Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen poikaystävälle vain näyttelyesine, nyt se todistettiin

Vierailija
31.10.2018 |

Olen 19v ja poikaystävä täyttää pian 25v.

Minä jouduin onnettomuuteen ja jalkani murtui. Pian tämän jälkeen saimme kutsun poikaystävän siskon häihin. Poikaystävä sanoi, että en ole kipsin kanssa tervetullut häihin koska hän häpeää minua ja ulkoista olemustani. Ennen olin kuulemma niin nätti kun olin hameessa ja korkokengissä ja hiukset kiharrettuina.

Nyt lääkkeistä väsyneenä ja turvonneena, jalka kipsissä en kelpaakaan enää mihinkään. ei ole minua (vielä) jättänytkään mutta sanoo että ollaan vaan kotona. Itse jaksaisin kyllä lähteä jo silloin tällöin ulos mutta minua ei huolita mukaan. Mitä tehdä? Kun olen sanonut niin poikaystävä sanoo vaan että on huolissaan siitä mitä kaverinsa ja sukulaisensa ajattelevat kun olen niin sanotusti homssuinen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaahan piirustuspöydän ääreen kehittelemään parempia provoja.

Vierailija
2/8 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että olet myös "purkautumispaikka". 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järkyttävän huono PROVO. Mene töihin ja lopeta tää paskan jauhaminen! 

Vierailija
4/8 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei oo provo... Joko sun kaveris on täys sika, tai vaihtoehtoisesti se ajattelee, ettet itse halua lähteä liikenteeseen kipsin kanssa vaan että tarjoudut mukaan kohteliaisuudesta. Kysymällä se selviää miksi noin äkältelee. Jos vastaus on ettei halua homssuliinan kanssa näyttäytyä, valinta on sun, haluatko sikapossun kanssa näyttäytyä.

Vierailija
5/8 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko lyhyellä varoitusajalla nykyisin lähetetään hääkutsutkin Porvoossa. 

Vierailija
6/8 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeistä väsyneenä ja turvonneena.

Vierailija
7/8 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. Ulkonäkö merkitsee miehille eniten. Ulkonäönhän perusteella nainen valitaan. Tuliko jollekin yllätyksenä vielä v. 2018?

Vierailija
8/8 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on tiukat häät Porvoossa!