Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lidl on taas "halvin", mutta sieltä ei voi ostaa leipää, kahvia, kosmetiikkaa, mausteita, pastaa tai leivinpaperia

Vierailija
30.10.2018 |

Leipä = lähinnä bulkkiruispaloja ja Lidlin omaa pakasteesta pastettua kuraa
Kahvi = sitä ei osta hullukaan
Kosmetiikka = olen yrittänyt, sain hirveitä patteja otsaan
Mausteet = etsipä korianterinsiemeniä tai mitä tahansa vähän erikoisempaa, ei ole
Pasta = merkkimakaronia ei edelleenkään ole
Leivinpaperi = en suostu ostamaan valmiiksi leikattua paperia, muuta ei ole

Ja tämä on vain lyhyt lista. Joku voisi kirjoittaa Lidlin hengenvaarallisista jatkojohdoista ym.

Kommentit (392)

Vierailija
41/392 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen vastareaktio Lidlin fantilikoilta. Kyseenalaistavat koko laadun periaatteen elintarvikkeissa ja kosmetiikassa. Itkeäkö vai nauraa teille alennustuotteiden perässä juoksijoille :))

Vierailija
42/392 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pauligin kahvikapseleita sieltä ei saa, eikä litraa pienempiä maitopurkkeja. Kaiken muun kyllä.

Cien-tuotteet ovat hyviä.

cien halpisshampoot selkeesti aiheuttivat mulle kaljuutta , mikä muu voi olla syynä kuin passska shamppoo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/392 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas haen peruselintarvikkeita. Peruna on peruna ja voi voita myös Lidlissä.

Vierailija
44/392 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin verenpainemittarin joka pian hajosi äkillisesti. Ei apua patterinvaihdosta. Samoja yhä myyvät.

Vierailija
45/392 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en edes koe, että sieltä halpistuotteita hakisin, vaan kaikki on aika eksoottista. 

Mitä eksoottista on kotimaisessa jauhelihassa, kalassa, leikkeleisdä, juustossa, kasviksissa, maidossa tms?

Samaa kamaa saa k- ja s- kaupoista...

Vierailija
46/392 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perintötekijät?

Vierailija
47/392 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä omista kaupoista (prisma, citymarket,minimsni) ei saa mistään vuonankaalia, kesällä sai. Lidlistä sitä saa vielä salaattisekoituspusseissa. 

Yleisemmin tälläiset aloitukset tulee ihmisiltä, jotka ovat jotenkin kaavoihin kangistuneita. Eivät halua edes kokeilla mitään uutta, saatikka pitää mistään uudesta. Itse käyn 4 kaupassa (liikun kävellen) ja ostan aina tietystä paikasta tiettyjä tuotteita. Säästän rahaa ja saan liikuntaa. 

Vierailija
48/392 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai mausteita ostetaan vain kerran vuodessa? Siinä oikein härmäläinen maustama, hiukan suolaa ja maustetpippuria, niin hyvä tulee :)

Vierailija
49/392 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka enää edes syö leipää??

Niin meinaat että ne kauppojen täysinä notkuvat leipähyllyt on siellä vain asiakkaiden iloksi koristeina. Kauppias ei yhtään myy sitä leipää mutta tilaa sinne aina uudet tuoreet.

Vierailija
50/392 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on MERKKImakaroni? Vuittonia, Chanelia?

Vierailija
51/392 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen vastareaktio Lidlin fantilikoilta. Kyseenalaistavat koko laadun periaatteen elintarvikkeissa ja kosmetiikassa. Itkeäkö vai nauraa teille alennustuotteiden perässä juoksijoille :))

Naura aina kun voit, se pidentää elämää ja ehdit vaikka käydä useammin Lidlissä. Säästäväisyys oli muuten suurin syy siihen, miksi saatiin asuntolaina maksettua 35-vuotiaina. 

Vierailija
52/392 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä ehdottomasti halvimmat pähkinät, wc-paperi ja vichyt. Noita kaikkia mulla menee paljon joten todellakin ostan nuo aina Lidlistä.

Vierailija
53/392 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä hetkellä omista kaupoista (prisma, citymarket,minimsni) ei saa mistään vuonankaalia, kesällä sai. Lidlistä sitä saa vielä salaattisekoituspusseissa. 

Yleisemmin tälläiset aloitukset tulee ihmisiltä, jotka ovat jotenkin kaavoihin kangistuneita. Eivät halua edes kokeilla mitään uutta, saatikka pitää mistään uudesta. Itse käyn 4 kaupassa (liikun kävellen) ja ostan aina tietystä paikasta tiettyjä tuotteita. Säästän rahaa ja saan liikuntaa. 

Olen asunut Milanossa muutaman vuoden, jossa on Lidlejä. Voin kertoa että siellä asiakaskunta on aivan erilaistan kuin suosituimmissa Italialaisissa ketjuissa. Kukaan ei osta Lidlistä pastaa, sieltä haetaan pakasteita, joita on valtavat metrimäärät.

Vierailija
54/392 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidlissä ehdottomasti halvimmat pähkinät, wc-paperi ja vichyt. Noita kaikkia mulla menee paljon joten todellakin ostan nuo aina Lidlistä.

Ei ole kehun paikka jos wc-paperia menee valtavat määrät :))

Vierailija
55/392 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä on MERKKImakaroni? Vuittonia, Chanelia?

Ehkä se on Heidi-makaryyniä?

Vierailija
56/392 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro lisää luksusmerkkielämästäsi. :)) Mikä on blogisi nimi? :))

Vierailija
57/392 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi kaikki löytyy ja paljon muutakin.

Lidl ei ole tarkoitettukaan kädettömille puusilmille, joille pitää olla sipulikin pilkottuna valmiiksi..

Lidlistä on tarkoitus ostaa HALVALLA peruselintarvikkeita ja muuta taloustavaraa - ja väsätä niistä sitten itelleen ruokaa.

Jos kuvittelet olevasi joku varakas - mene ravintolaan syömään, niin ei tarvi ostella sellaista, mistä et itse osaa edes tehdä mitään. Vähiten ruokaa.

Vierailija
58/392 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka enää edes syö leipää??

Niin meinaat että ne kauppojen täysinä notkuvat leipähyllyt on siellä vain asiakkaiden iloksi koristeina. Kauppias ei yhtään myy sitä leipää mutta tilaa sinne aina uudet tuoreet.

Eihän ne hyllyt sisällä leipää. Silläpä kysyinkin, kuka enää syö leipää. Ei varmaan kovinkaan moni.

Vierailija
59/392 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen asunut Milanossa muutaman vuoden, jossa on Lidlejä. Voin kertoa että siellä asiakaskunta on aivan erilaistan kuin suosituimmissa Italialaisissa ketjuissa. Kukaan ei osta Lidlistä pastaa, sieltä haetaan pakasteita, joita on valtavat metrimäärät.

Siellä on varmasti tuotteetkin ihan erilaisia kuin suomessa. On ne lidlin omat perustuotteet mutta sitten kanssa paikallisia, sama mikä Suomessakin, suomalaisia tuotteita + lidlin omat. 

Vierailija
60/392 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekään en pärjäisi pelkällä Lidlin valikoimalla, mutta tuota kahvin haukkumista en ymmärrä. Sieltä saa hintalaatusuhteeltaan ylivoimaisesti Suomen parasta papukahvia. Tietenkin jos on niin juntti että ostaa jotain valmiiksi jauhettua kuraa, niin silloin sieltä ei varmaan saa kovin hyvää, mutta toisaalta ei saa kyllä muualtakaan (Juhla Moska ei ole hyvää kahvia). 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan