Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lumenen joulukalenteri on kusetusta

28.10.2018 |

Lumenen joulukalenteri on kusetusta.
Näytekokoisia pakkauksia pahvilootassa. Tuo tietohan löytyy sieltä taka kannesta mutta silti.
Anoppi osti mulle ton lahjaksi ja avasin kaksi ekaa luukkua ja sain kaksi mini kokoista puhdistustuotetta jolla ei käyttöä.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ihan hyvä. Ajattelin ostaa teini-ikäiselle tyttärelleni, joka ei vielä meikkaa mutta opettelee jo ihonhoitoa. 

Vierailija
2/34 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta ihan hyvä. Ajattelin ostaa teini-ikäiselle tyttärelleni, joka ei vielä meikkaa mutta opettelee jo ihonhoitoa. 

Musta toi on kallis ottaen huomioon että suurinosa tuotteista on mini pakkauksia. Jätettäkin tulee ihan tolkuttomasti.

Ajatus oli kaunis mutta olisi ostanut vaikka itselleen koko rahalla jotakin kivaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menit aukaisemaan joulukalenterin luukkuja jo lokakuussa?! Häpeä nyt vähän! Niin ja olisit vaan tyytyväinen ja iloinen kalenterista, kun sen lahjaksi anopiltasi sait. :)

Vierailija
4/34 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen kalenterin hyväksi keinoksi kokeilla eri tuotteita. Olen herkkäihoinen ja monista tuotteista saan allergiaoireita. Tällä tavalla pystyn kokeilemaan tuotteita ilman, että joudun ison purkin ostamaan ja varmasti rahaa myös säästyy.

Vierailija
5/34 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koen kalenterin hyväksi keinoksi kokeilla eri tuotteita. Olen herkkäihoinen ja monista tuotteista saan allergiaoireita. Tällä tavalla pystyn kokeilemaan tuotteita ilman, että joudun ison purkin ostamaan ja varmasti rahaa myös säästyy.

Varmaan tällaisissa tilanteissa oiva tuote

Vierailija
6/34 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menit aukaisemaan joulukalenterin luukkuja jo lokakuussa?! Häpeä nyt vähän! Niin ja olisit vaan tyytyväinen ja iloinen kalenterista, kun sen lahjaksi anopiltasi sait. :)

Onhan toi ihan ok. Silti harmittaa että anoppi tuhlasi tuollaiseen rahaa

Vierailija
7/34 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä kalenteri roskiin ja unohda anoppi.

Vierailija
8/34 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun anoppisi huijasi sinua, ei Lumene. Joulukalenterissa on ihan oikeasti täysikokoisia pakkauksia. Anoppisi on vohkinut ne itselleen :).

Vierailija
9/34 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petra P kirjoitti:

Näytekokoisia pakkauksia pahvilootassa. Tuo tietohan löytyy sieltä taka kannesta mutta silti.

Anoppi osti mulle ton lahjaksi ja avasin kaksi ekaa luukkua ja sain kaksi mini kokoista puhdistustuotetta jolla ei käyttöä.

Vähän kyllä jäi epäselväksi mikä tässä oli se kusetus?

Sait lahjaksi joulukalenterin, jonka takakannessa kerrotaan mitä se sisältää, avasit luukkuja ja sisältö oli mitä piti. Miksi et voi käyttää noita tuotteita?

Vierailija
10/34 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä luen tän kokoajan luminen

Vierailija
11/34 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun anoppisi huijasi sinua, ei Lumene. Joulukalenterissa on ihan oikeasti täysikokoisia pakkauksia. Anoppisi on vohkinut ne itselleen :).

Anoppi ei käytä kosmetiikkaa. Pari täysikokoista tuotetta ei lohduta jos suurin osa pikku pakkauksia

Vierailija
12/34 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petra P kirjoitti:

Sait lahjaksi joulukalenterin, jonka takakannessa kerrotaan mitä se sisältää, avasit luukkuja ja sisältö oli mitä piti. Miksi et voi käyttää noita tuotteita?

Jos ei lue taka kantta (kuten anoppi) jää huomaammatta että se sisältää pikku pakkauksia. Joulu kalenterin koko antaa olettaa että tuote sisältäisi eniten täysikokoisia tuotteita. 

En käytä mitään puhdistus tuotteita ja sellaiset paljastui ekasta ja tokasta luukusta. 

Vierailija
13/34 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm... pitäisiköhän ostaa tänä vuonna Lumenen joulukalenteri. Viime vuonna oli BodyShopin kalenteri ja siinäkin oli mm. noita pikkupurkkeja. Kamalan käteviä esim. reissuissa.

Vierailija
14/34 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää luonnonvarojentuhlausta tunkea jotain pikkusälää kalenteriin.

Ei mulla muuta.

Vierailija
15/34 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petra P kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petra P kirjoitti:

Jos ei lue taka kantta (kuten anoppi) jää huomaammatta että se sisältää pikku pakkauksia. Joulu kalenterin koko antaa olettaa että tuote sisältäisi eniten täysikokoisia tuotteita. 

En käytä mitään puhdistus tuotteita ja sellaiset paljastui ekasta ja tokasta luukusta. 

Ostajan vikahan se silloin on.

Vierailija
16/34 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petra P kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petra P kirjoitti:

Ei se kalenteri kyllä niin iso ole, että sinne mitenkään mahtuisi 24 täysikokoista Lumenen tuotetta ja ehkä hinnastakin voi jo jotain päätellä :D

Vierailija
17/34 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesitkö, että voit ihan pyytää näytettä ilmaiseksi haluamastasi tuotteesta esim. Sokoksella tai Kicksissä tai vastaavassa liikkeessä asioidessasi? Itse pyydän lähes poikkeuksetta näytteen tuotteesta, joka kiinnostaa ostomielessä, mutta haluan testata sitä rauhassa kotona iholle. Varmaan Lumenen asiakaspalvelusta tässä tapauksessa voisi jopa pyytää pienet näyteputelit kiinnostavista tuotteista.

Omasta mielestäni tuollaiset joulukalenterit puhumattakaan mistään kuukausittain lähetettävistä betteboxeista yms. ovat ihan turhia, energian ja luonnon haaskausta, kun oikeasti tarpeellisista tuotteista voi ihan vain pyytämällä saada näyte.

Vierailija
18/34 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesitkö, että voit ihan pyytää näytettä ilmaiseksi haluamastasi tuotteesta esim. Sokoksella tai Kicksissä tai vastaavassa liikkeessä asioidessasi? Itse pyydän lähes poikkeuksetta näytteen tuotteesta, joka kiinnostaa ostomielessä, mutta haluan testata sitä rauhassa kotona iholle. Varmaan Lumenen asiakaspalvelusta tässä tapauksessa voisi jopa pyytää pienet näyteputelit kiinnostavista tuotteista.

Omasta mielestäni tuollaiset joulukalenterit puhumattakaan mistään kuukausittain lähetettävistä betteboxeista yms. ovat ihan turhia, energian ja luonnon haaskausta, kun oikeasti tarpeellisista tuotteista voi ihan vain pyytämällä saada näyte.

Nää sun "poikkeuksetta" pyytämät näytteetkö eivät haaskaa luontoa? Vai menetkö Sokokselle jonkun oman purkin kanssa ja pyydät turauttamaan rasvaa sinne?

Vierailija
19/34 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää sun "poikkeuksetta" pyytämät näytteetkö eivät haaskaa luontoa? Vai menetkö Sokokselle jonkun oman purkin kanssa ja pyydät turauttamaan rasvaa sinne?

Ostan harvoin mitään uutta kosmetiikkaa, joten tällöin tuo poikkeuksetta asettuu aika vaatimattomaan kontekstiin, pahoittelut jos sanavalinta hämäsi. Voisin viedäkin joskus jonkun vanhan purkin ja pyytää näytteen sinne, tuohan oli hyvä idea!

Minusta täsmäpyyntöinä toivotut muutamat näytteet on parempi luonnolle, kuin sattumanvaraisen näytekokoelman ostaminen, joka sisältää myös itselleensoveltumattomia tuotteita. Tuollaisesta maksaminen tukee turhaa kulutusta ja juuri sellaista kulutuksen osa-aluetta, josta paistaa kuluttamisen negatiiviset vaikutukset. Yritykset mielellään antavat niitä näytteitä ilman että näytteiden saamisesta tarvitsisi maksaa ja brändätä tuoteryhmää kuten joulukalenteri.

Vierailija
20/34 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän satutädin kohdalla ihan normaalit tapahtumat ovat kusetusta tai elämän pilaamista. Suurin osa hänen kirjoittamistaan jutuista tosin ei ole totta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme