Miten iphonesta saa estettyä, että se ei tarjoa noita "muistoja" siis ehdottelee satunnaisesti jotain valokuvia, ärsyttävää
Kommentit (9)
Miten iPhonen saa pysymään päällä pakkasella pihalla. Ärsyttävää.
Vierailija kirjoitti:
iphone ei ole Suomi-yhteensopiva
Minulla ei iPhone tarjoa mitään mutta facebook tarjoaa muistoja, mukaanlukien kuvia.
Eihän iPhone oletusarvoisesti mitään muistoja tarjoa. Ettei olisi facebook joka sitä tekee?
"Miten iPhonen saa pysymään päällä pakkasella pihalla. Ärsyttävää."
Itse en ole ikinä törmännyt tähän ongelmaan, olen 4 iPhonea omistanut (3GS, 4, 6 ja nyt X). Paljon on tullut puhuttua puhelimeen koiralenkeillä talvella, ja ihan ilman ongelmia on onnistunut.
Mulle ehdottelee muistoja vaikken ole Facessa. Hyvä että muistutti valokuvalla, olisin muuten unohtanut puolison syntymäpäivän..
Vierailija kirjoitti:
Vaihtamalla mallia. Tämähän on lähinnä 6S ja 7 ongelma. X toimii moitteettomasti myös pakkasilla.
Mulla on ollut IPhone 5s, sammui 20min kuluttua pakkasella jos kuunteli musiikkia ja kännykkä taskussa. Jos piti sitä kädessä, sammui 5-10min sisällä. Nyt mulla on IPhone SE, sama ongelma jatkuu ja nyt ollut pakkasta max -8astetta.. pysyy päällä 5-10min. Tytöllä kutonen joka myös sammuu.
Mulla kanssa. Puhelin on Huawei. En ole facessa. Yhtäkkiä edesmenneen isäni kuva oli aamulla odottamassa kun avasin puhelimen. Olen nähnyt isäni yli 40 vuotta sitten.
En ole ihan varma, mutta asetukset - kuvat - Kuvat yhteenvetona, laita se pois päältä.? Kokeile...