Testaa ihosi ikä viiden sekunnin pikatestillä - laitathan myös ikäsi!
Tässä linkki
https://www.iltalehti.fi/kauneus/2016072821970554_ka.shtml
Minulla meni aikaa palautumiseen 1sek. (En yritä kehua, minua luullaan usein paljon nuoremmaksi kuin olen, kiitos perintötekijöille nähtävästi :)
N 39
Kommentit (29)
Samantien pinkeänä, varmaan se sekunti meni minullakin. Testin on pakko olla huuhaata.
Tehkääpä sama otsan iholla... tirsk.
N37
Tuo on vain rasvaisen ihon ikä. Vaikka luullaan nuoremmaksi, niin silti ei sitä ole.
Vierailija kirjoitti:
Mulla iho napsahti välittömästi takaisin, tosin ikää on vasta 21.
Tismalleen sama täällä.
Heti palautui. Olen 39-vuotias. Olisin odottanut "huonompaa" tulosta, koska käsieni iho on ihan järkyttävän kuiva.
Samantien palas, eli alle sekunti. Olen 37v.
1 sekunti, ikä 49 - yleensä tosin luullaan pärstäkertoimen perusteella nelikymppiseksi - ja kun sanon, että väärin, niin alkavat laskemaan arviota... no, olen usein vähän lapsellinenkin, tilaanteesta ja seurasta riippuen...
🤪
Vierailija kirjoitti:
Tuo on vain rasvaisen ihon ikä. Vaikka luullaan nuoremmaksi, niin silti ei sitä ole.
Minullapa ei ole koskaan ollut rasvainen iho, ei edes teininä, paremminkin kuiva, atooppinen iho. Huolehdin kyllä erittäin hyvin ihon kosteutuksesta ja hoidosta, joten nyt 48-vuotiaana iho palautuu rypistämisen jälkeen samantien, kaulassa myös.
Mun on vaikea saada noin paljon ihoa sormien väliin... ylipäätään tuntuu että nahka tosi kireällä. Mistä se kertoo??
(Ikää 40v)
Mies 39v tässä. 22v sain tulokseksi.
Toisaalta minua luullaan oman vaimoni pojaksi jne. Lapsiani luullaan pikkusisaruksiksi.
Olen todella nuorekas ja hyvännäköinen pakkaus. Tuotan iloa lapsilleni nuorekkaalla olemuksellani ja vaimolle tuotan iloa ihan koska vain. Koska rakastan heitä ja rakkaus se pitää ihmisen nuorena.
Ei asiasta voi olla ylpeäkään, kun asia on ollut ja on aina oleva näin. Siihen tottuu kun on nuorekas.