Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mummu oli ostanut lapselle urheiluvälineen ja ollut kuulemma ihan paniikissa, että saisko

Vierailija
29.10.2018 |

Oli siis ostanut kumminkin eikä voinut soittaa, ja lapsen mukaan samalla stressaillut kovasti että ei ehkä saisi ostaa äidin mielestä (jos olisi kysynyt niin olisin sanonut, että ÄLÄ osta). Nyt tsemppiä siihen rajojen laittoon mulle, auttakaa?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan tehdä nyt niin, että pistän sen ostokiellon, koska haluan tällaiset tilanteet välttää ja asiasta puhuminen ei ole auttanut. Siinä ei ole ainakaan mitään tulkinnanvaraa eikä miettimistä, että saakohan vai ei. Kun mun mielestä on ihan ok ostaa vaikka joku t-paita, mutta isommista shoppailuista pitäisi sopia. Ap

Vierailija
22/23 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidan tehdä nyt niin, että pistän sen ostokiellon, koska haluan tällaiset tilanteet välttää ja asiasta puhuminen ei ole auttanut. Siinä ei ole ainakaan mitään tulkinnanvaraa eikä miettimistä, että saakohan vai ei. Kun mun mielestä on ihan ok ostaa vaikka joku t-paita, mutta isommista shoppailuista pitäisi sopia. Ap

Olisiko reaktiosi sama, jos ostaja olisi ollut vaikka miehesi lapsuusajan ystävä ja lapsen kummi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko reaktiosi sama, jos ostaja olisi ollut vaikka miehesi lapsuusajan ystävä ja lapsen kummi?

Pitäisin tosi outona, jos joku kummi ostelisi ylenpalttisesti ja kysymättä vanhemmilta/sivuuttaen vanhemman ilmaistun mielipiteen. Jollekin muulle olisin varmaan stopin pistänyt paremmin ja aiemmin. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän