"Nautit työskentelystä stressaavassa ja kiireisessä ympäristössä"
"Lisäksi olet huumorintajuinen vitsiniekka, erittäin ulospäin suuntautunut ja omaat loistavat esiintymistaidot"
Kuulostaako tutulta? :D Mikä noita työnantajia vaivaa kun etsivät ihan utopistisia tyyppejä? Nämäkin bongattu työpaikkailmoituksista.
////
"Olet sujuvasanainen ja nautit keskusteluista. Tahdomme työpaikalla tietää kaiken sinusta: lemmikkisi, lempibändisi, lempiruokasi, perhetilanteesi ja mitä jääkiekkojoukkuetta kannatat."
Joku voi luulla että tämä on keksitty mutta ei, yksi mainostoimisto haki tuossa vastikään graafikkoa ja tuo on suoraan siitä ilmosta. Mä en v-ttu ole tilivelvollinen kenellekään mun yksityiselämästä ja sen takia jätin hakematta tuonne
Kuka noihin hakee ja pääsee töihin :D:D:D Varmaan oikeita kyykytys-kyyläys-työleirejä.
Kommentit (9)
Olin myös aikanaan harjoittelussa yhdessä työpaikassa, jossa työyhteisö oli perhe. Kaikki tiesi kaikkien asiat, menivät afterworkille tai yhteisiin harrastuksiin iltaisin ja firman whatsapp lauloi yötäpäivää myös juhlapyhisin: "Tämmöisen joulukinkut meillä, miten pomolla"
V-ttu kuinka ahdistavaa. Itse en kollegoille ja pomolle kertonut yksityisasioitani. Afterworkit jätin väliin jo siksi että ei kiinnostanut ja muutenkin piti tehdä koulutehtäviä. En päässyt töihin tuonne ja luulen syyn olleen se, että halusin pitää siviili- ja työelämän erillään. -ap
Mutta tuohan on ihan selkee ilmoitus. Sisäänpäinkääntyneelle, rauhalliselle työntekijälle paikka ei sovi. Ei siis kannata hakea. Ihminen joka hakee vauhdikasta työpaikkaa ja haluaa olla kaveri työssäkin, hän hakekoon. Parempi näin, kuin pettyä puolin ja toisin?
"Nautit työskentelystä stressaavassa ja kiireisessä ympäristössä"
Juu ei. Tällaisella työpaikalla ei ole osaamista eikä edes aikomusta muuttaa toimintaansa järkeväksi, koska se jotenkin "kuuluu alaan" tai muuta shaibaa. Työ ja firman toiminta todennäköisesti todella sekavaa räpiköimistä, pahimmassa tapauksessa esimiehinä näitä "nautin stressistä" ihmisiä ja jälki sen mukaista. Hankkikaa ihmiset se stressinne ja jännityksenne harrastuksista tai vapaa-ajanvietosta!! Näin siitä pääsee nauttimaan vain te itse, eikä sivulliset uhrit (eli asiakkaat ja työtoverit).
Ei tuo stressaava ja kiireinen työympäristö kenellekään terveellistä ole (jatkuvasti), vaikka joku siitä nauttisikin.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Olen tehnyt töitä kymmenen vuotta. Suurimman osan juuri tuollaisessa ympäristössä. Kokeilin muutaman vuoden paikkaa johon mentiin töihin tiettyyn aikaan ja lähdettiin pois kellon tarkasti. Kyllästyin ja palasin kiireiselle stressialalle. Se vaan sopii minulle paremmin.
Hyvä, että odotukset kerrotaan selkeästi ilmoituksessa.
Minä ainakin nautin stressaavasta ja kiireisestä ilmapiiristä. Rauhallisessa ja hitaassa paikassa tylsistyn, leipäännyn ja menetän kiinnostukseni työhön ja hermostun hitaisiin työkavereiheni. Stressaavassa ja kiireisessä ilmapiirissä saan paljon aikaan ja työni laatu on parempaa. Tuntuu oikeastaan, että kiireessä pääsen flowtilaan. Luonteeltani olen tosin, hiljainen ja rauhallinen intorvertti, joten ap:n mainitsema työpaikka ei sovi minulle.
"Olet huumorintajuinen vitsiniekka ".
=
Et harmistu siitä, kun pomo kyttää, vahtii, valvoo ja vainoaa joka asiasta ja tuo tämän harvinaisen selvästi myös ilmi. Otat nämä asiat vain hymyssä suin!
Kiertäisin mahdollisimman kaukaa tuollaiset työpaikat.