Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seuraako muut -Kadonneet' sarjaa?

Vierailija
30.10.2018 |

Siis amerikkalaista, joka alkaa nyt vitoskanavalta.
Nää on usein uusintoja, mutta silti jaksan katsella aina uudestaan, kiehtoo katoamistapaukset.
Katselen tätä sarjaa myös Investigation Discoveryltä.
Sais kyllä tulla uusia jaksoja jo. Ja päivityksiä vanhoihin, jos joku on löytynyt kuolleena tai elossa.

Tähän ketjuun kaikki keskustelemaan, joita henkilöiden katoamiset kiinnostaa. Nyt tuleva jakso on teinitytöstä nimeltä Kara Kopetsky joka katosi 2007. Tämänkin olen jo nähnyt mutta katson silti.

Googletin juuri, jäänteitä on näköjään löydetty.
https://www.kansascity.com/news/local/crime/article167627987.html

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo seurannu aktiivisesti, mutta eilen ihan sattumalta katsoin Kristi Cornwellin jakson. Googlen mukaan hänenkin jäänteensä olivat löytyneet jakson kuvaamisen jälkeen.

Vierailija
2/17 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson minäkin näitä uusintoja ja sunnuntaisin tulee uusia jaksoja, ainakin Suomen telkkarissa. Nämä katoamiset vaan jaksaa kiehtoa, joskus mietin tapauksia pitkään ja googlettelen onko heitä vieläkään löydetty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karan tappaja onneksi saatu oikeuteen, sen ex vissiin, ja tappanut toisenkin 

https://www.kansascity.com/news/local/crime/article219354605.html

Vierailija
4/17 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin katson, jollain tavalla tarinat kiehtovat. Järkyttävän usein ei löydy mitään johtolankoja, kauheaa omaisille.

Vierailija
5/17 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pidän. Kiinnostava ohjelma. Aika monen kadonneen taustalla vaikuttaa olevan outoja juttuja siis ennen katoamista tapahtuneita.

Vierailija
6/17 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ensin kadonnutta ylistetään ja kohta kerrotaan huumeista tms.

Vierailija
7/17 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä ohjelma. Luulin ekaks että kaikki on tapettu mutta osa näköjään itsareita / huumekuolemia / jätetty lääkket ottamatta / mielisairaita hävinnet ties mihin kanjoniin

Vierailija
8/17 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihmetyttää toi valheenpaljastustestien käyttö aina, vaikkei se kelpaakaan todisteeksi oikeudessa. Jotenkin outoa, ei kai Suomessa tuollaisia sentään käytetä?

Vierailija
9/17 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ihmetyttää toi valheenpaljastustestien käyttö aina, vaikkei se kelpaakaan todisteeksi oikeudessa. Jotenkin outoa, ei kai Suomessa tuollaisia sentään käytetä?

Ei käytetä mutta saisi käyttää. Kertoohans se jotain jos kieltäytyy testistä. Ulvilan mammalle testi olisi pitänyt tehdä.

Vierailija
10/17 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan psykopaatit selviää valheenpaljastustesteistä, koska eivät koe tehneensä mitään väärää ja ovat vailla omaatuntoa. Karan ex siis sellainen! :(

Vierailija
11/17 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson toisinaan, ja olen googlannutkin usein onko juttu ratkennut myöhemmin.

Vierailija
12/17 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei käytetä mutta saisi käyttää. Kertoohans se jotain jos kieltäytyy testistä. Ulvilan mammalle testi olisi pitänyt tehdä.

Ainoa mistä valheenpaljastuskokeesta kieltäytyminen kertoo, on että kyseisellä henkilöllä on edes peruskoulutason ymmärrys tieteestä ym. Valheenpaljastuskoe on silkkaa huuhaata ja se on ihan tuurista kiinni mikä tulos sieltä tulee. Suostuisitko itse että joku vaikkapa lukisi tähtikarttasi ja sen perusteella tulkitsisi oletko syytön vai syyllinen? Kappas kun on Mars nousevana merkkinä niin syyllinenhän sinä olet. Että revi siitä.

Vierailija
13/17 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin osa poliiseista käyttää sitä valheenpaljastuskoetta ihan painostuksen välineenä tuolla jenkeissä, millä voivat pelotella ym sitä epäiltyä. Jenkeissähän poliisi saa myös mm. valehdella sille epäillylle ihan miten paljon sitä huvittaa. Tietysti siellä on sitten niitä juustopäitäkin jotka oikeasti uskoo siihen, toisaalta onhan noita poliiseja jotka uskovat näihin henkien kanssa juttelijoihinkin sun muihin huuhaa-maakareihin.

Vierailija
14/17 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_Disappeared_episodes

Tuolta näkee yhdellä silmäyksellä kaikkien nykytilanteen

Vierailija
15/17 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varma että sen tämän iltaisen jakson naisen on tappanut se Aechie, jota myös haastateltiin ohjelmassa.

Vaikutti häiriintyneeltä sen perusteella mitä naisen perhe kertoi sen mustasukkasesta käytöksestä.

Siltä myös selvästi puuttui ampatia, huomasi että oikein hinkui julkisuutta ja halusi tehdä itsestään sankarin.

Vierailija
16/17 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Archie.

Vierailija
17/17 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän monen kadonneen taustalla säätöä jonkun eksän kanssa tai uutta hurvittelua jonkun uuden randomin kanssa. Kunnes kosahtaa. Tavallaan lohduttavaa, että harvan kohtaloon vaikuttaa joku ihan täysin tuntematon, millä ei olisi ennestään mitään yhteyttä kadonneeseen. Kyllä ihmisen ihan oikeasti kannattaa valita minkälaisia ihmisiä elämäänsä ottaa seurakseen ja se nimenomaan on valintakysymys (aikuisiällä).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi