Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaahas, mulla on vissiin "first world problem".

Vierailija
30.10.2018 |

Mulla on tässä vapaapäivä töistä, huomenna toinen, ja olisi aikaa (lapset isoja), rahaa, auto, mahdollisuus tehdä ihan mitä vaan.

Tekisi mieli nyt "elää" ja tehdä jotain kivaa, arjesta poikkeavaa. Mutta en keksi mitään! Salilla ja lenkillä käyn yleensäkin, eli se ei olisi mitään "uutta kivaa".
Shoppailu ei kiinnosta, koska en tarvi mitään enkä halua ostella turhaa krääsää huvin vuoksi.

Mitä tekisin, ehdottakaa?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde matkalle. 

Lento Pariisiin, Roomaan tai vaikka Lontooseen. Pari yötä siellä, hyvää ruokaa ja kaupungilla kävelyä.

Vierailija
2/13 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähde matkalle. 

Lento Pariisiin, Roomaan tai vaikka Lontooseen. Pari yötä siellä, hyvää ruokaa ja kaupungilla kävelyä.

No, aika hyvä idea kyllä...!

Mutta en taida tähän hätään enää ehtiä. Ehkä ens vapailla!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko muita ideoita?

Vierailija
4/13 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä kaupunkipäivä. Käy museoissa, kahvilla, leffassa, kirjastossa, kävelyllä hautausmaalla, taidenäyttelyssä, uudessa ravintolassa... mitä nyt keksitkin. Itse harrastan aina tuollaisia, kun on vapaata :)

Vierailija
5/13 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidä kaupunkipäivä. Käy museoissa, kahvilla, leffassa, kirjastossa, kävelyllä hautausmaalla, taidenäyttelyssä, uudessa ravintolassa... mitä nyt keksitkin. Itse harrastan aina tuollaisia, kun on vapaata :)

Tää on aika hyvä idea, kiitos!

Ap

Vierailija
6/13 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on aika hyvä idea, kiitos!

Ap

Saanko tulla mukaan? Minullakin on vapaata eikä oikein mitään mielekästä tekemistä :D

Vierailija
7/13 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähde matkalle. 

No, aika hyvä idea kyllä...!

Mutta en taida tähän hätään enää ehtiä. Ehkä ens vapailla!

Ap

Tallinna. Luksustele siellä, halvempaa kuin noissa kaupungeissa...

Vierailija
8/13 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi paikkakunnalta (tai vähän kauempaa) joku nähtävyys ja ota asiaksesi mennä katsomaan sitä.

Vietä yö hotellissa tai kylpylässä tai vaikka airb'n'b majoituksessa.

Mene illalla baariin kuuntelemaan musiikkia.

Aja bussilla jonnekin kauas ja kävele kotiin. Tai toisinpäin; lähde kävelemään ja tule julkisilla (tai vaikka taksilla) kotiin.

Kuitenkin lämpimästi ehdotan, ettet olisi yötä kotona. Jos kerran on mahdollista kokeilla jotain. Eksyä vähän, seikkailla, kokea jotain.

Vierailija
9/13 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ideoista!

Ja sinä jolla myös vapaapäivä, tervetuloa mukaan 😄

Ap

Vierailija
10/13 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsi paikkakunnalta (tai vähän kauempaa) joku nähtävyys ja ota asiaksesi mennä katsomaan sitä.

Aja bussilla jonnekin kauas ja kävele kotiin. Tai toisinpäin; lähde kävelemään ja tule julkisilla (tai vaikka taksilla) kotiin.

Kuitenkin lämpimästi ehdotan, ettet olisi yötä kotona. Jos kerran on mahdollista kokeilla jotain. Eksyä vähän, seikkailla, kokea jotain.

Se kirjoitetaan Airbnb. Ei tarvita niitä heittomerkkejä ollenkaan.

Vierailija
11/13 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kirjoitetaan Airbnb. Ei tarvita niitä heittomerkkejä ollenkaan.

Whatever.

Aion jatkossakin käyttäytyä huonosti.

Vierailija
12/13 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tässä vapaapäivä töistä, huomenna toinen, ja olisi aikaa (lapset isoja), rahaa, auto, mahdollisuus tehdä ihan mitä vaan.

Tekisi mieli nyt "elää" ja tehdä jotain kivaa, arjesta poikkeavaa. Mutta en keksi mitään! Salilla ja lenkillä käyn yleensäkin, eli se ei olisi mitään "uutta kivaa".

Shoppailu ei kiinnosta, koska en tarvi mitään enkä halua ostella turhaa krääsää huvin vuoksi.

Mitä tekisin, ehdottakaa?

Tämä on se tilanne (yksi niistä), millä velat perustelevat lapsettomuuttaan. Kuka olet ja mitä haluat tehdä kun olet itsesi kanssa?

Mitä minä haluan tehdä, kun ei olekaan enää mitään ulkopuolista, joka määrittelee tekemisen? Kuka minä olen, millainen ihminen? Minkälaiset ihmiset käy museoissa? Olenko minä ihminen, joka käy museossa?

Tsemppiä! Todellakin ihminen teet vapaapäivänäsi jotain, ihan mitä tahansa mitä et normaalisti tee.

Minä aloitin geokätköilyn ja valokuvauksen.

Vierailija
13/13 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla sitten hemmotteluhetki itselle, joku hyvä vartalovoide, kasvonaamio jne

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme