Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko ensimmäinen kertasi hyvä kokemus?

Vierailija
31.10.2018 |

.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan, neljä tuttua poikaa piti minua väkisin kerrostalon saunaosastolla ja juotti kossua raakana kurkustani alas, kolme piteli kiinni ja yksi kaasi kurkkuun. Tämän jälkeen raisk asivat vuorotellen ylälauteella, jonne minut oli raahattu selin makaamaan.

Teithän rikosilmoituksen?

Vierailija
22/44 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan, vaikka saman kanssa olen edelleen yhdessä. En vaan ollut oikeasti valmis, 19v ja pari viikkoa ensimmäistä seurustelua takana. Mies ei minua painostanut, mutta itse puskin itseni suostumaan enkä osannut kuunnella niitä epäileviä, epävarmoja ja vastaanlaittavia tuntemuksia, ajattelin ettei sellaisilla ole väliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/44 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ot; en voisi kuvitellakaan oman 14v tyttären harrastavan seksiä, saatika poikaystävää hänelle.

Ihan tavallinen tyttö ja ystävänsäkin mutta varsinaiset poikaystävät kuuluu sinne >16v koska henkinen kehitys on aivan kesken. Tosi nuorena on monet täällä aloittaneet, ihan lapsena.

Vierailija
25/44 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan, neljä tuttua poikaa piti minua väkisin kerrostalon saunaosastolla ja juotti kossua raakana kurkustani alas, kolme piteli kiinni ja yksi kaasi kurkkuun. Tämän jälkeen raisk asivat vuorotellen ylälauteella, jonne minut oli raahattu selin makaamaan.

Joopa joo.

Vierailija
26/44 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teithän rikosilmoituksen?

Tuskinpa tapahtui.

Vierailija
27/44 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut, miten seksi ikinä voi olla ekoilla kerroilla? Ei ainakaan mulle, ällösin ja inhosin ajatustakin.

Vierailija
28/44 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras kaveri oli jo ollut, joten minäkin halusin. Olin 17-v. Armeijan joku vääpeli asialla, jolle oli kuulemma kunnia-asia päästää tyttö neitsyydestään. Kiva poika olikin, näin jälkikäteen ajatellen.

Vierailija
29/44 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi muistaa koko tapahtumaa, mutta minkäs voit.

Seurustelin eka kertaa vakavasti, mut mies (muutaman vuoden vanhempi)

alkoi painostaa seksiin ja jonkin ajan päästä suostuin.

Väitti, että oli hänellekin eka kerta. No joo ehkä... Ei nimittäin ollut kummoinen

tyyli miehellä.

Ilmeisesti ei ollut minuunkaan tyytyväinen koska muutaman viikon päästä pisti välit poikki.

Löysin siitä lukien parin vuoden päästä nykyisen mieheni ja pian meillä on hopeahääpäivä.

Aiempi seuustelukumppanini taas on elänyt sinkkuna.

Että repikää siitä.

Vierailija
30/44 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut eka kertani mikään ylpeilyn aihe. Itse olin 14v. Ja "kaveri" n. 17-18v. Ja puskassa pikkusen humalassa hommaan päädyttiin 🙈

Vierailija
31/44 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa. Joo ja ei. Pelimies joka löytyi tinderistä. Olin 26 v ja häpesin kokemattomuuttani ja koska en ollut koskaan kelvannut kenellekkään. Olin ja olen edelleen tuosta todella masentunut. Menin sitten tietenkin ihastumaan tuohon mieheen koska hän oli ensimmäinen mies keneltä sain huomiota ja kuka kelpuutti mut. Noh, kun sai mitä halusi, enpä enää kelvannut. Tuosta nyt 4 v ja edelleen haikailen hänen peräänsä ja ajattelen häntä päivittäin. Sairasta ja toivon että saisin muistinmenetyksen että unohtaisin koko tyypin. Tavallaan toivon etten olisi koskaan tavannut häntä mutta toisaalta tuntuisi hirveältä olla 30 v ja neitsyt.

Vierailija
32/44 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään sanomaton.  Lähinnä tylsä. En tuntenut mitään.

Oltiin hyvin nuoria kumpikin.

Vierailija
33/44 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Sillone poikaystävä painosti enkä kehdannut sanoa vastaan vaikken todellakaan ollu valmis.. Muutenkaan musta asia ei oo vielä 14 vuotiaalle hyvä

Kuinkahan moni parisuhde on alkanut siitä että nainen "ei kehtaa" sanoa vastaan,serkkulikkani taitaa olla yksi.

Vierailija
34/44 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan ok, vaikka ei-klassinen. Eli olin jo mielestäni vanha neitsyeksi ja päätin pokata ravintolasta miehen ihan sitä tarkoitusta varten että pääsen neitsyydestä. Vapaaehtoinen yhden yön petikumppani löytyi, mentiin meille, hoidettiin homma ja heitin autolla miehen takaisin samaan yökerhoon kuin missä tavattiin. Fyysisesti en tuntenut kauheasti mitään, en kipua (olin kyllä esim. masturboinut erilaisilla esineillä ennenkin joten immenkalvo oli jo mennyt) mutta en orgasmiakaan saanut, minua lähinnä jännitti huomaako mies että olen neitsyt. Ei huomannut, ja minä olin tyytyväinen että seksi tuli koettua ennen kuin täytän 30.

Olisit ottanu kiltti miehen viemään neitsyyden niin olisit saanut suutelua, suuseksiä ja hellää panoa.

T: Viesti numero kolme

Mä olin jotenkin sillä mielialalla, että nyt tämä neitsyysongelma hoidetaan kerrasta pois ja sen jälkeen kehtaan alkaa etsiä kumppaniakin. Kun hävetti niin että olin kohta 30 v ja neitsyt. Valitsin kumppanin jonka ajattelin, ettei ainakaan ripustaudu ja yritä tavata uudestaan. Jonkun ulkomaalaisen vanhemman ukon. Mulle tuo tapa sopi, siinä mielentilassa, kun tosiaan ei ollut haaveita ihanasta hellästä seksistä vaan vain tavoite: eroon neitsyydestä ja äkkiä, ilman tunteiluja saati suhteen alkamista.

Hyi helvetti mikä lumppu.

Vierailija
35/44 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo oikein hyvä oli, siitä on jo melkein 40 vuotta. Seurusteltiin kiihkeästi ja käsi- ja suuseksiä oli paljon ja kävihän se sisälläkin. Sitten ostettiin kortsupaketti (ja toinenkin) ja nussittiin koko viikonloppu.

t. pervo-kake

Vierailija
36/44 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa kyllä. Homma meni sillä mielikuvien ”oikealla tavalla”. Aika tosin oli 90-luvulla ennen kännyköitä, tinderejä ja nettiä. Olin minä 16v ja tyttö 15v. Tyttö vain ilmestyi jostain notkumaan meidän kaveriporukan kanssa, yhtäkkiä havahdun, että kavrriporukkaa ei silleen enää ympärillä ole vaan vietänkin lähes kaiken aikani tän tytön kanssa. Ikäkin kilahtaa vuodella eteenpäin molemmilla. Seurusteltiin jo silleen, että oltiin käyty se vaihe läpi ”aletaaks olee”. Sitten tuli se hetki kun oltiin kahdestaan tytön luona. Vanhemmat oli jossain reissulla. Mitään ei ollu etukäteen sovittu, se oli ihan normisettiä se päivä, kunnes illalla vain havahtuu normaalia kiimasempaan suuteluun ja yhtäkkiä ollaan alasti ja asia vain tapahtui. Ja kyllä. Paljaalla. Tytöllä oli pillerit.

Vierailija
37/44 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kun olen vielä neitsyt

M 51

Vierailija
38/44 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen kerta ja poikuuden menetys oli ihan taivaallista.  Minä täytin juuri 19 ja tyttö 18.  Oltiin seurusteltu reilu 2kk. Minulla ensimmäinen oikea seurustelusuhde ja halusin ottaa sen varman päälle. Suudeltu ja ekaa kertaa sormettanutkin naisen pillua toisella kuukaudella, mutten halunnut kiirehtiä naimaan, vaikka pussit oli turtana kivusta.  Halusin kiihoittaa tytön äärimmilleen ennen esimmäistä kertaa. Näin kävikin, tyttö oli niin kiimassa, että oli jo pakko suostua.  Pitkän tuntien esileikin ja sormettamisen jälkeen laitoin vihdoin kumin kaluni päälle ja nousin tytön päälle.  Muistan kuinka kaluni solahti tiukkaan pilluun yhä syvemmälle. Kun kaluni oli vihdoin tyveä myöten sisässä tyttö lukitsi minut paikalleen kietomalla jalat ympärilleni ja otti minut pihteihin.  Sen jälkeen hänen pillunsa alkoi armottoman lypsämisen ja myllytyksen.  Olin täysin nalkissa enkä pystynyt liikahtamaan, ainoastaan seuraamaan ihmeissäni mitä tapahtui. En osannut kuvitellakaan, että jonkun kiima voi olla noin valtava. Käsitykseni naimisesta oli ihan muuta.  Se oli eläimellistä rakastelua ja päässäni sumeni mällin lähtiessä.  Vaikka olen saanut tuosta nauttia tuhansia kertoja sen jälkeenkin, ensimmäinen kerta ei unohdu ikinä.  Niinhän siinä kävi, että olen koko aikuisikäni ollut saman naisen kanssa naimisissa. En ole lähtenyt muita kokeilemaan, kun ei osaa kuvitella, että mikään voisi enää olla naiutinnollisempaa kuin tuollainen kiima ja elävä pillu.

Vierailija
39/44 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 17 v ja tyttö 16 v. Kaunis vaalea blondi..sanan siinä merkityksessä. Oli seurusteltu talvesta asti jotenkin.Koulun loppumisen jälkeinen yö aika kauan sitten. Olimme hänen kotonaan , kun vanhemmat menivät jonnekin illaksi. Taisin kysyä, että voisimmeko mennä  makkariin ja  tyttö vastasi heti kyllä ja riisui heti. Olihan se ihanaa nähdä sellainen muodokas vartalo alasti ensi kertaa , saada hänet syliin, hyväillä ja kiihottua.  Jotenkin vain sitten aikamme hyväiltyämme ym saimme Sultan- kondomin minulle paikalleen ja sain ekaa kertaa nousta hänen päälleen ja työntyä epävarmana sisään. Hän väitti , että se oli eka hänellekin, mutta vähän kyllä epäilin jälkeen päin kun meni niin helposti sisään. Ei varmaan mennyt kauan siinä yhdynnässä kun jo laukesin ja piti heti ottaa kalu sisältä pois, kuten oli opetettu. Kyllä hänkin kiihottui , sen muistan, mutta tuskin sai orgasmia. Sinä kesänä sain häneltä monta kertaa ja  hänkin sai joskus orgasminkin kun opimme vähän hommia eli kiihotin häntä kauemman. Sitten se suhde - onneksi - syksymmällä jo loppui, kun hän alkoi olla jonkun muun, vanhemman kanssa. Varmaan jätkä sai usein kun asui lähellä.

Vierailija
40/44 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autossa parkkipaikalla,

Selkänoja alas ja tytöltä housut kinttuihin.

Siinä sit sovittelin itseni jalkoväliin

Ei kestänyt montaa sekuntia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan