Pekka Puskan mielestä Fazer ei saisi perustaa uutta suklaatehdasta, koska mammat kuitenkin syö ne ja lihoo entisestään!
"Joku ne 400 miljoonan euron tehtaankin suklaat syö."
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/eda2686d-e055-4ccc-b2a9-54f397f107d4
Kommentit (39)
Niin, onko parempi, että joku ulkomainen firma valmistaa suklaat ulkomailla ja myy ne sitten samoille mammoille?
Ei ole ihan kaikki konvehdit nyt rasiassa Puskalla.
Ap-mamma nyt vain koittaa hillitä itsensä.
Pekka Puska on oikealla asialla. Mutta kehopositiivisuus on mielisairaus joka paranee vain pakkohoidolla.
Onhan sillä nyt vissi ero, tuleeko hallitus suklaatehdasta vai liikuntapaikkoja ja salaatinkasvattajia.
En juo, en polta, en käytä huumeita, niin joku saakelin nipottaja ei todellaakaan tule kieltämään minulta suklaan syöntiä! Prkl.
Vierailija kirjoitti:
Onhan sillä nyt vissi ero, tuleeko hallitus suklaatehdasta vai liikuntapaikkoja ja salaatinkasvattajia.
Meinasihan hallitus tukea Henrikssonin nuuskabisneksiäkin!
En ihan tajua, miten joku tehdas vaikuttaa asiaan, kun ne on kaupat, jotka ihan itse päättävät, millaisia karkkeja myyntiin laittavat. Ei mammat niitä sieltä tehtaalta käy rohmuamassa.
Pekka Puska vois jäädä jo eläkkeelle ja kuolla pois. Kenenkään ei tulis ikävä ukkoa.
Ensin kaivataan työtä Suomeen ja sitten kun jotain rakennetaan, niin se ei kelpaakaan. Istutaan sitten työttöminä maakuopassa ja nostetaan tukia kun mikään ei käy.
Tämä onkin ovela veto ja suklaat menee vientiin millä lihotetaan ja sairastutetaan muunmaalaiset.
Fazerin suklaat on niin pahan makuisia ettei niitä kukaan pysty syömään.
Vierailija kirjoitti:
Niin, onko parempi, että joku ulkomainen firma valmistaa suklaat ulkomailla ja myy ne sitten samoille mammoille?
Ei ole ihan kaikki konvehdit nyt rasiassa Puskalla.
Pah, oikeilla jäljillä, minulle on ainakin yks hailee minkämaalaista suklaata ostan.
Olisi parampi syyttelyn sijasta keskittyä miettimään miten saisi terveellisen ruuan hinnan laskemaan. Niin moni joutuu ostamaan sitä halvinta ruokaa.
Oikeassahan hän on. Olen täältä lukenut että jotkut naiset painaa jo melkein 100 kiloa!
Suklaata riittää kyllä, ja jokainen itse päättää kuinka paljon sitä syö.
Sitten nostavat yhden levyn hintaa kymmeneen euroon että saavat sen 400 MILJOONAA maksaneen tehtaan maksettua.
Nyt on sellainen Pekka joka on huolissaan Suomen kansalaisista toisin kuin eräs pUUpÄÄ pEKKa ahterinkairaaja joka möisi kaiken suomalaisen omsituksen ulkomaille. Hyvä Pekka Puska.
Vierailija kirjoitti:
Olisi parampi syyttelyn sijasta keskittyä miettimään miten saisi terveellisen ruuan hinnan laskemaan. Niin moni joutuu ostamaan sitä halvinta ruokaa.
Ainakin näin kesällä terveellinen ja halvin ovat ihan sama asia.
Ulkomaille se suklaa kannattaa viedä.
No, etkö voi olla syömättä?