Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lumenen joulukalenteri on kusetusta

28.10.2018 |

Lumenen joulukalenteri on kusetusta.
Näytekokoisia pakkauksia pahvilootassa. Tuo tietohan löytyy sieltä taka kannesta mutta silti.
Anoppi osti mulle ton lahjaksi ja avasin kaksi ekaa luukkua ja sain kaksi mini kokoista puhdistustuotetta jolla ei käyttöä.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petra P kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petra P kirjoitti:

Näytekokoisia pakkauksia pahvilootassa. Tuo tietohan löytyy sieltä taka kannesta mutta silti.

Anoppi osti mulle ton lahjaksi ja avasin kaksi ekaa luukkua ja sain kaksi mini kokoista puhdistustuotetta jolla ei käyttöä.

Vähän kyllä jäi epäselväksi mikä tässä oli se kusetus?

Sait lahjaksi joulukalenterin, jonka takakannessa kerrotaan mitä se sisältää, avasit luukkuja ja sisältö oli mitä piti. Miksi et voi käyttää noita tuotteita?

Jos ei lue taka kantta (kuten anoppi) jää huomaammatta että se sisältää pikku pakkauksia. Joulu kalenterin koko antaa olettaa että tuote sisältäisi eniten täysikokoisia tuotteita. 

En käytä mitään puhdistus tuotteita ja sellaiset paljastui ekasta ja tokasta luukusta. 

Ei se kalenteri kyllä niin iso ole, että sinne mitenkään mahtuisi 24 täysikokoista Lumenen tuotetta ja ehkä hinnastakin voi jo jotain päätellä :D

Hinnasta ei voi päätellä mitään. Body shopin kalleimmassa kalenterissa tuotteet kaikki täysikokoisia ja hintaa niin 120e tuotteiden arvo yli 300e

Vierailija
22/34 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän satutädin kohdalla ihan normaalit tapahtumat ovat kusetusta tai elämän pilaamista. Suurin osa hänen kirjoittamistaan jutuista tosin ei ole totta.

Jaa että sun mielestä ei tällä kerta ole totta se että mulla on Lumenen joulukalenteri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän satutädin kohdalla ihan normaalit tapahtumat ovat kusetusta tai elämän pilaamista. Suurin osa hänen kirjoittamistaan jutuista tosin ei ole totta.

No mikä sun mielestä tälläkertaa ei ole tässä asiassa totta

Vierailija
24/34 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petra P kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa että sun mielestä ei tällä kerta ole totta se että mulla on Lumenen joulukalenteri.

En sanonut, että tämä ei ole totta, sullahan on siitä instagramissa kuvakin, mutta esim. se, kuka sä sanot olevasi, ei ole totta. Mä tiedän esim. sun oikean nimen, asuinpaikan ja ammatin.

Vierailija
25/34 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petra P kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En sanonut, että tämä ei ole totta, sullahan on siitä instagramissa kuvakin, mutta esim. se, kuka sä sanot olevasi, ei ole totta. Mä tiedän esim. sun oikean nimen, asuinpaikan ja ammatin.

Uu, sulla, ap, on stalkkeri. Aika karmivaa oikeastaan.

Vierailija
26/34 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petra P kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sittenhän s tiedät mun miehen nimen jne. 

Toivotaan että sinä haet apua harhoihisi. Olet vaaraksi itsellesi ja muille 

Vierailija
27/34 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petra P:llä on ihan oman suuruusluokan ongelmat.

Pitäiskö kuitenkin myöntää ja hoitaa ensin se isoin, latvassa oleva ongelma.

Vierailija
28/34 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petra P kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petra P kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sittenhän s tiedät mun miehen nimen jne. 

Toivotaan että sinä haet apua harhoihisi. Olet vaaraksi itsellesi ja muille 

En tiedä miehesi nimeä. 

Vierailija
29/34 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petra P:llä on ihan oman suuruusluokan ongelmat.

Pitäiskö kuitenkin myöntää ja hoitaa ensin se isoin, latvassa oleva ongelma.

Sun latvasi se vasta hoitoa tarvitsisikin toisin kuin mun latvani

Vierailija
30/34 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa ihonhoitosarjan kalenterin ja valittaa, että se sisältää ihonhoitotuotteita. Jos ei kerran käytä mitään puhdistustuotteita niin ei varmaan käytä meikkiäkään. Siinä mielessä anoppi olis voinut säästää rahansa. En vaan tajua, mitä virkaa niillä normaalikokoisilla tuotteilla sitten olisi ollut.

Vierailija
31/34 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petra P kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petra P kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petra P kirjoitti:

Vähän kyllä jäi epäselväksi mikä tässä oli se kusetus?

Sait lahjaksi joulukalenterin, jonka takakannessa kerrotaan mitä se sisältää, avasit luukkuja ja sisältö oli mitä piti. Miksi et voi käyttää noita tuotteita?

Jos ei lue taka kantta (kuten anoppi) jää huomaammatta että se sisältää pikku pakkauksia. Joulu kalenterin koko antaa olettaa että tuote sisältäisi eniten täysikokoisia tuotteita. 

En käytä mitään puhdistus tuotteita ja sellaiset paljastui ekasta ja tokasta luukusta. 

Ei se kalenteri kyllä niin iso ole, että sinne mitenkään mahtuisi 24 täysikokoista Lumenen tuotetta ja ehkä hinnastakin voi jo jotain päätellä :D

Hinnasta ei voi päätellä mitään. Body shopin kalleimmassa kalenterissa tuotteet kaikki täysikokoisia ja hintaa niin 120e tuotteiden arvo yli 300e

Sitten sanot anopille, että ostaa ensi vuonna Body Shopin kalenterin, tai että kiitos kauniista ajatuksesta, mutta haluat säästää luontoa ja vältellä turhaa krääsää. 

Ihme syy kyllä kitistä, yleensähän joulukalentereissa on pieniä yllätyksiä. Ei kai kukaan osta suklaakalenteria ja poraa kun saa pienen palan suklaata eikä levyä joka päivä, miksi meikkikalenteri olisi poikkeus?

Vierailija
32/34 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mit vit, 90 euroa tuosta???!!!

Vierailija
33/34 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mit vit, 90 euroa tuosta???!!!

Onneksi ei ollut omat rahat kyseessä.

Vierailija
34/34 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin sain joskus mutta vielä jonkun ylikalliin Loccitainen. Revin sen kerralla auki ja ostin lasipurkkeja, jaoin tuotteista kivoja yhdistelmiä purkkeihkn, rusetti päälle ja annoin kavereille joululahjoina. Ne tykkäsi ja ite sain tarpeettomat kiertoon 😁

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi