei laittaisi paljon lankoja vaan pääsisi mahdollisimman vähällä kustannuksella tekemään voittoa) ja sanoi, että ei tiedä mihin laittaa lankoja, kun niin hyvä iho (no nuorillekkin tehdään mesolankahoitoja, äitini on 50 ikäluokkaa)…. selkeästi leukojen alueella kaipasivat lankoja kun iho roikkuu sieltä ja sinne on ennenkin laitettu lankoja sekä muualle! Ajattelin antaa tälle hoitolalle tilaisuuden, mutta tämän jälkeen en enää ikinä tule tänne, enkä suosittele! Muissa paikoissa on parempaa palvelua, eivätkä huijaa, menkää muualle!!

Päivitys: Vastasivat sähköpostiini, mutta eivät pahoitelleet asiasta ollenkaan, vaan päinvastoin, yrittivät oikeuttaa heidän tekojaansa. Otan yhteyttä kuluttajaliittoon pian, mikäli ratkaisu ei miellytä minua.

Vierailija
6/6 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä lisäys siihen, että oli Denova hoitola.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä