Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan sitonut itseäsi

Solmunen
30.10.2018 |

Masturboidessasi?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen.. meinasin pyörtyä kun oli liian tiukalla. Onneks sain äkkiä avattua.

Vierailija
2/4 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sidon joskus jalkani yhteen vyöllä. Tiivis paketti saa muistamaan kuinka hyvältä avuttomuus tuntuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tästä jo kurjoittanut aiemmin useasti....minä teen niin lähes päivittäin. Ensin seksy pukeutumihen, stau-upit, push-up:t kaulapanta ja suupallo tai suu rengas. Jalat haaranlevittimellä ja lukollisilla kahleilla levälleen. Vibravyö vyötärolle ja ladattava wand siihen niin tiukalla että se melkein uppoaa sisälleni ( pää-asia on ettei voi löytyä asentoa jossa vibra ei hieroisi klitorista).

Käsirautojen avain joko jääpalan sisään jäädytettynä lamppuun roikkumaan tai langalla kaappikellon tuntiviisariin. Vibra päälle ja kädet selän taakse. Pakkovibrausta kestää tunnista kolmeen, riippuen miten jää sulaa tai riittääkö vibrassa lataus ( useimmiten ei). Itku ja "yli vibra" paniikka tulee viimeistään 30min-45min kohdalla, mutta ei auta kuin katua ja odottaa.

Teen näin koska ei ole vielä låytynyt tarpeeksi uskaliasta ja mukavaa miestä joka suostusi kanssani "sido minut ota minut" leikkeihin.

Vierailija
4/4 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin teen. Olen mies ja mulla on omat keinoni sitoa itseni. Ongelmallistahan se on kun osa nautinnosta jää saamatta, kun jotenkin täytyy pois päästä. Noita jääpalajuttuja en ole koskaan kokeillut. Polttava tarve olisi minullakin löytää joku jonka kanssa voisin näitä juttuja harrastaa! Olen naimisissa...