Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuli itku kotimatkalla :((

Vierailija
29.10.2018 |

Tiet peilijäässä ja jalat lipsui joka suuntaan. Itku pääsi kun yritin taapertaa murkunaskelin eteenpäin. Tuntui ettei pääse ikinä kotiin.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pikkuista </3

Vierailija
2/18 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiet peilijäässä ja jalat lipsui joka suuntaan. Itku pääsi kun yritin taapertaa murkunaskelin eteenpäin. Tuntui ettei pääse ikinä kotiin.

Tiedän tunteen, olen tullut juuri noin araksi. Koska pari vuotta sitten liukastuin niin pahasti että vain selkäleikkaus palautti kävelykykyni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni leikattu selkä viime talvena, joten EN todellakaan halua kaatua.

Kai se on kaivettava nastakengät.

Ap

Vierailija
4/18 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
5/18 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti jos olisit murkku, niin sitten vasta itkettäiskin. Olisit kohmeessa ja kaikki kuusi jalkaa lipsuisi eri suuntiin. Kiva kun selvisit koettelemuksesta:)

Vierailija
6/18 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai se on kaivettava nastakengät.

Ap

Kannattaa ottaa varovasti etenkin jos on terveydellisiä syitä. En mä pahaa tarkoittanut vitsailullani. :)

Vierailija
7/18 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta liukuesteet tai nastakengät. Liukkaus on pelottavaa, kärsin siitä kans, yks talvi kaaduin pahasti kun vein roskia, en laittanut liukuesteitä kun ajattelin että vaan käyn ulkona...

Missäpäin Suomea jo noin liukas? Täällä sula maa vielä Väli-Suomessa.

Vierailija
8/18 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hävetti joskus kun tiet oli jäässä ja vettä satoi kaatamalla. Tuuli puhalsi osuvasti sateenvarjoon ja mä liisin Maija Poppasen lailla suoraan pusikkoon. Huolestunut herrasmies tuli pelastaan mut pulasta ja suositteli nastakenkien ostoa.

Vierailija
9/18 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta liukuesteet tai nastakengät. Liukkaus on pelottavaa, kärsin siitä kans, yks talvi kaaduin pahasti kun vein roskia, en laittanut liukuesteitä kun ajattelin että vaan käyn ulkona...

Missäpäin Suomea jo noin liukas? Täällä sula maa vielä Väli-Suomessa.

Molemmat on mutta piti tulla lunta vasta iltapäivällä mutta se alkoikin jo aamulla. Sit oli plussalla ja iltapäivällä pakasti.

Helsingissä tämä.

Huomenna liukuesteet päälle aamulla.

Ap

Vierailija
10/18 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta sitä sitten voikin ITKEÄ :DD Oliko nyt ihan oikeasti todellinen ITKUN aihe? :DD

Vierailija
11/18 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai se on kaivettava nastakengät.  Oliko sun leikkaukseen joku muu syy kuin mulla? Eli juuri liukastuminen. Mullakin nastakengät nykyään.

Ap

Vierailija
12/18 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla pääsi itku kun pyöräilin kotiin :D minäkin luulin etten pääse koskaan perille, kun niin hitaasti piti polkea eteenpäin :( täytyy vissiin vaihtaa nastarenkaat...

Vierailija
13/18 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja kävelysauvat joissa on piikit. Ne tuo turvaa.

Vierailija
14/18 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikesta sitä sitten voikin ITKEÄ :DD Oliko nyt ihan oikeasti todellinen ITKUN aihe? :DD

Älä kuule yhtään naura siellä, kyllä voi itkeä kaatumispelossaan ihminen.

Itsekin tuhersin itkua viime talvena, kun lähdin oikaisemaan puiston poikki ja yht'äkkiä olinkin jääkentän saartamana. Katsoi mihin suuntaan vaan, niin peilikirkasta jäätä vaan näkyi ja kengillä hiihtämällä sieltä pikku hiljaa hivuttaen jalkoja pääsin pois.  :D Ja koko matkan hysteerisesti pelkäsin kaatuvani.  :(

Vierailija
15/18 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs itkuarvostelija sä olet? Antaa ihmisten itkeä jos itkettää.

Vierailija
16/18 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas pieretti kotimatkalla. Hetken piti miettiä uskallanko pieraista, mutta sitten annoin vaan paukun tulla. Ja kyllähän se auton nahkajakkara antoi ihan komean kaikupohjan päräykselle. Eikä tullut edes kakka housuun!

Meinasin itkeä, kun tuli niin hyvä mieli.

Vierailija
17/18 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua taas pieretti kotimatkalla. Hetken piti miettiä uskallanko pieraista, mutta sitten annoin vaan paukun tulla. Ja kyllähän se auton nahkajakkara antoi ihan komean kaikupohjan päräykselle. Eikä tullut edes kakka housuun!

Meinasin itkeä, kun tuli niin hyvä mieli.

Mitä se taksikuski tykkäsi siitä?

Vierailija
18/18 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta rollaattori