Miten edetä miehen kanssa
Olen kokematon miesten kanssa joten tarvitsisin apua :D Kiitos jos joku viitsii vastata.
Tapasin miehen tinderissä 1,5 kk sitten ja olemme tavanneet kerran. Alussa viestittelimme todella paljon ja sovimme tapaavamme uudelleen. Viestittely rupesi hiipumaan miehen puolelta ja kysyin suoraan kiinnostaako häntä vielä. Mies sanoi että ei pysty nyt ajattelemaan asiaa, koska hänen läheisensä on kuollut. Tästä on pari viikkoa ja olen laittanut hänelle pari kertaa viestiä, mutta hän ei ole oma-aloitteisesti laittanut viestiä.
Mietin kannattaako minun laittaa hänelle vielä viestiä ja odotella että hän pääsee asiasta yli, vai annanko hänen olla.
Kommentit (23)
No laittaisin itse osanotto viestin ja sitten että jos haluaa puhua yms. niin voi laittaa viestiä tai vaikka soittaa, että kuuntelet kyllä, Sitten loppuun pistät että ymmärrät ettei tilanteessa varmaan jaksa miettiä deittailuasioita, joten et halua häiritä häntä sellaisella, mutta että sinua kyllä kiinnostaa hänen seura ja tapaisit mielelläsi jatkossakin, mutta että odotat sitä, että hän ottaa itse yhteyttä sitten kun on siihen valmis.
Sitten oottelet muutaman viikon, ja jos mitään ei kuulu niin siirry eteenpäin. Jos hän sitten myöhemmin aktivoituu niin katsot sitten tuleeko siitä eneää mitään, vai oletko jo siirtynyt eteenpäin tms.
Näin itse tekisin.
Niin varmaan on läheinen kuollut... Näki ja koki sinut livenä ja päättikin nyt löytää tasokkaamman. Koittaa ghostata sinut, et vain ymmärrä. Tuollaisia ne miehet ovat, tyttö hyvä. Pysy erossa, rapasikoja joka ikinen. Pilsun perässä ne vaan ovat, mitäs annoit heti kättelyssä.
Alkaako miehen nimi V kirjaimella?