Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Oot isompi kuin kuvittelin" sanoi uusi tuttavuuteni

ikuinen läski
29.10.2018 |

Olen netissä tutustunut eräässä ryhmässä uusiin, kivoihin tyyppeihin. Osa heistä tunsi entuudestaan ja osa ovat ihan tuntemattomia. Tapasin ryhmän ensimmäistä kertaa livenä viikonloppuna. Tervetulo oli vastaanottava ja jännitys kaikkosi pian. Kunnes eräs henkilö kommentoi painoani. "Olet isompi kuin kuvittelin, mutta se on ihan hauskaa. Nyt en oo ainoa läski ja sä oot vielä muakin isompi".

Tiedän että olen lihava. En mitenkään kauheasti, mutta silti. Kommentin antaja sanoi, että kuvissa näytän hoikemmalta. Mulla on esillä niin kasvo- kuin vartalokuviakin ja mielestäni niistä saa hyvin selville, etten ole mikään laiheliini. Tiedostan myös lihonneeni kuluneen vuoden aikana, mutta en ole pitänyt sitä kovin merkittävänä asiana.

Toi kommentti vei mut suoraan takaisin teinivuosiin, jolloin olin myös pullea ja painoani kommentoitiin tuohon sävyyn useasti. Ne kommentit olivat niin hirveitä, että laihduin siitäkin hyvästä 20 kiloa ja olin todella sairas. Menin siinä tilanteessa ihan lukkoon enkä tiennyt mitä sanoa tai tehdä. Nyt kun ajattelen sitä ja tarkastelen itseä peilistä mua oksettaa ihan helvetisti.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin piirtein kaikki laittaa itest''n imartelevia kuvia jonnekki.

Tiiän tosi monia jotka laittaa sellasii kuvia et näyttä' paremmalta ku oikeesti. :DDDD

Vierailija
2/5 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävän typerä kommentti. Olen pahoillani puolestasi. Ja samalla ihmettelen miksi jotkut katsovat asiakseen ja oikeudekseen kommentoida toisten ulkonäköä??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin piirtein kaikki laittaa itest''n imartelevia kuvia jonnekki.

Tiiän tosi monia jotka laittaa sellasii kuvia et näyttä' paremmalta ku oikeesti. :DDDD

Niinhän se on. En kyllä ymmärrä miksi moisia kommentteja pitää laukoa vaikka toinen ei vastaisikaan "odotuksia"

Vierailija
4/5 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok

Vierailija
5/5 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella typerä kommentti. Saisi hävetä. Ehdotan että rupeat kutsumaan tyyppiä tästä lähtien vain ja ainoastaan pulleroksi/läskiksi. Sano että et muista nimeä ja samassa veneessähän tässä ollaan, etkös sä niin sanonut... :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän