Mikä töissä vituttaa?
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Sinne meneminen ja siellä oleminen. Terveisin 9 e orja työjaksolta.
Saatko sä muuta tuloa vai tuollako pitäisi pärjätä?
Työkaverit. Tiimityötä, jossa yhteinen sävel ensiarvoisen tärkeää. Raskasta ja stressaavaa kun ajatukset eivät käy ollenkaan yksiin. Minä tiimin vetäjänä kuitenkin tuloksesta vastuussa loppupeleissä.
Ne työ”kaverit”, jotka eivät tee sovittuja hommia. Rasittavaa, kun joutuu kärsimään muiden saamattomuudesta.
Pussitan ruuveja 9 e päiväpalkalla. Suomi nousuun.
KT
Avokonttorit! Itsellä ainakin toistaiseksi ihan ok paikka, toivottavasti ei ole hetkeen vaihtumassa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinne meneminen ja siellä oleminen. Terveisin 9 e orja työjaksolta.
Saatko sä muuta tuloa vai tuollako pitäisi pärjätä?
Päivärahat ja asumistuen. Tämä on niitä sipilän & kumppaneiden luomia työpaikkoja tilastojen kaunistamiseksi.
Joku voisi ottaa selvää montako niistä 110 000 työpaikasta on oikeasti näitä 9 e juttuja. Oma veikkaus että reilusti yli puolet on 9 e hommia.
Huono palkka, pitkät päivät, ulkona illalla kylmässä ja pimeässä viimeisen hoitolapsen hakijoiden odottaminen. Vielä enemmän vituttaa, jos vanhemmat iloisena kertovat, että kävin vielä kaupoilla kiertelemässä, kun ei lapsen kanssa oikein voi kauppaankaan mennä.
Työkaveri! Ihan pihalla kaikesta, mutta olevinaan kovinkin osaava ja pätevä. Vastailee ummet ja lammet kysymyksiin, joita ei sille edes kohdisteta ja puhuu mitä sylky suuhun tuo. Laiska kun mikä ja valittaa heti, jos jotain pitää tehdä. Juoruaa ja kyräilee selän takana. Kaikki on sen mielestä paskaa.
Täysin ammattitaidoton lähipomo, sekä kolleegani, joka on pomon paras kaveri. Kumpikin tyhmiä kuin vasemman jalan saappaat. Ketuttaa tehdä kolleegankin työt, kun se itse ei osaa. Kunpa pääsisin muualle! Mutta ikää liikaa, niin tässä on kärvisteltävä...
Se fakta, että tästä työstä saa käytännössä 200-300 enemmän kuussa, kun että olisi työttömänä tukien varassa.
Siinä siis se käteenjäävä ero.
Vittu, "tienaan" kympin päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiakkaat.
Sama täällä! Ne häiritsee mua, kun mulla olisi mukavampaa tekemistä, somistelua ja muuta kivaa puuhaa myymälässä.
Menisivät muualle, tulisi konkka ja pääsisin työttömäksi.
Että tympii!
Jaa a, ei mua se häiritse että haluavat palvelua vaan niiden typeryys ja vaatimukset vaikka selvästi on sanottu jotain miten voidaan toimia ja miten ei.
Se että joutuu koskettamaan ihmisiä. Olen hieroja, ja aikoinaan kun tein valintani, se oli ihan ok ja tykkäsin työstäni. Nyt vaan lähinnä ahdistaa ja haluaisin vaihtaa johonkin, missä ei olisi fyysistä kontaktia kehenkään. En vain ole keksinyt mitään uutta. Opiskelen fysioterapiaa, mutta se ei ole ratkaisu tähän. Surkeaa!
Vierailija kirjoitti:
Työkaveri! Ihan pihalla kaikesta, mutta olevinaan kovinkin osaava ja pätevä. Vastailee ummet ja lammet kysymyksiin, joita ei sille edes kohdisteta ja puhuu mitä sylky suuhun tuo. Laiska kun mikä ja valittaa heti, jos jotain pitää tehdä. Juoruaa ja kyräilee selän takana. Kaikki on sen mielestä paskaa.
Mä taidan olla tämä työkaveri :D
Lähes kaikki. Eniten ehkä ärsyttävät pinnalliset ja lapselliset työkaverit. Työ on liian vastuullista ja kuormittavaa, eikä palkkakaan päätä huimaa.
1) sukupuolestani johtuva ammattiosaamisen jatkuva kyseenalaistaminen asiakkaiden toimesta ja siitä johtuva ahdistus ja itsensä mitätöinti
2) Liian monen asiakkaan käsitys siitä, että asiakaspalvelijaa voi kohdella kuin kasaa p****a ja unohtaa kaikki käytöstavat sillä sekunnilla, kun jokin asia ei miellytä
3) pitkät päivät ja lyhyet, toisinaan omituisesti sijoitetut tauot
Esimies kyttää taustalla jatkuvasti. Luulee, että jos hetkeksi selkänsä kääntää, tehdään väärin. Samalla ihmetellään tuottavuuden laskua. Miksiköhän...
Avokonttori. Työnteko on mahdotonta, kun ei voi keskittyä mitenkään keskittymistä vaativiin hommiin. Edes kuulokkeet päässä ei blokkaa sitä älämölöä.
1. Huono palkka.
2. Kaikesta pihistetään ja kaikki on paskaa laatua koska säästösäästösäästö.
3. Jos en ole asiakkaiden terapeutti, olen pomoni terapeutti. En siis ole terapeutti.
4. Pomo. Valittaa unettomuutta, päänsärkyä, väsymystä, liikaa töitä, liian vähän töitä. Järkyttävä nikotiiniaddikti joka ei voi olla hetkeäkään ilman röökiä. Haisee sille käytännössä 24/7.
5. Työkaveri joka ei aikuisena ihmisenä osaa kelloa. JOKA_PÄIVÄ myöhässä 5min-1h. Kaiken lisäksi ihan p*ska tässä työssä, laiska ja todella tyhmä ihmisenäkin.
Pääsisipä opiskelemaan vuoden alussa.
työtehtävät. Muutaman vuoden sai tehdä mielenkiintoisia hommia kun laittoi asioita IT:ssä kuntoon. Nyt maailma rullaa ja aika menee aivan turhanpäiväisyyksiin. Toki työnantajalla on direktio-oikeus jne, mutta siellä nyt on asioita jotka ei kiinnosta pätkääkään eikä ne kuuluisi minun tontilleni kuin hyvin laveasti asioita määrittelemällä.
Onneksi on rekrykeskustelut menossa toiseen firmaan jossa pääsisi taas hyödyntämään osaamistaan.
Että sitä on viitenä päivänä viikossa.