Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset pitävät pitkistä miehistä?

Vierailija
30.10.2018 |

Mikä pitkästä miehestä tekee lyhyttä haluttavamman? Entä onko naisten pituusmieltymyksillä yläräjaa, onko pidempi aina parempi?

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo kyllä koskaan ihastunut erityisesti miehen PITUUTEEN, vaikka moni ihastuksistani onkin ollut pitkä – ihan siitä syystä, että miehet (aiemmin pojat) nyt usein ovat pitkiä! Ensimmäinen poikaystäväni oli minua vähän lyhyempi. 

Vierailija
42/61 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä tuolla pituudella nyt ei ole mitään väliä. Maaten ollaan kuitenkin samanpituisia. Olen 194 mies ja vaimoni on 152. Hän käyttää usein korkoja joten veikkaisin että on noin 10-12 cm pidempi niissä. Ollaan jo oltu n. 10 vuotta yhdessä joten eipä tässä enää pituutta ajatella... Minä olen hyvä ottamaan ylähyllyltä tavaraa ja vaimo hallitsee alahyllyt :)

Aika kova vaimo sulla, jos arkena tepastelee usein 10-12cm koroissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"NaiSET pitävät pitkistä miehistä"  - entä me naiset jotka eivät pidä?

Kun miehet nyt on päättäneet että pituus on naismaailmassa välttämättömyys. Jos meikäläinen joka tykkää lyhyemmistä ja sopivasti mutta ei liikaa lihaksikkaista miehistä sanoo tämän ääneen, miljoona miesääntä huutaa päälle että valehtelen! Miksi?

Oma mieheni on suunnilleen saman pituinen kuin minä, 168 cm. Olen aina seurustellut lyhyempien miesten kanssa, hongankolistajat ei vaan sytytä.

Sanottakoot että en usko ulkonäössäni olevan vikaa, ja sen vuoksi "joutuvani tyytymään" lyhyempiin. 

Sama täällä. En ole koskaan seurustellut pitkän miehen kanssa. Miehen pituus on ollut 168-173.

nuohan ovat olleet miehenpuolikkaita

Vierailija
44/61 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"NaiSET pitävät pitkistä miehistä"  - entä me naiset jotka eivät pidä?

Kun miehet nyt on päättäneet että pituus on naismaailmassa välttämättömyys. Jos meikäläinen joka tykkää lyhyemmistä ja sopivasti mutta ei liikaa lihaksikkaista miehistä sanoo tämän ääneen, miljoona miesääntä huutaa päälle että valehtelen! Miksi?

Oma mieheni on suunnilleen saman pituinen kuin minä, 168 cm. Olen aina seurustellut lyhyempien miesten kanssa, hongankolistajat ei vaan sytytä.

Sanottakoot että en usko ulkonäössäni olevan vikaa, ja sen vuoksi "joutuvani tyytymään" lyhyempiin. 

Mutta suosit kuitenkin itseäsi pidempiä miehiä?

Täällä keskustellaan nyt pitkistä miehistä, ei alhaisesta äo:sta, eli olet väärässä ketjussa.

Vierailija
45/61 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on keksinyt, että syy hänen syrjäytymiselleen on pituus, vaikka oikeasti syyt ovat ihan muualla. Siksi jankkaus.

Vierailija
46/61 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyinen mieheni on 190 cm ja raamikas ja pidän häntä hyvin seksikkäänä.

Niin minunkin, ja vuosia ovat naiset parveilleet ympärillä. Mulle on jopa sanottu useasti, kuinka on hyvännäköinen, ja kun on niin pitkäkin. Eli se pituus on tullut aina esille. Kavereilla on joillain "lyhyitä" kumppaneita, eikä heillä mitään "ruuhkaa" ole suhteissa koskaan ollut. Joku se nyt vain on. Mun "kaikki miehet" ovat olleet pitkiä, ei voi mitään.

Vierailija
47/61 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitit varmaan kysyä, miksi JOTKUT naiset pitävät pitkistä miehistä.

Minä en pidä.

N

Vierailija
48/61 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni on 190 cm pitkä ja itse olen 165 cm. En valkannut pituuden perusteella, sillä tämä oli ensimmäinen, joka minusta kiinnostui ja halusi kumppanikseen.

Vierailija
49/61 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älykkyys kiehtoo naisia ja pitkät miehet ovat älykkäämpiä.

Lähde https://www.psychologytoday.com/intl/blog/the-scientific-fundamentalist…

--

Tuossahan ei missään kohtaa todistettu väittämää siitä, että pitkät miehet olisivat älykkäämpiä kuin lyhyet? Siinä mentiin suoraan syihin (miksi ja miten ovat älykkäämpiä), mutta varsinainen väite älykkyydestä jäi perustelematta. Ei vakuuta.

Syy on se, että pidemmällä ihmisellä on enemmän aksoneita ja enemmän aivokapasiteettia. Tämä oli kyllä osana sitäkin artikkelia.  Wikissäkin on aihetta käsitelty https://en.wikipedia.org/wiki/Height_and_intelligence

---

Vierailija
50/61 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä tuntee itsensä pienemmäksi pitkän miehen rinnalla. 

Miksi haluat tuntea itsesi pienemmäksi?

En tiedä, se tuntuu vain mukavalta. Ensimmäinen miesystäväni oli samanpituinen kuin minä, toinen hieman pitempi ja nyt on reilusti pitempi. En kylläkään pituuden perusteella heihin ihastunut. 

Vierailija
51/61 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras pituus miehelle on 180-189cm. Sitä lyhyemmät tai pitemmät ovat menneet hylkyyn (ei tietty PELKÄSTÄÄN pituuden takia). Olen itse 164cm ja mieheni 186cm eli juuri täydellinen!

Vierailija
52/61 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sama turvallisuuden tunne minkä moni on täällä jo maininnut. Siitä tulee naisellinen olo.

Pitääkö miehen myös olla kova tappelemaan, jotta voi puolustaa sinua lähibaarissa?

Sivusta vastaan, ei pidä, se ei viehätä. Ennemminkin rauhallisuus ja hyvät hermot. Turvallisempi olo kuin kuumakallen kanssa.

Vierailija
53/61 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös nainen joka ei tykkää pitkistä miehistä. Maksimissaan 175cm on hyvä, eikä haittaisi vaikka mies olisi itseäni sentin lyhyempikin. Itse olen 166cm pitkä. Tosin jos mies on kovin lyhyt olisi hyvä olla sitten vähän lihastakin, ettei ole nuoren pojan kokoinen.

Vierailija
54/61 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi päivittäisessä elämässä vain koko ajan tuntea itsensä naiselliseksi? Tätä ihmettelen.

Vai eikö kykene himoitsemaan kuin tietty(j)ä ominaisuutta miehessä joka saa vasta seksijutut mieleen.

Kyselen vain kun en tiedä. Itselleni kun tärkein asia on miehessä se katse jolla hän minua katsoo kun haluaa minua. 

Päivittäisessä elämässä olen niin itsenäinen ja pärjäävä, että se laittaa haaveilemaan isosta sylistä joka sulkisi suojeluunsa, saisi hetkeksi luvan olla pieni ja avuton.

Vierailija
55/61 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sama turvallisuuden tunne minkä moni on täällä jo maininnut. Siitä tulee naisellinen olo.

Pitääkö miehen myös olla kova tappelemaan, jotta voi puolustaa sinua lähibaarissa?

Sivusta vastaan, ei pidä, se ei viehätä. Ennemminkin rauhallisuus ja hyvät hermot. Turvallisempi olo kuin kuumakallen kanssa.

Toinen sivustahuutelija täällä komppaa. Kuumakallen kanssa on suurempi todennäköisyys joutua tilanteisiin, joissa tarvitsee puolustamista, kun kumppani etsii tilaisuutta haastaa riitaa tai "mennä väliin", kun jotkut muut selvittelevät asioitaan. Eräskin "oikeudenmukaisena" ja "hyvänä tyyppinä" itseään pitävä tuttava on tappelussa harva se viikko, kun kenellekään muulle ei satu pienempiäkään konflikteja käytännössä koskaan.

Vierailija
56/61 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älykkyys kiehtoo naisia ja pitkät miehet ovat älykkäämpiä.

Lähde https://www.psychologytoday.com/intl/blog/the-scientific-fundamentalist…

--

Tuossahan ei missään kohtaa todistettu väittämää siitä, että pitkät miehet olisivat älykkäämpiä kuin lyhyet? Siinä mentiin suoraan syihin (miksi ja miten ovat älykkäämpiä), mutta varsinainen väite älykkyydestä jäi perustelematta. Ei vakuuta.

Syy on se, että pidemmällä ihmisellä on enemmän aksoneita ja enemmän aivokapasiteettia. Tämä oli kyllä osana sitäkin artikkelia.  Wikissäkin on aihetta käsitelty https://en.wikipedia.org/wiki/Height_and_intelligence

---

No tuo wikipedian teksti olikin paljon parempi, siinä oli ihan oikeaa pohdintaakin aiheesta ja referenssit kunnossa. Pieni korrelaatio siis on olemassa, eivätkä tutkijat ole yksimielisiä siitä, mistä se johtuu - genetiikasta vai ympäristöstä vai molemmista ja missä suhteessa.

Turha kuitenkaan olettaa, että pitkä mies on automaattisesti älykäs. Pituus itsessään ei siis aiheuta älykkyyttä.

Vierailija
57/61 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toinen sivustahuutelija täällä komppaa. Kuumakallen kanssa on suurempi todennäköisyys joutua tilanteisiin, joissa tarvitsee puolustamista, kun kumppani etsii tilaisuutta haastaa riitaa tai "mennä väliin", kun jotkut muut selvittelevät asioitaan. Eräskin "oikeudenmukaisena" ja "hyvänä tyyppinä" itseään pitävä tuttava on tappelussa harva se viikko, kun kenellekään muulle ei satu pienempiäkään konflikteja käytännössä koskaan.

Ja kolmas täällä...kokemustakin on seurustelusta tuollaisen kanssa, sai hävetä toisen rähjäämistä.

Vierailija
58/61 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs leuka? Pitääkö olla jykevä leuka?

Vierailija
59/61 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua viehättää enemmän lyhyet kuin pitkät miehet eli 165-175. Oma pituus on 168.

60/61 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pulutossu kirjoitti:

Olen seurustellut kaksimetrisen miehen kanssa ja nykyisin seurustelen saman pituisen kanssa kuin itse olen. Pitkässä miehessä oli kivaa se näyttävyys ja maskuliinisuus, mutta en pitänyt siitä, kun jouduin katsomaan ylöspäin. Jokin alemmuuskompleksi varmaan iski. Ja lyhyissä miehissä on jotakin mikä vetoaa taas omalla tavallaan, sitä on vaikeaa selittää. Lyhyessä miehessä on jotain vekkulimaista, tyyliin Kari Ketonen.

Tai sitten Kari on vain vekkuli pituudesta riippumatta. Voihan lyhyt mies olla vaikka katutappelija, kehonrakentaja, ydinfyysikko tai kätilö. Tuskin he kaikki ovat välttämättä kovin vekkuleita

Ei, pysyn kyllä kannassani, lyhyt ydinfyysikko on ainakin päässäni heti vekkulimainen. :D