Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tuotetta tai tuotteita teitä ärsyttää ostaa perheellenne tai kumppanillenne? Miksi ärsyttää?

Vierailija
30.10.2018 |

Mun miehellä on ärsyttävä addiktio kuivattuihin aprikooseihin ja ananaspurkkeihin. Kumpiakin joutuu kantamaan kaupasta viikottain korikaupalla, koska mies syö pari ananaspurkkia päivässä ja yleensä yhden pussin noita kuivattuja aprikooseja. Välillä vähän vähemmän, joskus vähän tuosta jopa enemmän, mutta yleensä kulutus on tuo. Viikkotasolla sieltä kaupasta saa siis roudata aika hiton monta ananaspurnukkaa ja aprikoosipussia! Samoissa kaupoissa käyminenkin jo hävettää itseäni, että tuolta nuo ananas/aprikoosihullut taas tulee!

Itse tiedän miestä nolottavan ostaa terveyssiteitä, mutta välillä räyhämieli itsessäni tahtoo vastapainoksi kiusata häntä noiden hedelmähuumeiden roudaamisen takia ostamaan minulle pari sidepakettia.. Yleensä kuitenkin hankin siteeni itse.

Onko muiden perheissä jotain ärsyttäviä tuotteita, joita pitää ostaa? Esim. siskoni tiedän syövän joka ikinen päivä yhden suklaalevyn, joita varmaan miehensäkin joutuu ostelemaan vaimolleen. Ei ole kuitenkaan tullut juteltua aiheesta siskon miehen kanssa, että ärsyttääkö häntä roudata siitä sukluja kaupasta. :)

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä vielä ole tullut sellaista vastaan sellaista tuotetta, mitä oikein pitäisi ostaa tosielle ja se ärsyttäisi itseä. 

Vierailija
2/16 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana hävetti ostaa kuukautissuojia, mutta nyt sille on käynyt vähän kuin kondomien ostamiselle teininä: Minullapas on hedelmällinen nainen ja seksielämää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö juustoa ja silti ostan sitä viikottain. Sijoittaisin vaikka mieluummin sen muutaman kympin per kk mikä siihenkin menee.

Vierailija
4/16 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suostuisin ostamaan, niin ärsyttäisi ainakin majoneesin ostaminen. Mies käyttää sitä turhan paljon. Mutta en suostu ostamaan, joten hän hakee sitä ihan itse. 

Vierailija
5/16 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan ärsytti ostaa miehelle tupakkaa. Ei sillä, itsekin poltin tuolloin mutta turhan kallis harrastus maksella pääosin yksin kahden aikuisen tupakointia ;/

Nykyään emme polta kumpikaan joten problem solved.

Vierailija
6/16 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies valvoo liikaa, tekee liikaa töitä, nukkuu päiväunia -> "hei tuotko mulle energiajuomaa kaupasta?"

Aaarggh no en tuo, nuku yöllä ja tee vähemmän ylitöitä, niin eiköhän tuo ongelma ratkea itsestään!!

Vierailija
7/16 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä sinä kannat kaupasta miehen ostoksia? Mies voi itse käydä ostamassa ananaspurkkinsa.

Vierailija
8/16 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostu ostamaan miehelle olutta. Ärsyttää se lipittely. Tupakkaakaan en suostunut ostamaan silloin kun se vielä poltti, onneksi on lopettanut.

Vierailija
9/16 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maitotölkkien raahaaminen perheelle on ärsyttävää koska ne painaa niin paljon. Itse en käytä.

Vierailija
10/16 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yhteinen taloustili ja kyllä se ostaa joka sinne kauppaan sattuu menemään. Kyllä itse ihmettelisin jos avovaimo ei suostuisi jotain tuomaan jos pyydän, eikä tulisi mieleenkään kieltäytyä tuomasta itse sitä mitä on pyydetty.

Kuinka lapsellista olisi tuo "no en tuo, hae itse" touhu.

Vierailija
11/16 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exälle ärsytti ostaa tuoremehua. Joi sitä purkin pari päivässä. Jos ostin yhden purkin, ei tarvinnut pelätä, että itse olisi siitä kulaustakaan ehtinyt juoda, joten niitä piti ostaa useampia, myös hänen vaatimuksestaan.

Ärsytti siksi, että oma tuoremehun kulutukseni oli 1,5 dl / pv ja toinen joi melkein kymmenkertaisesti. Se niiden mehupurkkien raahaaminen kaupasta oli lihasvoimakysymys: herra 95 kg/195 cm ei olisi viitsinyt itse niitä hakea kaupasta. Minä, pieni nainen, niitä sitten koitti toimittaa, kunnes totesin, että jos juot, niin itse haetkin.

Exäni lihoi 10v yhdessäolon aikana 30kg, osasyyllinenä varmaankin nuo tuoremehut.

Vierailija
12/16 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä sinä kannat kaupasta miehen ostoksia? Mies voi itse käydä ostamassa ananaspurkkinsa.

isuhteen

En ole se, jota edellä kommentoit, mutta en malta olla tivaamatta. Oletko kumppanisi kanssa yhdessä vai erikseen? - Tarkoitan, että parisuhde on minusta enempi ja vähempi kompromisseja. Tietysti molemmat voivat hankkia omat eväät ja  ruoat ja syödäkin aina itsekseen... Mutta mitka tekevät parisuhteen ja erottaa pariskunnan kahdesta hengailevasta kaveruksesta.  

Vierailija
13/16 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä nyt ei ole pelkästään kumppanin tuotteita vaan molempien, mutta kondomit! Mies on 31v eikä ole ikinä ostanut eikä myöskään suostu ostamaan kondomeja kaupasta. Olen joskus leikilläni sanonut lopettavani kumien ostamisen ja odottavani kuinka pitkään selibaatti jatkuisi ennen kuin mies lähtisi kortsukaupoille. En ihan ymmärrä miten se voi hänestä olla niin noloa. En tiedä mitä tapahtuisi jos pyytäisin tuomaan tamponeja tms.

Vierailija
14/16 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää ostaa miehelle olutta joka päivä. Tulee nolo olo ja tunne, että minua pidetään juoppona. Olen absolutisti. Olen töissä päiväkodissa ja nolottaa, että joku vanhempi näkee ja luulee, että ne on minun oluet.

Vierailija
15/16 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talouspaperin roudaaminen.

Vierailija
16/16 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä taas mammoja ärsyttää ihan kaikki mahdollinen taas. Mutta mammoille pitää miesten kantaa ja maksaa menkkatuppoja , aina.