Minulla oli seksisuhde yhteen mieheen, kunnes kuulin että hän on levittänyt minusta juttua ympäriinsä "Noora on ihan kauhean kova pane.maan ...
Luulisi että tuollainen perus suomalainen, vatsakas ja ei-niin-komea mies olisi tyytyväinen saadessaan nuoresta ihan kivan näköisestä naisesta seksiseuraa, mutta ei.
Kuulin yhteisin tuttumme kautta kuinka tämä mies oli juorunnut ympäriinsä että olen kauhean kova pane.maan ja jaan itseäni ympäri kaupunkia kaikille jotka sattuvat sitä ehdottamaan. Nyt vielä kovasti ihmettelee miksen vastaa hänen yhteydenottoihinsa ja miksi "mökötän"
Onnistui munaamaan tämän jutun kyllä täydellisesti ja on vieläpä niin tyhmä ettei tajua mistä on kyse.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se jännä, että naisilla on jokin ihme immuniteetti tällaiselle. Kerrotaan miehen seksuaaliset kyvyt koko kaveripiirille peniksen kokoa myöten, mutta jos mies erehtyy mainitsemaan harrastaneensa seksiä naisen kanssa niin VOI HELVETTI MIKÄ MULKKU!
Ap ei maininnut mitään miehen seksuaalisista kyvyistä tai peniksen koosta. Päin vastoin, kaikki meni minun käsitykseni mukaan hyvin kunns mies alkoi levittää valheita seksikumppanistaan.
'
Viesti ei ollut kohdistettu ap:lle, pahoittelut hänelle (jos toisin toimii), vaan tyypilliselle naiselle, joka odottaa sekä yksityisyydensuojaa seksuaalisessa kanssakäymisessä, että immuniteettia kusipäisen käytöksen seurauksille.
Ap ei maininnut mitään miehen seksuaalisista kyvyistä tai peniksen koosta. Päin vastoin, kaikki meni minun käsitykseni mukaan hyvin kunns mies alkoi levittää valheita seksikumppanistaan.