Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 50 e riittävä rippilahja kummipojalle?(ev)

Vierailija
18.07.2008 |

.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos vasta totuttelet aikusena elämiseen niin ok, se sallitaan. Sinulla ei siten varmasti ole teini-ikäisiä kuten minulla. En ole rahanahne niin vähääkään, mutta joku joku raja sitä on piheydelläkin, ainakin meillä päin. ei sitä ainakaan mennä harrastamaan toisen rippijuhlaan..

Vierailija
22/25 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä näyttää niin isoilta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaa joku muisto, ei rahaa.

Ja toisaalta, jos jonkun teinin mielestä 20 euroa on pikkuraha, voisi katsoa vanhemmat peiliin. 50 euroa on minusta ihan hyvä, mutta mieluummin sen arvoinen lahja kuin rahaa.

Vierailija
24/25 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makso 40 euroo, en ajatellu onko määrä sopiva. Minusta se lahja on tärkein.

Ja poika tykkäs lahjasta.

Rahaa en erikseen laittanut. Oon oppinu että lahja joko raha tai esine, ei molempia.

Raha on kätevä jos ei tiedä mitä ostaa (eikä raaski kysyä vanhemmilta tai juhlakalulta), itse koitan ostaa jonkun tavaran.

15- vuotias on mielestäni vielä siinä iässä että rahat saattaa mennä hukkaan johonkin turhuuteen.

Itse sain kännykän sukulaisilta kimppalahjana.. En siis kännykän vanhemmilta ja rahaa toisilta.

Tuntuu että naapurin lapsellakin (ala-asteella) on arvokkaampia juttuja, on ajat muuttunu! :)

Vierailija
25/25 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vanhemmathan ne opettaa teini-ikäisille että 20 euroa ei ole mitään ja että siihen ei voi olla tyytyväinen. Minua ainakin hävettäisi jos tuollaisia lapsille opettaisin.

ja jos vasta totuttelet aikusena elämiseen niin ok, se sallitaan. Sinulla ei siten varmasti ole teini-ikäisiä kuten minulla. En ole rahanahne niin vähääkään, mutta joku joku raja sitä on piheydelläkin, ainakin meillä päin. ei sitä ainakaan mennä harrastamaan toisen rippijuhlaan..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi