Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku joka tietää karvojen ajelusta jotakin, kaipailisin apua.

Vierailija
08.05.2006 |

Mieheni sai minut tuossa jokin aika sitten ylipuhuttua, että ajaisin alapääkarvani veks, ja niin sitten tein. Pidin todella paljon näkemästäni ja niin myös mieheni.

Haluin todellakin jatkaa ajelua jatkossakin, mutta miten ihmeessä saisin sen pirun kutinan ja ne näppylät pois? Olo niin epämukava, kun alapäätä kutiaa niin paljon. Eivätkä näpytkään ole mitään mieltä ylentäviä.

Joten te jotka olette ajelua siltä osalta harrastaneet enemmänkin voisitteko neuvoa vasta-alkajaa. Kiitos oikein kovasti.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajelun jälkeen putsaisi alapään jollain apteekin puhdistusaineella, esim. septidinillä. Mutta ei ole kyllä mulle auttanut, mullekin kelpaa vinkit!!

Alapäässä tosi kauhea karvankasvu mulla ja haluaisin että olis siisti bikiniraja.

Vierailija
2/23 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP nostelee ylöspäin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näppylät saa kuriin sinkkivoiteella, esim. Natusan merkkisestä hyviä kokemuksia silloin alkuaikoina. Myös pikkuhousuitta olo ajelun jälkeen estää nivustaipeiden ongelmat.

Nyt on ollut siisti posliini jo monta vuotta.

Vierailija
4/23 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tota veetiä en kyllä menis alapäähän survomaan.

Vierailija
5/23 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näppyjä enää pitkään aikaan.

t. posliiniäippä

Vierailija
6/23 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on aika myrkkyä?

AP

Vierailija
7/23 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnon terää!!

Ajelin milloin milläkin, joskus oli jopa mielestäni siistiä jälkeä. Sitten tulin ylipuhutuksi, ostin oman mach3-höylän - onpa eroa jäljellä! Ajan aina suihkussa eli joka päivä, mutta sitten oonkin niiin sileä!!

Vierailija
8/23 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä juuri miettisin että mikä olisi sitten sopivaa voidetta tai yms. mitä voisi laittaa ajelun jälkeen, mikä estäisi noita näppyjä. Hyviä ehdotuksia onkin jo tullut.

AP

Vierailija
9/23 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

myydäänhän sitä erikseen bikinialueelle, mutta musta se haisee pahalta( sen mukana tulee myös joku voide ajelun jälkeen). ite käytän sitä ihan tavallista veetiä- ja hyvin pyyhkii. ei oo tarvinnu rasvailla. eikä oo nyppyjä.

Vierailija
10/23 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tähän asti ollut ihan naturelli, mutta nyt innostaisi kokeilla ajaa karvat pois.

Tosin siitä sitten kuulee takuulla koko naapurusto tarhanopettajia myöten :D Olen ihan varma, että äidin karvojen häviäminen olisi 5-vuotiaan mielestä niin megalomaanisen kummallinen juttu, että se pitäisi jakaa muidenkin kanssa...

Vierailija
11/23 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.12

Vierailija
12/23 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko peili apuna? eikö tule haavoja? Miten saatte kankkujen välistä ajettua?

-ei ap

Vierailija
13/23 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lopuksi tietenki " testataan" lopputulos...

Vierailija
14/23 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, olen luullut olevani ainoa.

Vierailija
15/23 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse rakel liekki sitä mainosti jossain ohjelmassa joskus..

Vierailija
16/23 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajelen Venuksella ja suihkusaippualla, mutta ei saa tarpeeksi siistiä jälkeä. Ja aloitin niin, että ensin oli vähän leveämpi kiitorata ja nyt vähän kapeampi. Ei ollut lapsillekaan niin suuri järkytys...

Vierailija
17/23 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin kuvitella sieluni silmin 5-vuotiaan kailottamassa " meiän äitistä" :D

Vierailija
18/23 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin saksilla pituus pois. Miestä ajajaksi, varovaisuutta, hyvää terää, talkkia, jatkossa usein seivaamista.

Vierailija
19/23 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ensin myötäkarvaan ja lopuksi sivuttain, ei koskaan vastakarvaan. Ihan täysin sileätä ei tule, uttei näppyjäkään. Lisäksi mulla ainakin näpyt johtuu siitä, että parin päivän päästä kasvavat karvat jää " jumiin" ihon alle ja meinaa tulehtua. Heti kun näyttää punaiselta, mä ns. raapaisen karvanpään esille, niin pääsee kasvamaan taas ja ei tulehdu. Tuoltakin kai välttyis jos ajais useammin...

Vierailija
20/23 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

=)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme