Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liikutko / urheiletko? Miksi? Miksi et?

Vierailija
31.10.2018 |

Kiinnostaa siis tietää, miten ihmiset liikkuu ja miksi.

Aloitan. Itsellä on tavallinen ongelma. Ei oikein ehdi eikä jaksa. Perinteisiä tekosyitä, kuten kiire, huono sää ja pimeys. Usein sohvalla tv:n katsominen on vaan niin paljon mukavampaa.

Miten te liikuntaa harrastavat motivoitte itsenne siihen? Onko joku liikkunut nuorempana, mutta into lopahtanut? Loppuiko into lasten saamiseen tai johonkin muuhun isoon elämänmuutokseen vai onko se jotenkin "vain jäänyt"?

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
23.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko joulukuun aikana en ole päässyt liikkumaan ollenkaan. Olen ollut jo kolme viikkoa flunssassa ja kuumeessa, joka on vaidellut 37,0-38,3 välillä. Olen ollut niin väsynyt, etten ole kaikkina päivinä jaksanut muuta kuin raahautua sängystä olohuoneen sohvalle. 

Suuri ero normaaliin, jossa liikun arjessa paljon ihan hyötyliikunnan puitteissa ja treenin omaisesti 2-3 kertaa viikossa. Tässä huomaa, että kroppa protestoi paikallaan oloa ja makoilua. Selkä ja hartiat ovat alkaneet särkeä ja joka paikka tuntuu kankealta. Onneksi paino ei ole noussut. Olen kyllä kiinnittänyt ruokavalioon erityistä huomiota. Paikallaan ollessa ei kuluta paljon, joten ei voi tankatakaan suuria määriä ja ravintolähteiden on syytä olla terveellisiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä