Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hammas vihloo kuumalle, mitään ei löytynyt?

Vierailija
29.10.2018 |

Niin kävin juuri hammaslääkärillä ja kuvasivat hampaan ja mitään ongelmaa ei pitäis olla. jotain hioi hammasta vähän mutta nyt taas kun hörppäsin kuumaa kahvia niin vihlasi. :( ?? Ja

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Pari vuotta sitten uusittiin yksi lohjennut, ikivanha paikka ja sen jälkeen hammasväliä on vihlonnut kylmä ja kuuma. Mitkään juurikanavia täyttävät hammastahnat eivät auta

Vierailija
2/12 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sulla on väärä pääte sanassa. Kertaapa sijamuodot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/12 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihloo kuumalle? Onpa oudosti sanottu.

Vierailija
5/12 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Pari vuotta sitten uusittiin yksi lohjennut, ikivanha paikka ja sen jälkeen hammasväliä on vihlonnut kylmä ja kuuma. Mitkään juurikanavia täyttävät hammastahnat eivät auta

Vihlonut eikä vihlonnut.

Vierailija
6/12 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko iean vetäytynyt? Silloin sätii kuuma ihan yhtälailla kuin kylmäkin.

Vierailija
7/12 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama. Vanha paikka oli liian korkea. Hiottiin ja viikossa vaiva meni ohi.

Vierailija
8/12 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli sama. Vanha paikka oli liian korkea. Hiottiin ja viikossa vaiva meni ohi.

Lisäyksenä vielä, että hammas alkoi oireilla vihlomalla vasta pari vuotta paikkauksesta.

Vierailija
9/12 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun hammaslääkärini käyttää vihloa-verbin kanssa allatiivia. En muutenkaan pitänyt ap:n viestiä epäymmärrettävänä.

On topic: minulla vihlomisen syyksi on esitetty samaa, mitä 6 tuossa yllä ehdottaa, eli ikenen vetäytymistä.

Vierailija
10/12 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ot, mutta sanoisin "kuuma vihloo hammasta".

Vierailija
11/12 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

testaappa toisenlaista hammastahnaa, on myös vihloville hampaille, sitte saattaa joutua repii hampaan irti jos ei saada korjattuu, mene myös eri lääkärillä käymää, parempi saada useampi mielipide

Vierailija
12/12 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on valtavan tavallista eikä aina tarkoita että mitään ihmeempää vikaa on. Hammaskaulojen paljastuminen jota monella käy iän myötäkin ihan esimerkiksi aiheuttaa, ja vihlovien hampaiden tahna auttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä