Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kellään kokemusta laserhoidosta silmäpusseihin?

Vierailija
29.10.2018 |

Olen vasta 26-vuotias nainen, mutta jo monta vuotta kärsinyt väsyneestä ilmeestä kasvoillani, syynä kamalat silmäpussit. Silmänaluseni eivät varsinaisesti ole tummat ja silloin kun esim. valvomisen johdosta ovat, niiden peittämiseen riittää peitevoide. Ongelmana onkin syvät pussit silmien alla, jotka saavat minut ainakin omasta mielestäni näyttämään vanhalta ja väsyneeltä. Tämä häiritsee minua todella paljon ja olenkin tosi epävarma niistä. Suurin epävarmuuteni omassa ulkonäössäni ovat silmäpussini. :( Saatan onnistua tekemään tosi kivan meikin tai jos näytän mielestäni muuten hyvältä, nuo pilaavat koko kokonaisuuden, sillä minusta tuntuu että ne ovat ensimmäinen asia mihin muutkin kiinnittävät minussa huomiota. Ongelma on suurelta osin geneettinen, mikään määrä vettä, unta tai edes oikeanlaiset rasvat ja meikit eivät auta.

Olenkin vuosien mietinnän jälkeen päätynyt siihen tulokseen, että ainoa mahdollisesti toimiva ratkaisu olisi laserhoito. Olen lukenut tuosta toimenpiteestä ja nähnyt kuviakin onnistuneista tuloksista, mutta silti jännittää sillä onhan tuo operaatio hiton kallis enkä haluaisi heittää rahoja hukkaan...
Kaipaisinkin kokemuksia, jos täällä keltään sattuu sellaista löytymään. Oliko siitä oikeasti apua, miten kauan toipuminen kesti ja ovatko tulokset olleet pysyviä? Thanks!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmäpussien poistamiseen riittää ikäiselläsi naisella kurkun viipaleet silmiisi 

Vierailija
2/9 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä samantapainen ongelma kun silmät ovat syvällä päässä. Itsellä ei edes laser auta. Eikä 9 h yöunet. Ikää on enemmän kuon ap:lla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla omat silmäpussit ovat niin huomiota herättävät, että on vaikuttanut työelämässäkin. Työhaastattelija hämmästeli ääneen että näytän väsyneeltä. Ja yhdessä työpaikassa tiimin esimies luuli minua sairaaksi ja passitti kotiin lepäämään. Eräässä työpaikassa joku miespuolinen kollega vihjasi, että olenko harkinnut silmävoiteen käyttöä.

Baarissa muutaman kerran joku minua lähestynyt mies on kauhistellut väsynyttä ”olemustani”, vaikka olen muuten ihan tavallisen näköinen nuori nainen. Tiedoksi tietämättömille: silmäpussit ei kaikilla johdu unen puutteesta, alkoholismista tai muista epäterveellisistä tavoista. Se on joillakin geeneissä.

Itse olen jo tottunut näihin, mutta voisin harkita jotain plastiikkakirurgiaa, jos se parantaisi elämänlaatua.

Vierailija
4/9 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://i.ytimg.com/vi/r0Yoxe8kCmY/maxresdefault.jpg

Tuollaista jälkeä näyttäisi saavan.

Vierailija
5/9 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne muutama tuuma silmien alta löytyvät pussit ovat kokonsa suhteen merkittävämmät <3

Vierailija
6/9 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla ihan hyvä. Mulle tehtiin jokin ultalift. Katso tuolta yksityisten lääkärikeskusten sivuilta mm. Cityklinikka tai Siluetti-sairaala. Niillä on silmäpusseihin hyviä hoitoja. 

7/9 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kokemuksia kaiken maailman "veitsettömistä kasvojenkohotuksista" ja laserhoidoista. Kaikille niille on yhteistä se, että ne eivät toimi. Jos ihan järjellä ajattelet, niin ymmärrät, että mitkään valo-, radio- tai ääni-impulssit eivät voi supistaa takaisin kiinteäksi löysää nahkaa. Vaikka kuinka toivoisi ja asia mukamas tieteellisesti selitettäisiin hienojen kuvien kanssa.

Jos nuo hoidot oikeasti toimisivat, kenelläkään Hollywoodissa ei olisi roikkuvia poskia. Heillä on rahaa heittää kunnon leikkauksiin ja vaikka mihin hoitoihin, ja jälki on silti usein oikeasti aika karua. Päättele siitä, miten hyvin hoidot ovat toimineet.

Silmäpussien leikkaus ei ole iso operaatio, ja se toimii oikeasti. Mene siis saman tien kunnon kirurgille. Saman verran rahaa saat toki heitettyä noihin lasereihinkin, mutta mitään hyötyä niistä ei tule olemaan.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
8/9 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla omat silmäpussit ovat niin huomiota herättävät, että on vaikuttanut työelämässäkin. Työhaastattelija hämmästeli ääneen että näytän väsyneeltä. Ja yhdessä työpaikassa tiimin esimies luuli minua sairaaksi ja passitti kotiin lepäämään. Eräässä työpaikassa joku miespuolinen kollega vihjasi, että olenko harkinnut silmävoiteen käyttöä.

Baarissa muutaman kerran joku minua lähestynyt mies on kauhistellut väsynyttä ”olemustani”, vaikka olen muuten ihan tavallisen näköinen nuori nainen. Tiedoksi tietämättömille: silmäpussit ei kaikilla johdu unen puutteesta, alkoholismista tai muista epäterveellisistä tavoista. Se on joillakin geeneissä.

Itse olen jo tottunut näihin, mutta voisin harkita jotain plastiikkakirurgiaa, jos se parantaisi elämänlaatua.

Otan osaa, todella kurjaa tuo. :/ Minulle ei ole yhtä ihmistä lukuunottamatta kukaan kommentoinut asiaa päin naamaani, mutta ties mitä selän takana ovat puhuneet. Tämä on oikeasti pahasti elämänlaatua heikentävä asia ainakin itsellä, pari kertaa olen jättänyt lähtemästä ulos kavereiden kanssa ihan vain siksi, että olen kokenut näyttäväni niin hirveältä ja oma ulkonäkö hävettänyt niin paljon... :/ AP

Vierailija
9/9 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Mulla on kokemuksia kaiken maailman "veitsettömistä kasvojenkohotuksista" ja laserhoidoista. Kaikille niille on yhteistä se, että ne eivät toimi. Jos ihan järjellä ajattelet, niin ymmärrät, että mitkään valo-, radio- tai ääni-impulssit eivät voi supistaa takaisin kiinteäksi löysää nahkaa. Vaikka kuinka toivoisi ja asia mukamas tieteellisesti selitettäisiin hienojen kuvien kanssa.

Jos nuo hoidot oikeasti toimisivat, kenelläkään Hollywoodissa ei olisi roikkuvia poskia. Heillä on rahaa heittää kunnon leikkauksiin ja vaikka mihin hoitoihin, ja jälki on silti usein oikeasti aika karua. Päättele siitä, miten hyvin hoidot ovat toimineet.

Silmäpussien leikkaus ei ole iso operaatio, ja se toimii oikeasti. Mene siis saman tien kunnon kirurgille. Saman verran rahaa saat toki heitettyä noihin lasereihinkin, mutta mitään hyötyä niistä ei tule olemaan.

Minkä niminen tuo operaatio siis virallisesti on? Ihan vain silmäpussien leikkaus? Mietin vain että millä hakusanalla googlettelisin. AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän