Lidl on taas "halvin", mutta sieltä ei voi ostaa leipää, kahvia, kosmetiikkaa, mausteita, pastaa tai leivinpaperia
Leipä = lähinnä bulkkiruispaloja ja Lidlin omaa pakasteesta pastettua kuraa
Kahvi = sitä ei osta hullukaan
Kosmetiikka = olen yrittänyt, sain hirveitä patteja otsaan
Mausteet = etsipä korianterinsiemeniä tai mitä tahansa vähän erikoisempaa, ei ole
Pasta = merkkimakaronia ei edelleenkään ole
Leivinpaperi = en suostu ostamaan valmiiksi leikattua paperia, muuta ei ole
Ja tämä on vain lyhyt lista. Joku voisi kirjoittaa Lidlin hengenvaarallisista jatkojohdoista ym.
Kommentit (392)
Olet vain nirso. Mutta oikeutesi on ostaa ihan mitä tuotteita haluat ihan mistä haluat.
Lidlin hengenvaarallisista jatkojohdoista on kirjoitettu eri blogeissa.
Minkä ihmeen takia yleensä edes käyt LIDL:ssä?
Vierailija kirjoitti:
Kuka enää edes syö leipää??
No esimerkiksi meidän perhe syö. Tosin leivon sen itse.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ihmeen takia yleensä edes käyt LIDL:ssä?
Koska ostan sieltä porkkanoita, maitotuotteita sekä Light Gouda -juustoa.
Onko ap se Lidlin mainoksen mies?
Vierailija kirjoitti:
Kuka enää edes syö leipää??
Kaikki muut paitsi ortorektikot.
Siis sinä et voi ostaa. Moni muu voi.
Mä ostan kahvipavut aina sieltä. Leipää en syö. Kosmetiikkaa saa apteekista. Vegaaninen, gluteeniton tuorepasta on hyvää. Ja leivinpaperiongelmaan tarjoan ratkaisuksi kestoleivinpaperia. Sen saat vaikka jostakin keittiötarvikeliikkeestä.
Lidlissä on tavallista ruokaa tavallisille ihmisille. Hienostelijat menkööt vaikka stokmanin herkkuun tai jonnekin.
Mutta sielläpä on universumin kenties parasta tuorekelmua. Paljon, halpaa, paksua, ja sellaista, joka tarraa taudin lailla kiinni viheliäisimpiinkin keramiikkapurnukoihin, muttei ikinä itseensä ja kierry naruksi. Toinen oodin arvoinen tuote ovat nukkaamattomat vanulaput.
Merkkimakaronia ihan. No jos jollain pitää keulia...
Kyllä nyt oli niin nappisuoritus tämä aloitus, että oikein pistää häkellyttämään.
Lidlin hummus on hyvää ja halpaa
Hiivaleipäjauhoja
Pakkaamatonta kalaa
Keittolihaa
Vierailija kirjoitti:
Merkkimakaronia ihan. No jos jollain pitää keulia...
Louis Vuitton makaroonia pitää olla!!
Häh, Lidlin Cienihän on arvosteltu aina huippuun? Eikö se teille kelpaa?
Karjalanpiirakoita, joissa on ruistaikina (niitä pakastettuja palmyöljypiirakoita en osta)