Olen 30-vuotias nainen ja olen suhteessa 39-vuotiaan erektiohäiriöisen miehen kanssa
Tähän on päädytty. Olen aina ollut itse todella seksuaalinen ihminen mutta seurustelukumppani ei paljoa välitä seksistä ja vehjekään ei toimi.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Miten tästä eteenpäin?
En tiedä. -ap
Ei kai se erektiohäiriö sinänsä ole ongelma, mutta haluttomuus on. Jos intoa ja halua riittää niin kyllä nainen tyydytettyä saadaan vaikkei peliväline aina jäykkänä pysyisi.
Mene sen miesvihasi kanssa muualle
Jos miestä ei haluta sinun kanssasi ja mela ei suostu nousemaan, niin miehen kannattaisi vaihtaa ehdottomasti naista. Jonkun ihanan, kauniin ja haluttavan naisen kanssa elämä on mukavaa.
Onko hän lainkaan kielimiehiä? Jos on, kielitaidosta voi olla iloa ja sitä voi kehittää. Seksiä voi harrastaa, vaikka penis olisi poistettu.
Ota yhteyttä siistiin vapaseen 42v,kaveriin
Pwlipelitttää hyvin saat kunnolla .Mika.rajala@pp5.inet.fi
tykkäätkö miehestäsi?tykkääkö hän sinusta?toimiiko seksi kun pelit toimivat?jos on vahvoja tunteita niin ei silloin hylätä toista jos hänellä on ongelmia jotka ovat ratkaistavissa.todennäköisesti hänen ongelmansa johtuvat aivan muusta kuin sinusta joten ongelmat täytyy ratkaista ensin ja sitten pelit rupeevat kyllä toimimaan.mutta jos seksuaalisuutesi on niin aktiivista ettet pysty auttamaan ja odottamaan hänen toipumistaan niin silloin ei ole paljon tehtävissä.silloin myös sullakin on mietittävää.
oliko sinulla paljon painoa päällä
Miten tästä eteenpäin?