Testaa ihosi ikä viiden sekunnin pikatestillä - laitathan myös ikäsi!
Tässä linkki
https://www.iltalehti.fi/kauneus/2016072821970554_ka.shtml
Minulla meni aikaa palautumiseen 1sek. (En yritä kehua, minua luullaan usein paljon nuoremmaksi kuin olen, kiitos perintötekijöille nähtävästi :)
N 39
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Mulla iho napsahti välittömästi takaisin, tosin ikää on vasta 21.
Sama ja ikää 24 vuotta.
Heh. Rystysten kohdalta, tai heti niiden alapuolelta, testattaessa jäi ryppy hieman koholleen niin kauaksi aikaa kun taas liikautin sormiani. Alempana, lähempänä rannetta aika oli 2-3 sekuntia. Ikää 39. Naama ja kroppa on rupsahtanut aika pahasti. Ihan höpöjuttu tämäkin.
Samantien napsahti takasin täälläkin. Ikä 38v.
1 sek, 50 v . Enkä ole ikäistäni 30 vuotta nuoremman näköinen, heheh.
Mun ryppy on palautumaton ja siellä meetoon kohdalla.
Kaksi sekuntia meni täyteen palautumiseen. Olen 48-vuotias.
välittömästi laski, kokeilin useamman kerran ja eri kohdissa
ikä 46
Mulla palautuu välittömästi. Olen 45. Ei kyllä yllättänyt :)
Liittyisikö tuo kuitenkin enemmän esim. nestevajeeseen kuin ihon "ikään"...
3 sekuntia meni. Ihan normaali aika ikäiselleni (37) mutta ihme ettei enempää mennyt aikaa, kärsin atooppisesta, kuivasta ihosta, käsissäni usein ihottumaa ja vahvoja, ihoa ohentavia rasvoja joudun käyttämään usein.
Mä en saanut videota näkymään. Mun iho ei palautunut kuin sormia suoristamalla. Käsien iho näyttää vanhalta myös eli se on sit jonkun vanhuksen tasolla varmaan. T. 42 v
Pitihän se kokeilla. Samantien palautui takaisin. Mies ja ikä 43. Joo, luullaan usein paljon nuoremmaksi kuin olen.
Mua ei luulla nuoremmaksi ja samantien palautui.
Ikä 40. En oikein luota "testiin"
Kolmisen sekuntia, olen 64 vuotias. Minua luullaan ikäistäni paljon nuoremmaksi aina, painoarvoa annan naisten puheille, koska miehistä osa varmasti mielistelee. Kasvot ja kaula ovat minulla rypyttömät, olen perinyt hyvän ihoni äidiltäni.
Koittakaas tehdä sama kaulalle. Kääk! 42 vee
Se on se hemmetin auringonpalvonta nuorena. Kaduttaa niin.
Mulla iho napsahti välittömästi takaisin, tosin ikää on vasta 21.