Miten edetä miehen kanssa
Olen kokematon miesten kanssa joten tarvitsisin apua :D Kiitos jos joku viitsii vastata.
Tapasin miehen tinderissä 1,5 kk sitten ja olemme tavanneet kerran. Alussa viestittelimme todella paljon ja sovimme tapaavamme uudelleen. Viestittely rupesi hiipumaan miehen puolelta ja kysyin suoraan kiinnostaako häntä vielä. Mies sanoi että ei pysty nyt ajattelemaan asiaa, koska hänen läheisensä on kuollut. Tästä on pari viikkoa ja olen laittanut hänelle pari kertaa viestiä, mutta hän ei ole oma-aloitteisesti laittanut viestiä.
Mietin kannattaako minun laittaa hänelle vielä viestiä ja odotella että hän pääsee asiasta yli, vai annanko hänen olla.
Kommentit (23)
Vastaako kuitenkin viesteihisi? Jos on joku läheinen, niin se hyvinkin voi vaikuttaa siihen, etteivät ajatukset ole seurustelusuhteen luomisessa. Anna aikaa, jos hän kuitenkin keskustelee. Vähitellen saat ehkä selville, onko kertomus totta vai tarua.
Kiitos vastauksista. Hän on kyllä vastannut viesteihini, en ole nyt laittanut hänelle viikkoon viestiä. Olen kertonut lähinnä omia kuulumisiani. En joka tapauksessa halua painostaa häntä, mutta en haluaisi että juttu kuivuu kasaan.
Ap
Riippuu miten tapaaminen sujui. Kertoiko mies kuka läheinen ihminen oli?
Minä voin opettaa sinua. Teen sinusta kuningattaren!
Asutteko samassa kaupungissa tai tunnetko hänen ystäviään?
Kuka tämä läheinen on? Lapsi, isä, äiti, sisarus, ystävä?
Jos joku noista niin ei varmasti ole joku Tinder tuttavuus ajatuksissa.
Tapaaminen sujui hyvin, ja hän sanoi että oli kivaa ja haluaisi nähdä uudelleen. Asumme samassa kaupungissa mutta en tunne hänen ystäviään. Läheinen oli hänen mummonsa.
Ap
Tuommoinen tilanne muuttaa aina ihmistä
Eli annanko hänen olla kokonaan rauhassa ja laitan viestiä vaikka muutaman viikon päästä? En haluaisi että hän luulee, että olen unohtanut hänet.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Eli annanko hänen olla kokonaan rauhassa ja laitan viestiä vaikka muutaman viikon päästä? En haluaisi että hän luulee, että olen unohtanut hänet.
Ap
Miehestä kuuluu vielä, jos häntä kiinnostaa. Älä enää laita viestejä. Mies ei sua unohda, jos piti susta.
Tuskin häntä kiinnostaa ollenkaan jos vaikka oletkin hänet unohtanut jos hänestä ei kuulu
Milloin tämä siis tapahtui että mies kertoi mummonsa kuolleen?
Aika huono lähteä arvioimaan noin vähällä infolla. Oliko läheinen oli äiti, isä, mummo, oma lapsi, serkku vai kaveri? Miten kommunikaatio muuttui ekan treffin jälkeen, oliko seksiä jne..
1,5kk... olen aika vanhanaikainen mies itse, mutta tuo on pitkä aika ilman mitään seksuaalistä säpinää. Ihan ok pihdata, mutta pitäisi kuitenkin antaa jotain merkkejä seksuaalisesta kiinostuksesta, ettei liekki sammu.
Jos toinen ei aloita keskustelua, ja etenkin jos hän ei vastatessaan ole kovin innostunut, anna olla kahden yrityksen jälkeen. Osaa hänkin viestiä jos kiinnostaa.
Hän kertoi mummonsa kuolemasta reilu kaksi viikkoa sitten. Olemme ehtineet tavata vain kerran koska hän on intissä, ja seksiä ei ole vielä ehtinyt olla. Mies laittoi joka päivä viestiä, kunnes tämä tapahtui.
Ap
Oliko kuolema äkillinen vai oliko mummon lähtö jo tiedossa? Jos lähtö oli tiedossa tilanteeseen tottakai on osannut jo valmistua.
Ja kuitenkin ei teillä loppupeleissä hirveen kauaa kerinnyt mitään olla tai vakavaakaan.
Läheisen kuolemasta ei toivu parissa viikossa, jätä mies rauhaan.