Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

verikoe

Vierailija
29.10.2018 |

meneekö homma niin, että terkkari tekee lähetteen verikokeisiin ja antoi lapun jossa luki lääkärin nimi,aika ja päivä. varaanko siis itse ajan verikokeisiin (voinko vaan mennä ja ottaa vuoronumeron?) sit se terkkarin antama lääkäriaika ni kuulen tulokset? ja mistä tiiän onko se soitto vai tapaaminen??

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet labraan vaan suoraan - ne tietää kyllä, mitkä kokeet pitää ottaa. Sitten joko menet tapaamaan lääkäriä tai se soittaa, kumpi siinä lippulapussa nyt lukee. Miten voi taas olla näin vaikeaa?

Vierailija
2/6 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi tietää kun ei tiedä missä asut ja kävitkö tk:ssa, työterveydessä, yksityisellä vai missä. Terkkari ei siis sanonut onko lääkäriaika vai soitto? Vai etkö kuunnellut? Mikset kysynyt jos jäi epäselväksi?

Tarkista laboratorion sivuilta onko ajanvaraus pakollinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kyllä kaupungista, mun kotikaupungissa labraan pitää varata aika. Soita labraan, sillähän se selviää

Vierailija
4/6 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menet labraan vaan suoraan - ne tietää kyllä, mitkä kokeet pitää ottaa.

En suosittele "vain menemään suoraan" labraan. Monessa paikassa on pakko olla aika varattuna ellei ole päivystyslähete.

Vierailija
5/6 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai täällä on tilattava labraan aika itse hyvis.fi sivuilta. Labraan ei täällä ole menemistä ilman ajanvarausta. Itse just varasin tänä aamuna, meni kahden viikon päähän.

Vierailija
6/6 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löydät sitten ne labratulokset Kannastakin.

Vähän OT