Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kadut eniten?

Vierailija
29.10.2018 |

Kadun sitä etten rohkennut tutustua mieheen johon olin hyvin ihastunut. Uskoisin että hänkin oli ihastunut mutta varmaan luuli että vihasin häntä... Vaikka aika on mennyt eteenpäin en ole vieläkään unohtanut häntä. Hän varmaan on minut

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olin lukiossa niin laiska. Olen sen jälkeen pärjännyt elämässäni ihan hyvin, mutta silti se jotenkin kaihertaa mieltä.

Vierailija
2/13 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etten ole pitänyt enemmän hauskaa. Otan elämän liian vakavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä kohtaa varsinaisesti kadun eniten. No, eniten kadun varmasti leikkausta, joka epäonnistui. Mutta joskus mietin, että jos olisin kääntynyt kannoillani ja kävellyt pois ikuisiksi ajoiksi sen jälkeen, kun ensirakkaus jätti minut... Se olisi ollut luonteeni mukaista mielestäni, mutta joku heikkous sai minut jäämään ja sitten kun kerrasta en ollut pistänyt peliä poikki, niin se oli vaikeampaa myöhemmin. On-offia ja kaikkea muuta kamalin seurauksin tapahtui vuosia eron jälkeen, ja tuona aikana kadotin itseluottamukseni ja se taas johti uusiin ja uusiin ongelmiin.

Vierailija
4/13 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etten ole pitänyt enemmän hauskaa. Otan elämän liian vakavasti.

Mä taas pidin liikaa hauskaa, enkä työskennellyt vakavasti. Tasapaino olisi hyvä asia.

Vierailija
5/13 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etten tavoitellut unelmiani nuorempana

Vierailija
6/13 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ryhdyin seksisuhteeseen, enkä vaatinut sitoutumista.

Vierailija
7/13 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen antanut itseni lihoa todella paljon. Nyt sitten sairaudet palkkana. Ei olisi ikinä nuorempana uskonut, miten voi olla vanhempana romuna.

Vierailija
8/13 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hukattuja vuosia sadistisen naristin seurassa.

Vierailija
9/13 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Nokiaa

Vierailija
10/13 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä, että muutin 17 vuotiaana toiseen kaupunkiin opiskelemaan. Täällä olen yhä 31 v, oman elämäni täysin sekoittaneena.

Vierailija
11/13 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Neitsyyden menetys pelimiehelle

- Se, että annoin ”kavereiden” kohdella mua huonosti vuosikausia ja annoin aina anteeksi

- Etten hakeutunut psykiatrille jo heti silloin kun tiesin olevani masentunut

- Annoin itseni lihoa 25 kg

Vierailija
12/13 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadun, että olin liian kiltti. Tein aina, niinkuin minun oletettiin tekevän. Elin vanhempiani ja aviomiestäni sairaalla tavalla totellen ja miellyttäen. Unohdin itseni ja aloin voimaan huonosti.

Vierailija
13/13 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten kadun sitä, että heräsin tänä aamuna kesken kuuman unen. Kiihkeä suhde Samppa Eedelmannin kanssa päättyi liian pian.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi