Onko sinusta paljon jos yhden lapsen yh saa yhteensä 1600 e tukia käteen kuussa?
Siitä 720 e menee vuokraan. Tämä on siis oma tilanteeni.
Kommentit (215)
Missä päin maailmaa tuollaisia tukia muka saa?
Vierailija kirjoitti:
Missä päin maailmaa tuollaisia tukia muka saa?
No ihan täällä Suomessa. -ap
Toi on mun kuukausi palkan verran.
Ainut ero, että mä joudun aamuyöstä heräämään töihin, olemaan siellä sen 8h, opiskelemaan saman aikasesti.
On. Saan vähemmän kokopäivätyöstä päiväkodissa.
mistä tuista tuo koostuu? onko siinä jotain vammaistukia tms. mukana?
No eipä oikeastaan, jos tuo on ainoa tulo, esim työttömyysetuutta. Vuokra kuulosta kyllä aika kovalta.
Vierailija kirjoitti:
Toi on mun kuukausi palkan verran.
Ainut ero, että mä joudun aamuyöstä heräämään töihin, olemaan siellä sen 8h, opiskelemaan saman aikasesti.
Minäkin monimuoto opiskelen ja käyn kokoaika työssä ja palkka 1600e/kk.
Jos eläisin tuilla opiskelun ohella niin saisim vain työttömyystuen.
Käytkö töissä? On se aika paljon. Itse tienaan kokopäivätyöstä vain 100 euroa enemmän.
Vierailija kirjoitti:
No eipä oikeastaan, jos tuo on ainoa tulo, esim työttömyysetuutta. Vuokra kuulosta kyllä aika kovalta.
Jotku joutuu tuon rahan eteen käymään 8h töissä viitenä päivänä viikossa, että on se aika iso raha kotona istumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Käytkö töissä? On se aika paljon. Itse tienaan kokopäivätyöstä vain 100 euroa enemmän.
Erona se, että sinä teet rahan eteen jotain.
No, meillä mies ja minä YHTEENSÄ saamme (työttömyys)tukia vähemmän kuukaudessa, ja yksi lapsi kotona. Että onhan tuo melko hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Pääkaupukiseudulla 720€ on vähän, jollei halua yksiössä asua.
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko, että palkan päälle vielä tuollaisia summia maksettaisiin? Sitäpaitsi, jos ap vaikkapa hoitaa lasta kotona, se on kokopäivätyötä.
Tuo on 1600e liikaa. Mene VITTU TÖIHI!
Vierailija kirjoitti:
Siitä 720 e menee vuokraan. Tämä on siis oma tilanteeni.
On paljon, huomioiden, että moni käy töissä, eikä jää samaa rahaa.
On. Ihan helvetisti liikaa. Harmittaa itse käydä töissä kun muut lomailevat verorahoilla. Ei ihme että Suomella ei ole kuin velkaa.
Pitäähän ihmisten elää.