Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut ostaa toistuvasti niitä punaisen lapun aletuotteita kaupasta? Eikö se ole pidemmän päälle elimistölle vahingollista?

Vierailija
29.10.2018 |

Ei voi olla kovinkaan terveellistä syödä aina sellaista just ja just syömäkelpoista shittiä.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla se on sun mielestä just ja just syömäkelpoista shittiä?

Vierailija
2/39 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se valittu tuote ole merkittävässä roolissa, oli lappua tai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on itse aikamoista shittiä. 😂

Vierailija
4/39 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tämmöstä kysyy??Kuinka tyhmä ihminen voikaan olla!?:D

Vierailija
5/39 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne tuotteet ovat käyttökelpoisia ihan siihen viimeiseen käyttöpäivään asti. Parasta ennen päiväyksellä merkityt ovat hyviä ja käyttökelpoisia kauan sen päiväyksen jälkeenkin. Itse ostan laputettuja tuotteita jos ostaisin ko tuotteen muutenkin ja tiedän, että käytän sen samantien. Miksi en säästäisi?

Vierailija
6/39 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee palvelus ja lopeta ajatteleminen. Ei sovi sinulle.

Vierailija
7/39 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ostaa niitä. Tienaa vuodessa vähän yli 190 000 e ja tietää varsin hyvin, että se laputettu ruoka on ihan yhtä syömäkelpoista kuin muukin. Miksi siis maksaa täysi hinta, kun saman saa halvemmalla.

Vierailija
8/39 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet tuotteethan ovat täysin syömäkelposia parasta ennen -päiväyksen jälkeen. Esim. maitotuotteet ovat hyviä pitkään. Vaikkapa avaamaton maitopurkki on täysin käyttökelponen vielä ainakin viikon kuluttua päiväyksestä.

Vierailija
9/39 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä esimerkki: Vuosikausia olen ostanut "punaisella merkattuja" ruokia ja olen terve 64-vuotias.

Revi siitä! ;D

Vierailija
10/39 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellinen rimanalitus tämä, joskin "ideoijan" mielestä varmaan tosi nerokas.

Vierailija
11/39 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämä on, kukaan ei voi olla noin tyhmä.

Ja voihan se olla, että sen "just ja just syömäkelpoisen shitin" syöminen on nimenomaan hyväksi, kun keho tottuu vähän bakteeripitoisempaan ravintoon, ei tule niin helposti esim. ruokamyrkytyksiä :'D

Vierailija
12/39 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta ennen ja viimeinen käyttöpäivä ovat suosituksia, joilla kauppa pääsee vastuusta ruuan pilaantumisen suhteen. Ruuat ovat vielä syömäkelpoisia niiden jälkeen.

Vierailija
13/39 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provohan tämä on, kukaan ei voi olla noin tyhmä.

Ja voihan se olla, että sen "just ja just syömäkelpoisen shitin" syöminen on nimenomaan hyväksi, kun keho tottuu vähän bakteeripitoisempaan ravintoon, ei tule niin helposti esim. ruokamyrkytyksiä :'D

Juuri näin. Allergiat johtuvat mm. siitä, että syömämme ravinto on liian puhdasta. Kun elimistö ei pääse harjoittelemaan pöpöjen torjumista, se hyökkää harmittomien asioiden kimppuun. 

Vierailija
14/39 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juustosta et ainakaan erota onko se punalappuista.

Vierailija
15/39 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies ostaa niitä. Tienaa vuodessa vähän yli 190 000 e ja tietää varsin hyvin, että se laputettu ruoka on ihan yhtä syömäkelpoista kuin muukin. Miksi siis maksaa täysi hinta, kun saman saa halvemmalla.

Tai voisihan mies  vaihtoehtoisesti ajatella, että jättää noi lapputuotteet oikeasti vähävaraisimmille. Mutta pihi on pihi, se on selkärangassa, ja tietysti syy, miksi sitä omaisuutta kerätään. Moraalista ja omastatunnosta on vain haittaa.

Vierailija
16/39 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai voisihan mies  vaihtoehtoisesti ajatella, että jättää noi lapputuotteet oikeasti vähävaraisimmille. Mutta pihi on pihi, se on selkärangassa, ja tietysti syy, miksi sitä omaisuutta kerätään. Moraalista ja omastatunnosta on vain haittaa.

Mitä ihmettä? Sitten niissä pitäis olla maininta, että vain vähävaraisille.

Vierailija
17/39 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole erityisesti vähävaraisille vaan ihan kaikille.

Vierailija
18/39 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tuotteet jäisivät kyllä altaaseen, jos ne olisivat erityisesti tarkoitettu vähävaraisille.

Vierailija
19/39 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia, että joku ostoon ettei mene hävikkiin

Vierailija
20/39 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi lähdet siitä oletuksesta, että hyvätuloisen tulee tuhlata? Ei siellä kaupan kassalla verotietoja kysellä eikä sanota, että jaha, noilla tuloilla ei ole mitään asiaa tarjoustuotteiden hankintaan.

Minusta edullista ostava ei ole pihi vaan fiksu. Harmi, että iso osa vähävaraisista ei ole vielä tajunnut, että omat kulutustottumukset ovat tuloja suurempi tekijä taloudenpidossa.

Itse ostin syyskuussa VR:n edullisen sarjalipun. Olisiko pitänyt ostaa täysihintainen vain siksi, että käyn töissä.