Miksi täällä on nykyään niin paljon trolleja ja provoilijoita?
Mitä on tämä tahallinen ärsyttäminen vauva.fi:ssä? Yrittääkö joku tahallaan lietsoa eripuraa keskusteluun ja ajatuksiin? Tämä trollaaminen ja provoilu on nimittäin selvästi lisääntynyt viime aikoina.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herkät voisivat lopettaa täällä palstan käymisen, jos kerran ottaa niin koville täällä oleskelu.
Eli siis ne, jotka oikeasti haluavat keskustella ja jakaa ajatuksia? Provoilijoille ja pelleilijöille ei anneta periksi!
Voi myös jutella kovilla sanoilla, jos on aihetta, ihan niin kuin tosi elämässäkin. Elä sinä vaan pumpulimaailmassasi!
Tuntemattomille ja anonyymeille ei puhuta ”kovilla sanoilla”. Sellaiselle jonka tunnet ja tiedät voit puhua suoremminkin.
Pelkäätkö vahvoja eriäviä mielipiteitä?
Kovat sanat, jankkaaminen, provoilu ym. asiattomuudet ovat eri asia kuin eriävä mielipide. Jos tätä eroa et hahmota, niin sinun ei pitäisi kirjoitella täällä ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on vaan kiva vähän hämmentää ja sanoa sellaisia asioita mitä ei naamatusten tulisi sanottua. Esim lihavuuteen tai outoihin tapoihin liittyviä asioita. Mammat on niin herkkiä asettumaan puolustuskannalle että käy ihan viihteestä :D
T: Täysjärkinen ja kaikin puolin onnellinen naimisissa oleva kolmekymppinen akateeminen mies.
Itse olen kuuskymppinen sinkkunainen ja tosiaan hyvää viihdettä saa kun osaa sohia ampiaispesään :D:D
Uskomatonta kuinka tosissaan jotkut näitä juttuja ottaa. Tai ottaako oikeasti. :D
Se ampiaispesän sohiminen vaan saattaa pahimmillaan johtaa jonkun itsemurhaan. Tätäkin voisit miettiä.
Silloin trollaus on äärimmäisen onnistunut
Täällä kyhäilee keskusteluavauksia myös joku älykäs trolli jolla ns. leikkaa vaikka keskustelunavaukset onkin välillä hieman koomisia. Sinut on havaittu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surkeinta on, että provoilu ja trollailu on niin ilmiselvää, sellaisen tunnistaa heti, mutta silti nämä vaan sitä tekevät. Tiedä sitten mitä kompensaatiota vähäisestä lapsena saadusta huomiosta tuolla hakevat.
Niinkuin todettua. Älykkyys on laskemassa.[/quote
Kyse ei ole älystä vaan pahuudesta. Viimeinen niitti oli joku HS:n toimittaja kirjoitti puoli sivua että "kaikki ovat kateellisia". Aivan kuin oikeutuksena sille että itse on. Vrt "kaikkihan me miehet..."
Eli pahansuovat tahot haluaa levittää pahuutta ja katkeruutta, ohjata huonoon suuntaan, jotta eivät itse tuntisi itseään niin huonoksi ja mikäs sen kätsympää kuin lehtimiesyliopistoon tai mistä noita paperimiehiä sikiääkään..
Jep Supon nettikytät yriträä ärsyttää kyttäämällä ihmisten tietoja ja kyselemällä täälläkin etunimiä syntymäaikoja jne muuta asiatonta. Sitten yrittää kyykyttää keskustelijoita jollain nippelitiedoilla mielipidevainoamjan tavoin. Eli poliisi itse on mielipidevanioaja ja stalkkari! Elämme todeksi totuuden jälkeistä aikaa ja poliisivaltiossa!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surkeinta on, että provoilu ja trollailu on niin ilmiselvää, sellaisen tunnistaa heti, mutta silti nämä vaan sitä tekevät. Tiedä sitten mitä kompensaatiota vähäisestä lapsena saadusta huomiosta tuolla hakevat.
Niinkuin todettua. Älykkyys on laskemassa.[/quote
Kyse ei ole älystä vaan pahuudesta. Viimeinen niitti oli joku HS:n toimittaja kirjoitti puoli sivua että "kaikki ovat kateellisia". Aivan kuin oikeutuksena sille että itse on. Vrt "kaikkihan me miehet..."
Eli pahansuovat tahot haluaa levittää pahuutta ja katkeruutta, ohjata huonoon suuntaan, jotta eivät itse tuntisi itseään niin huonoksi ja mikäs sen kätsympää kuin lehtimiesyliopistoon tai mistä noita paperimiehiä sikiääkään..Eli oma heikkous kuitataan sillä, että kaikilla muillakin on (oltava) sama heikkous. Kuulostaa kovin nykyaikaiselta.
Provoilijat, mitkä ovat lempiaiheitanne alkaa vääntämään? Itse pidän erityisesti raha- ja painoasioiden kommentoimisesta, sukupuolineutraalisuuden vastustamisesta, nainen on naiselle susi-jutuista, ja mahdollisuuksien tasa-arvon puolustamisesta.
Tunnustan pyrkiväni usein provosoimaan ja nostattamaan vastakkainasettelua, ihan vain koska keskustelusta tulee silloin vilkkaampi ja mielenkiintoisempi. Valheellisia/keksittyjä juttuja en kuitenkaan ole täällä kertonut.
Osa näistä provoilijoista on sellaisia, että aluksi pyrkivät olemaan asialinjalla, mutta sitten kun argumentit loppuvat, niin siirtyvät haistattelulinjalle.
Sitten on näitä provoilijoita, joita ei selkeästi alunperinkään kiinnosta keskustella asiallisesti, vaan ovat täällä trollailemassa vain siksi, kun heillä ei sillä hetkellä ole muutakaan tekemistä. Ja yleensä provoilun aiheeksi valitaan joku sellainen asia, jota kohtaan heillä on jotain henkilökohtaisia antipatioita., esim. toisten ihmissuhteet tai videopelien pelaaminen.
torjutaan ahdistusta aiheuttamalla sitä muille
mua ei ahdista, mutta nämä ulkonäkösunmuut minäminät säälittävät
Täällä moterointi on tottakai häsläämisen puolella. Olen monta kertaa jo havainnut että kommenttejani ei hyväksytä kn olen mielestäni hyvän puolella. No vielä se koittaa päivä mo(d)e sullekin....
Vierailija kirjoitti:
Täällä kyhäilee keskusteluavauksia myös joku älykäs trolli jolla ns. leikkaa vaikka keskustelunavaukset onkin välillä hieman koomisia. Sinut on havaittu!
Mistä tiedät ettei ne aloitukset ole tosissaan tehtyjä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on vaan kiva vähän hämmentää ja sanoa sellaisia asioita mitä ei naamatusten tulisi sanottua. Esim lihavuuteen tai outoihin tapoihin liittyviä asioita. Mammat on niin herkkiä asettumaan puolustuskannalle että käy ihan viihteestä :D
T: Täysjärkinen ja kaikin puolin onnellinen naimisissa oleva kolmekymppinen akateeminen mies.
Itse olen kuuskymppinen sinkkunainen ja tosiaan hyvää viihdettä saa kun osaa sohia ampiaispesään :D:D
Uskomatonta kuinka tosissaan jotkut näitä juttuja ottaa. Tai ottaako oikeasti. :D
Se ampiaispesän sohiminen vaan saattaa pahimmillaan johtaa jonkun itsemurhaan. Tätäkin voisit miettiä.
Sietääkin mennä jos vauvapalstan kommenttien vuoksi itsensä niistää.
Pelkäätkö vahvoja eriäviä mielipiteitä?