Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mummu oli ostanut lapselle urheiluvälineen ja ollut kuulemma ihan paniikissa, että saisko

Vierailija
29.10.2018 |

Oli siis ostanut kumminkin eikä voinut soittaa, ja lapsen mukaan samalla stressaillut kovasti että ei ehkä saisi ostaa äidin mielestä (jos olisi kysynyt niin olisin sanonut, että ÄLÄ osta). Nyt tsemppiä siihen rajojen laittoon mulle, auttakaa?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis kys. välinettä tarvita ja se on väärän kokoinen, eikä ollut mitään puhetta ollut alunperin, että tarvittaisiin.

Vierailija
2/23 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme siinä kysymisessä on kiin vaikeaa?

Tuo pitää palsuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
4/23 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se mummo osti? Harva isoäiti kävelee Stadiumiin ja ostaa 6v lapselle luistimet kokoa 48 tai kuntopyörän, joten ...

Vierailija
5/23 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se mummo osti? Harva isoäiti kävelee Stadiumiin ja ostaa 6v lapselle luistimet kokoa 48 tai kuntopyörän, joten ...

Niin. Miksi? Meillä muuten tekee just tommosia tempauksia.

Vierailija
6/23 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Ilkee ja pirullinen mummo. Taitaa olla sun anoppi, ellen väärin arvaa.

Vierailija
7/23 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi kuin ihmetellä, mikä puhumisessa on niin vaikeaa. Oli kyse ihan mistä tahansa, niin väki tekee mieluummin itsemurhan, konkurssin tai avioeron kuin PUHUU JA KYSYY.

Ap, mietipä, oletko vaikeasti lähestyttävä, jyrkkä ja aggressiivinen jyrä.

Vierailija
8/23 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä siis lapsi oli selkeästi hämmentynyt, koska kerran mainitsi mulle että mummu oli "ihan paniikissa". En näyttänyt närkästystä, koska asia oli jo tapahtunut, mutta nyt pitäisi tehdä selväksi että ei ollut ok. Olen kyllä sanonut ennenkin samasta asiasta! Alkaa vähän turhauttaa ja ihmetyttää. Ap

Vierailija
9/23 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat sen kiertoon eli annat vaikka hyväntekeväisyyteen suunnatuille kirpputorille

Vierailija
10/23 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi kuin ihmetellä, mikä puhumisessa on niin vaikeaa. Oli kyse ihan mistä tahansa, niin väki tekee mieluummin itsemurhan, konkurssin tai avioeron kuin PUHUU JA KYSYY.

Ap, mietipä, oletko vaikeasti lähestyttävä, jyrkkä ja aggressiivinen jyrä.

No siksi en puhunut tilanteen ollessa päällä, että en halunnut saattaa lasta ikävään ja ristiriitaiseen tilanteeseen. Mutta siis ihmettelen millä tavalla asiaa nyt lähestyä, kysynkö että miksi teit tuollaisen ostoksen, vaikka olen sanonut, että mielellään ei tekisi tuollaista? Kun olen selittänyt jo niin selitänkö uudestaan ja mitä se nyt auttaa? Sanonko, että nyt ostokielto kokonaan, et tuo enää mitään meille? Ei nyt tuollaisen takia voi välejäkään katkaista. Ap

Vierailija
11/23 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitat sen kiertoon eli annat vaikka hyväntekeväisyyteen suunnatuille kirpputorille

Niin, mutta kun se on annettu jo lapselle, niin on mielestäni epäreilua ottaa se pois mummun virheen takia. Ap

Vierailija
12/23 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästihän se mummo jo sun kannan tietää. Minä veisin sen takaisin mummolle ja ihan ystävällisesti sanoisin, että se oli väärän kokoinen ja että just tämmöisen takia toivot, että mummo ei ostaisi, jos ei voi soittaa. Nytkin mummo osti turhaan, kun ei voi koon vuoksi käyttää ja joutuu näkemään vaivan palauttamisestakin vielä. Jos tiuskit, että ihan väärän kokoinen romu, niin et saa sillä aikaan mitään. Myös, jos heität vaan roskiin niin mummo ei välttämättä tajua että se oli turha ostos. Viet sen palautettavaksi, niin mummo saa nähdä vaivaa. Tuskin kovin monesti haluaa lähteä palauttelemaan kamoja

Vierailija
13/23 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu tää, että kaks mummoa ovat lähes aina niiin eri paria. Äidinäiti yleensä se normaali ja kiva, isänäiti (eli mamman anoppi) kummallinen, outo, hirviö, mahdoton, jne jne.

Vierailija
14/23 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa, meillä se on juuri toisinpäin. Anoppi on ystävällinen ja ihana, minun äitiin on välit poikki. Vilkaise joskus ketjua 70-luvulla syntyneiden äidit, tuskin heistä kovin ihania mummoja on tullut ja kommentteja on tuhansia.

Vierailija
15/23 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä juttu tää, että kaks mummoa ovat lähes aina niiin eri paria. Äidinäiti yleensä se normaali ja kiva, isänäiti (eli mamman anoppi) kummallinen, outo, hirviö, mahdoton, jne jne.

Missä kohtaa AP kertoi oliko kyseessä äidinäiti vai anoppi?

Vierailija
16/23 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mutta kun se on annettu jo lapselle, niin on mielestäni epäreilua ottaa se pois mummun virheen takia. Ap

Itsehän sanoit ettei se ole tarpeellinen eikä sopiva eli mitä se lapsi sillä tekee.

Mikä se muuten on?

Vierailija
17/23 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsehän sanoit ettei se ole tarpeellinen eikä sopiva eli mitä se lapsi sillä tekee.

Mikä se muuten on?

En haluaisi että meidät tunnistetaan tästä. Periaatteessa se tulee tarpeelliseksi ollen sopiva n. vuoden päästä, mutta en mielellään haluaisi nurkkiin ylimääräisiä tavaroita kun asutaan aika pienesti. Olen silläkin perustellut ennen, että me ei voida säilytellä kaikkea, mutta ilmeisesti sekin on jo unohtunut. Ap

Vierailija
18/23 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kyllä meillä MOLEMMAT on hirviömummoja, oma äiti ehkä hitusen pahempi kuin anoppi. Ja ei johdu ”vaikeasta miniästä” vaan molemmilla mummoilla kaikkiin välit poikki. Ilmiriidassa sukuun ja sisaruksiin, naapureihin, omiin lapsiinsa, entisiin työkavereihin,

Mummous ei tee hirveää ihmistä mukavaksi.

Vierailija
19/23 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä juttu, että sun pitää oksentaa tää oma paha olosi jokaikiseen ketjuun, jossa edes mainitaan sana mummo. Ap ei edes kertonut, oliko kyse äidin- vai isänäidistä.

Vierailija
20/23 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aijaa, meillä se on juuri toisinpäin. Anoppi on ystävällinen ja ihana, minun äitiin on välit poikki. Vilkaise joskus ketjua 70-luvulla syntyneiden äidit, tuskin heistä kovin ihania mummoja on tullut ja kommentteja on tuhansia.

Jep mullakin kaksi kamalaa narskumummoa lapsillamme. Ja molemmat oli just näitä 70-luvun äidit ketjun äitejä. Eli täysiä ihmisper-seitä jo siloin kun itse/mies oltiin lapsia. Harvoin paska narsistiäiti on mummonakaan sitä parempi kuin mitä itse oli omille lapsilleen.

T. Narsistin lapsi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme