Mitä ostaa tuparilahjaksi ystävälle jolla on jo "kaikkea" mitä kodissa tarvitsee.
Ystäväni on eronnut pitkästä suhteesta ja nyt muuttaa ensimmäistä kertaa omaan asuntoon. Lapsuuden kodistaan muutti siis suoraan ex-miehensä kanssa yhteen. Alkoholia hän ei juo ja syömisistään tarkka ihminen niin en mitään herkkujakaan viitsi ostaa. Haluaisin kukkapuskan lisäksi kuitenkin jotain muutakin viedä, koska tämä on hänelle iso ja vaikea askel (ja meille läheisille ihmisille odotettu) elämässä eteenpäin. Tykkää kyllä kynttilöistä ym. tilpehööristä mutta sellaistakin on vaikea ostaa että varmasti olisi mieleinen.
Kommentit (22)
Pyykkietikkaa tai kivat valokuvakehykset
Kynttilä ja/tai jotain hyvää syötävää/naposteltavaa. Jotain kuorrutettuja pähkinöitä nätissä pussissa. Kumpikin näistä lahjoista tulee käytettyä hyödyllisinä pois eivätkä jää nurkkiin pyörimään.
Jos kyseessä on uusi asuinalue, niin lahjakortti johonkin läheiseen liikkeeseen (esim. kauneuden hoito, hieronta, urheilu, ravintola..).
Etkö tiedä yhtään millaisesta syötävästä tai juotavasta pitää? Ei ole pakko olla mitään epäterveellistä tai alkoholia.
Miten olisi vaikka (itsetehdyt) villasukat? Ja ihan perus kynttilöitä/tuikkuja.
Ruisleipä/-limppu ja paketti suolaa on perinteinen tuparilahja.
En usko, että kukaan enää oikein haluaa ylimääräistä sisustusroinaa kaappien täytteeksi, etenkään jos et ole hänen maustaan ihan varma.
Anna jotain, mikä piristää ja tekee yksinäisestä syksystä vähän helpomman kestää. Vaikka leffaliput, niin että menette leffaan yhdessä, ja sen jälkeen syömään. Tai lahjakortti johonkin hemmotteluhoitoon, josta tiedät hänen pitävän.
Metrinen - semmonen koivuhalon mittanen - dildo.
Pysyy akka tyytyväisenä ehken pari päivää.
Ihmesieni, laadukas huonetuksu, kukkapuskan oheen kaunis maljakko. Tyhjä valokuva-albumi(/kollasikehys) täytettäväksi uusilla muistoilla ja sisäkanteen joku kaunis värssy.
Alvar Aallon suunnittelema Aalto-vaasi.
Ruukkukasvi kukkapuskan tilalle ja jotain herkkuja joita ei itse raski ostaa.
Laadukas huonetuksu 😂😂😂😂 mä haluun tällaisen...joo oon väsynyt
Syötävää/juotavaa eli jotain herkkua, mistä tiedät, että tykkää (hyvää suklaata, hyviä hilloja, vähän parempaa pastaa, erikoisöljyjä, muuta pikkuherkkua) tai lempijuomaa pullo (shampanja, punaviini, likööri, calvados...). Lahjakortti vaikka puutarhaliikkeeseen, jos on piha tai johonkin sisustusliikkeeseen, jos tykkää sisustaa tai tai kirjakauppaan, jos tykkää lukea tai kosmetiikkaliikkeeseen tai herkkuliikkeeseen.
Serviettejä (voi käyttää vaikka nenäliinana, jos muuten ei väri/kuvio sovi kattaukseen)
Kynttilöitä (nekin voi polttaa pois, jos ei sovi sisustukseen)
Käsisaippua jossain kauniissa pumppupullossa
Kahvia/teetä
Vierailija kirjoitti:
Laadukas huonetuksu 😂😂😂😂 mä haluun tällaisen...joo oon väsynyt
Haha kappas vaan 😂 ois ainaki erikoinen tuparilahja. Itsekin hieman väsynyt 🤣
Ostaisin skumppapullon ja Iittalan/Stockmannin lahjakortin.
Mä sain tällaisia kivoja kun muutin juuri ( myös eron takia)
Kynttilöitä. Mulle ei väreillä ym väliä koska poltan ne heti eli käyttötarvike tarpeeseen.
Kauniit pullot käsisaippuaa ja saman sarjan käsivoide. Ihanat tuoksut ja rasva hyvää.
Pyykkietikkaa. Tätä en ole koskaan raaskinut itse ostaa niin oli ihana tarpeellinen lahja.
Tiskirättejä 😂 sellaisia missä oli kissan kuvia ja reseptejä. Hauskoja ja käyttöön päätyi myös.
Ulkovalot jotka ripustin parvekkeelle. Kauniit himmenevät lämpimän valkoiset lamput.
Ihania ystäviä mulla 😍
Jos on tulisija ja pihaa niin motti koivuhalkoja.