Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset pitävät pitkistä miehistä?

Vierailija
30.10.2018 |

Mikä pitkästä miehestä tekee lyhyttä haluttavamman? Entä onko naisten pituusmieltymyksillä yläräjaa, onko pidempi aina parempi?

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykkyys kiehtoo naisia ja pitkät miehet ovat älykkäämpiä.

Lähde https://www.psychologytoday.com/intl/blog/the-scientific-fundamentalist…

--

Varmaan lämmittää mieltä perustella asia näin, mutta syy-seuraussuhde on väärinpäin. Sama pätee isorintaisiin naisiin. He ovat pienirintaisempia älykkäitä, mutta se nyt vain johtuu siitä että isorintaiset naiset ovat onnistuneet parittelemaan älykkäämpien miesten kanssa.

Vierailija
22/61 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykkyys kiehtoo naisia ja pitkät miehet ovat älykkäämpiä.

Lähde https://www.psychologytoday.com/intl/blog/the-scientific-fundamentalist…

--

Tuossahan ei missään kohtaa todistettu väittämää siitä, että pitkät miehet olisivat älykkäämpiä kuin lyhyet? Siinä mentiin suoraan syihin (miksi ja miten ovat älykkäämpiä), mutta varsinainen väite älykkyydestä jäi perustelematta. Ei vakuuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"NaiSET pitävät pitkistä miehistä"  - entä me naiset jotka eivät pidä?

Kun miehet nyt on päättäneet että pituus on naismaailmassa välttämättömyys. Jos meikäläinen joka tykkää lyhyemmistä ja sopivasti mutta ei liikaa lihaksikkaista miehistä sanoo tämän ääneen, miljoona miesääntä huutaa päälle että valehtelen! Miksi?

Oma mieheni on suunnilleen saman pituinen kuin minä, 168 cm. Olen aina seurustellut lyhyempien miesten kanssa, hongankolistajat ei vaan sytytä.

Sanottakoot että en usko ulkonäössäni olevan vikaa, ja sen vuoksi "joutuvani tyytymään" lyhyempiin. 

Sama täällä. En ole koskaan seurustellut pitkän miehen kanssa. Miehen pituus on ollut 168-173.

24/61 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut kaksimetrisen miehen kanssa ja nykyisin seurustelen saman pituisen kanssa kuin itse olen. Pitkässä miehessä oli kivaa se näyttävyys ja maskuliinisuus, mutta en pitänyt siitä, kun jouduin katsomaan ylöspäin. Jokin alemmuuskompleksi varmaan iski. Ja lyhyissä miehissä on jotakin mikä vetoaa taas omalla tavallaan, sitä on vaikeaa selittää. Lyhyessä miehessä on jotain vekkulimaista, tyyliin Kari Ketonen.

Vierailija
25/61 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

pulutossu kirjoitti:

Olen seurustellut kaksimetrisen miehen kanssa ja nykyisin seurustelen saman pituisen kanssa kuin itse olen. Pitkässä miehessä oli kivaa se näyttävyys ja maskuliinisuus, mutta en pitänyt siitä, kun jouduin katsomaan ylöspäin. Jokin alemmuuskompleksi varmaan iski. Ja lyhyissä miehissä on jotakin mikä vetoaa taas omalla tavallaan, sitä on vaikeaa selittää. Lyhyessä miehessä on jotain vekkulimaista, tyyliin Kari Ketonen.

Tai sitten Kari on vain vekkuli pituudesta riippumatta. Voihan lyhyt mies olla vaikka katutappelija, kehonrakentaja, ydinfyysikko tai kätilö. Tuskin he kaikki ovat välttämättä kovin vekkuleita

Vierailija
26/61 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä pitkästä miehestä tekee lyhyttä haluttavamman? Entä onko naisten pituusmieltymyksillä yläräjaa, onko pidempi aina parempi?

Voisitko ensin määritellä pitkän miehen? Siis ihan niin kuin senttimetreinä. On sitten helpompi keskustella kun tiedetään mikä se sinun pitkäsi on :)

Vierailija
27/61 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidemmän miehen kanssa suoristuu ryhti mukavasti.

Vierailija
28/61 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on saman pituinen kuin minä. Molemmat n. 174cm.

Vierailija
29/61 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän siitä tunteesta, että sovin mieheni kainaloon, sama turvallisuuden tunne minkä moni on täällä jo maininnut. Siitä tulee naisellinen olo. Plus pitkät jalat miehellä ovat mielestäni seksikkäät. :D

Vierailija
30/61 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus on yhdentekevää, mutta sellainen pieni ja pyylevä on kuitenkin epäseksikkäämpi, kun pitkä.

Pitkä mies on usein laiha ja jos ei salia ole nähnytkään on alastomana varsinainen mrs burns, joten huonot puolet liene molemmissa. Vaatteet päällä pitkä päihittää lyhyen mennen tullen :)

Nuoret on kropaltaan miltei aina hyvännäköisiä. Tuo Burnsilmiö laihoilla alkaa +35v jos mies ei pidä yhtään itsestään huolta. Kuiva nahka roikkuu luiden päällä ja pieni kaljakumpu siihen päälle, niin punapersepaviaanikin näyttää sen jälkeen seksipommilta :D

Miehekäs ääni voi pelastaa pientä ja pyylevää hiukan :)

Vierailija
31/61 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut ja ollut naimisissa vain lyhyen miehen kanssa (172cm), joten minulla ei ole vertailupohjaa, miltä tuntuisi olla pitkän kanssa. Pitkässä miehessä kiinnostaa juuri se, että voisi tuntea olevansa selkeästi pienempi (olen 162cm), mutta toisaalta koen itseni kyllä hyvin naiselliseksi muutenkin. Pääsääntöisesti kiinnostun lyhyemmistä miehistä, sillä pitkät tuntuvat pelottavilta ja vierailta. Ei sitä arjessa ajettele sen kummemmin. Joskus jos pitkä mies osoittaa kiinnostusta minuun, sitä miettii, miltä mahtaisi tuntua olla sängyssä tai saadella hänen kanssaan. Toisenlaisessa tilanteessa ajattelisin todennäköisesti juuri päinvastoin.

Vierailija
32/61 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 164, ihannepituus miehelle olisi noin 170-180. Mieluummin alle kuin yli, ja ehdottomasti mieluummin esim 170 kuin 190. Ylipäätään pituudella on mulle hyvin vähän merkitystä, se on tärkeysjärjestyksessä noin viimeinen seikka. Liian pitkä (yli 185) on hankala pussata, ja en pidä pitkistä raajoista. Liian lyhyt (minua lyhempi) tekee taas helposti lapsi- tai tonttu-vaikutelman.

Miehet tekevät pituudestaan ihan liian ison numeron, vain joidenkin keskenkasvuisten instatyttöjen mielipiteen perusteella - se on paljon isompi turnoff kuin jonkun senttirajan alle jääminen.

Vierailija
33/61 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen mieheni on 190 cm ja raamikas ja pidän häntä hyvin seksikkäänä.

Vierailija
34/61 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi päivittäisessä elämässä vain koko ajan tuntea itsensä naiselliseksi? Tätä ihmettelen.

Vai eikö kykene himoitsemaan kuin tietty(j)ä ominaisuutta miehessä joka saa vasta seksijutut mieleen.

Kyselen vain kun en tiedä. Itselleni kun tärkein asia on miehessä se katse jolla hän minua katsoo kun haluaa minua. 

Vierailija
35/61 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuolla pituudella nyt ei ole mitään väliä. Maaten ollaan kuitenkin samanpituisia. Olen 194 mies ja vaimoni on 152. Hän käyttää usein korkoja joten veikkaisin että on noin 10-12 cm pidempi niissä. Ollaan jo oltu n. 10 vuotta yhdessä joten eipä tässä enää pituutta ajatella... Minä olen hyvä ottamaan ylähyllyltä tavaraa ja vaimo hallitsee alahyllyt :)

Vierailija
36/61 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olo voi tuntua norsulta lyhyen miehen rinnalla. Eri asia, jos olisi tosi hoikka ja siro, ehkä sitten lyhyempikin mies tuntuisi hyvältä.

Vierailija
37/61 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sama turvallisuuden tunne minkä moni on täällä jo maininnut. Siitä tulee naisellinen olo.

Pitääkö miehen myös olla kova tappelemaan, jotta voi puolustaa sinua lähibaarissa?

Vierailija
38/61 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mikä pitkästä miehestä tekee lyhyttä haluttavamman?"

Pituus ja mies on synonyymi. Ethän esim kirjoittaisi: Aurinko aurinko paistaa. 

Eli tuo lause olisi oikeaoppisesti: Mikä miehestä tekee lyhyttä haluttavamman?

Vastaus tulikin sitten kysymyksessä. Jos nainen haluaa miehen, niin hän haluaa miehen, eikä miehenpuolikasta. N36

Vierailija
39/61 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi päivittäisessä elämässä vain koko ajan tuntea itsensä naiselliseksi? Tätä ihmettelen.

Vai eikö kykene himoitsemaan kuin tietty(j)ä ominaisuutta miehessä joka saa vasta seksijutut mieleen.

Kyselen vain kun en tiedä. Itselleni kun tärkein asia on miehessä se katse jolla hän minua katsoo kun haluaa minua. 

Ei minun nyt koko aikaa tarvitse tuntea itseäni erityisen naiselliseksi, mutta kyllä se on tietynlainen perustunne, minkä tiedostan koko ajan. Se on tosi iso osa minua. Ehkä olen siinä mielessä hieman konservatiivinen, että minusta on kiva olla erilainen kuin mieheni ulkoiselta ominaisuuksiltani. Se luo jännitettä arkeen ja juhlaan. Mutta naisellisuuden kokemukseni ei siis synny itselläni siitä, miten pitkä mies on, vaan omista ominaisuuksistani käsin. Joku toinen taas voi kokea pitkän miehen lisäävän omaa naisellisuuttaan, eikä siinä ole mitään väärään. 

Vierailija
40/61 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti lyhyet miehet(alle 170cm) ovat usein katkeroituneita ja vihaa täynnä alemmuuskompleksinsa vuoksi. Siksi ainakin itse en ole lyhyttä miestä koskaan treffaillut. Ei kukaan halua tapailla miestä, joka suoltaa vihaa lähes joka toisessa lauseessa sekä naisia että "parempia" miehiä kohtaan.