Minulla oli seksisuhde yhteen mieheen, kunnes kuulin että hän on levittänyt minusta juttua ympäriinsä "Noora on ihan kauhean kova pane.maan ...
Luulisi että tuollainen perus suomalainen, vatsakas ja ei-niin-komea mies olisi tyytyväinen saadessaan nuoresta ihan kivan näköisestä naisesta seksiseuraa, mutta ei.
Kuulin yhteisin tuttumme kautta kuinka tämä mies oli juorunnut ympäriinsä että olen kauhean kova pane.maan ja jaan itseäni ympäri kaupunkia kaikille jotka sattuvat sitä ehdottamaan. Nyt vielä kovasti ihmettelee miksen vastaa hänen yhteydenottoihinsa ja miksi "mökötän"
Onnistui munaamaan tämän jutun kyllä täydellisesti ja on vieläpä niin tyhmä ettei tajua mistä on kyse.
Kommentit (22)
Ihme ukko, eikö tajua että tuo on ihan normia nuorten kivannäköisten naisten suhteen?!
Totuuden julkaiseminen ei ole kunnianloukkausta.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä tuttu luotettava?
Kyllä, järkevä aikuinen ihminen jonka en tiedä koskaan valehdelleen. Halusi kertoa minulle että tiedän millaisen ihmisen kanssa vie(tin) aikaani.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä tuttu luotettava?
Kyllä, järkevä aikuinen ihminen jonka en tiedä koskaan valehdelleen. Halusi kertoa minulle että tiedän millaisen ihmisen kanssa vie(tin) aikaani.
ap
Niinhän se mieskin teki? Kertoi muille millaisen ihmisen kanssa aikaansa vietti.
Vierailija kirjoitti:
Totuuden julkaiseminen ei ole kunnianloukkausta.
Minkä ihmeen totuuden? Mitä sinä tiedät ap:n seksielämästä, sen paremmin kuin kukaan täällä.
Yhden kanssa oleminen ei oikein kuulosta siltä mitä äijä sanoi.
Tyhmä äijä. Yleensäkin jos joku puhuu että "nainen antaa", on jotain pahasti vialla henkilön ajattelutavassa. Outo käsitys jos luulee että nainen antaa ja mies ottaa...
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä äijä. Yleensäkin jos joku puhuu että "nainen antaa", on jotain pahasti vialla henkilön ajattelutavassa. Outo käsitys jos luulee että nainen antaa ja mies ottaa...
Joo, ihan outoa. Seksin saamisen suhteen ei ole mitään eroa sukupuolten välillä.
Alatsä olee mun kanssa ap?
Se ihme jos tapahtuisi että saisin pil*ua, olisin onnesta soikea enkä todellakaan kertoisi kenellekään.
Taisi olla möhömahalle niin harvinaista herkkua et oli pakko päästä kehumaan.
Bros before ho's - melko homoeroottista settiä leuhkia kavereille 'saaneensa'...
Vierailija kirjoitti:
Luulisi että tuollainen perus suomalainen, vatsakas ja ei-niin-komea mies olisi tyytyväinen saadessaan nuoresta ihan kivan näköisestä naisesta seksiseuraa, mutta ei.
Kuulin yhteisin tuttumme kautta kuinka tämä mies oli juorunnut ympäriinsä että olen kauhean kova pane.maan ja jaan itseäni ympäri kaupunkia kaikille jotka sattuvat sitä ehdottamaan. Nyt vielä kovasti ihmettelee miksen vastaa hänen yhteydenottoihinsa ja miksi "mökötän"
Onnistui munaamaan tämän jutun kyllä täydellisesti ja on vieläpä niin tyhmä ettei tajua mistä on kyse.
Ihmettelen kyllä kovasti, että miksi kauniina nuorena naisena kelpuutit tuollaisen möhömahan sekstailemaan kanssasi??
Mitä vaikutusta tällä sitten konkreettisesti on? Luuletko että nyt kaikki kiinnostuivat seksielämästäsi? Ketään ystävää ei kiinnosta sen kummemmin panemisesi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vaikutusta tällä sitten konkreettisesti on? Luuletko että nyt kaikki kiinnostuivat seksielämästäsi? Ketään ystävää ei kiinnosta sen kummemmin panemisesi.
Asutko Ap jossain pikkukylässä, kun nyt "kaikki tietää tuon pahan juorun?"
Vierailija kirjoitti:
Taisi olla möhömahalle niin harvinaista herkkua et oli pakko päästä kehumaan.
Tais mennä munapäällä pissi päähän.
Id*ootti mies. Häpäisi samalla itsensä, kun hänen kaatamalleen naiselle kelpaisi kuka tahansa. Jotenkin ymmärtäisin, että lesoilee omalla kaadollaan, mutta samalla mitätöi "naissankaruutensa" tuolla valehtelulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asutko Ap jossain pikkukylässä, kun nyt "kaikki tietää tuon pahan juorun?"
Kyllä se isommassakin kaupungissa on yhtä lailla v*ttumaista ja ongelma, jos tuollainen juttu leviää siinä omassa tuttavapiirissä. Isossa kaupungissa ei toki "kaikki" tiedä vaikka vähemmän se todellisuudessa haittaisi, jos juorun tietäisi ainoastaan ventovieraat ihmiset joilla ei ole mitään merkitystä. Kiusallista kun tutut sitten kuvittelee ties mitä ja itse et voi sille mitään.
nim, kokemusta on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen kyllä kovasti, että miksi kauniina nuorena naisena kelpuutit tuollaisen möhömahan sekstailemaan kanssasi??
Hän vaikutti aluksi mukavalta ja oli kohtelias, empaattinen ja huomaavainen. (tai sitten vaan esitti hyvin) Nämä ominaisuudet ovat miehessä minulle tärkeimpiä.
ap
On se jännä, että naisilla on jokin ihme immuniteetti tällaiselle. Kerrotaan miehen seksuaaliset kyvyt koko kaveripiirille peniksen kokoa myöten, mutta jos mies erehtyy mainitsemaan harrastaneensa seksiä naisen kanssa niin VOI HELVETTI MIKÄ MULKKU!
Pitääkö juoru paikkansa?